Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב משפחתי ב 50 אלף + דרישות ...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום.

תמליצו לי בבקשה על סוג רכב כדאי לקניה.

אני נמצע בהתלבטות כבר חודש ימים ועדיין לא הצלחתי להחליט מה הכי טוב בשבילי.

 

אני מחפש רכב משפחתי בתקציב סביב 50 אלף.

 

מה היתי רוצה מהאוטו (לפי חשיבות)

 

1. אמינות

2. לא יקר באחזקה (טיפולים, ביטוח)

3. שירות טוב ל אורך זמן (5-7 שנים)

4. נוח ונעים לנסיע

 

תודה מראש.

פורסם

הי, barzelay

תודה על התשובה.

 

לגבי פוקוס. לדעתי קשה מאוד למצוע פרטי אם קילומטז' נמוך.

לכן אני רואה סיכויים לפוקוס כ-חלשים עד מאוד.

 

בין טויוטה למזדה:

טויוטה יקרה יותר ממשית. אני מניח שטובה יותר גם.

 

אבל! , האם כדאי לקנות טויוטה שנתון נמוך יותר

או עדיף ללכת על מזדה יותר חדשה?

 

תודה

פורסם

גם ניסן אלמרה מצויינת, אמינה, ביטוחים יותר זולים מאשר של מאזדה ויותר זולה לרכישה מאשר קורולה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
תוסיף גם אימפרזה לרשימה. רק קח בחשבון שאף אחת מהרשימה לא ממש מרשימה בתחום נוחות הנסיעה.

אימפרזה הייתה נוחה מכל הזמנים, נוחה יותר משאר המכוניות שצויינו פה בשנתונים תואמים.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

תודה לכולם על התגובות.

אני בינתיים לוקח את הזמן כדאי לחשוב...

 

בעקרון, המשפחה שלי כוללת 4 אנשים.

היום אני נוסע בפונטו שנת 97 דגם 75. זה הוא אוטו די ישן כבר ואני רוצה להחליפו,

למרות שאני די מרוצה מהאוטו' בסה"כ.

לגבי אפשרויות עושה רושם שמזדה זה רכב יותר זול וקל למצוא כנגד ניסן וסוברו.

לכן חשבתי שמזדה אולי הכי מתאימה.

 

ההתלבטות שלי כרגע, מזדה 323 שנת 2003 מול פיאט ספייס שנת 2005 (חשבתי שזו גם אפשרות, למרות שרכב קטן יחסית)

מצד אחד מזדה יותר אוטו', יותר גדול ונוח. מצד שני ביטוח של מזדה וטיפולים ודלק זה יותר יקר.

אז מה לדעתכם אדיף: פונטו ספייס או מזדה? מזדה שווה את התוספת בהוצאות?

 

(נכון שזה עניין של עדיפויות אבל הייתי רוצה לקבל דעות שלכם)

תודה

×
×
  • תוכן חדש...