Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום.

 

ביום ראשון אני טס לטורקיה.

 

רציתי לדעת אם ישנם מציאות (מבחינת מחיר) לקנות בדיוטי פרי, כגון: אודיו לרכב, בשמים, מכשירי חשמל שמחירם משתלם משמעותית לעומת הארץ. עקב ירידת הדולר, אני חושב ששווה לקנות לא מעט מוצרים דרך הדיוטי.

 

אין צורך לציין שמשקאות חריפים וסיגריות נמכרים עדיין בזול שם, ידוע לי.

 

תודה, ליאור.

Twincharger Stratified Injection

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הפטור שלך עד לסך 200 דולר. (650 שקל).

אם פריט עלה לך 201 דולר, אין פטור וכל המוצר מחוייב במס.

אתה יכול לצרף מספר פריטים ולקבל פטור עד לסך 200 דולר. הפריט שיחרוג מעבר ל-200 דולר יחוייב במס מלא.

בנוסף מותר להביא ליטר משקה חריף, 2 ליטר יין, 1/4 ליטר בשמים, 250 גרם מוצרי טבק (לרבות סיגריות) וכן הלבשה והנעלה שלפי ההתרשמות ניתן להניח שהם לשימוש אישי פרטי בכמות שאינה מסחרית. אם תביא 10 זוגות נעליים שונות/דומות יחייבו אותך במס, אם תחזור עם 2 זוגות זה יראה סביר.

 

כך שאם אתה בונה על שופינג ממש ב-200 דולר, אני חושב שהרחקת לכת.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

כפי שזכור לי, בדיוטי פרי התורכי האלכוהול זול יותר מאשר אצלינו.

 

ובנוגע לדבריו של שליט, כל מה שציינת הוא נכון - אך תראה לי בן אדם אחד שקונה רק ליטר אחד של משקה חריף...במידה ולא תקח כמויות ממש גדולות, אף אחד לא יתייחס אליך במסלול הירוק.

פורסם

היי, בטיול האחרון שלי:

חשמל ב800$ ירוק

בשמים, אלכוהול, שוקולדים, וכל דבר אפשרי.

הגעתי עם מזוודה יותר גדולה מהדרוש, ודחפתי את הכל לתוך המזוודה מלבד הקרטון של הבשמים, יצאתי החוצה במסלול הירוק בלי לעצור, יש לציין שחזרתי לארץ בתקופה שהיו הרבה טיסות והיה בלאגן רציני במסוף.

 

לגבי משתלם, צריך לבדוק בארץ מה שקשור למכשירי חשמל ובשמים, יש דברים שכדאי ויש דברים שלא.

באלכוהול אין שום ספק של כדאיות, ואם אתה לא מתכוון להביא אני אשמח להתעלק עליך ;)

 

נסיעה טובה :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

כתבתי מה אומר החוק ולא בהכרח מה קורה בשטח.

כשאני חזרתי עם כמה ליטרים אלכוהול (לא כמות מסחרית), עברתי באדום והצהרתי. המוכס העיף מבט ואמר לי סע לשלום.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
היי, בטיול האחרון שלי:

חשמל ב800$ ירוק

, יצאתי החוצה במסלול הירוק בלי לעצור, יש לציין שחזרתי לארץ בתקופה שהיו הרבה טיסות והיה בלאגן רציני במסוף.

 

קוראים לזה להבריח, אני במקומך ההיתי שומר את המידע הזה לעצמי ולא מפרסם אותו ברבים.

 

כתבתי מה אומר החוק ולא בהכרח מה קורה בשטח.

כשאני חזרתי עם כמה ליטרים אלכוהול (לא כמות מסחרית), עברתי באדום והצהרתי. המוכס העיף מבט ואמר לי סע לשלום.

.

 

מנסיון רב שנים בדר"כ המוכסים מאוד בסדר ולא מחפשים לזמבר את הנוסעים.

תתיחסו אלהם בכבוד והוגנות ותקבלו את היחס הזה בחזרה.

 

לגבי הדיוטי, אין בו שום דבר זול. את רוב הדברים תקבל בארץ באותו המחיר ואפילו פחות.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
כתבתי מה אומר החוק ולא בהכרח מה קורה בשטח.

כשאני חזרתי עם כמה ליטרים אלכוהול (לא כמות מסחרית), עברתי באדום והצהרתי. המוכס העיף מבט ואמר לי סע לשלום.

.

 

אמיר

אני בדיוק מסתכלת על הסידרה דארמה וגרג לא יודעת למה כשאני מסתכלת על גרג אני חושבת על אמיר

האחד

בשמים ומשחות לפנים הרבה יותר זולים בדיוטי, בנוסף למי שיש את כרטיס לקוח הזהב של ג'ימס ריצ'רדסון

בקניה מצטברת מעל 800 $ מקבל החזר של 100 $

אירית

פורסם
אמיר

בשמים ומשחות לפנים הרבה יותר זולים בדיוטי, בנוסף למי שיש את כרטיס לקוח הזהב של ג'ימס ריצ'רדסון

בקניה מצטברת מעל 800 $ מקבל החזר של 100 $

אירית

 

להבנתי הוא שאל על מוצרי חשמל...אני מניח שהוא לא מורח על עצמו קרמים לפנים...

אבל מצד שני - מי יודע....

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

מה שאני מתכוון לקנות זה כך: 2 פקטים של סיגריות לאמא (מלבורו), 3 בשמים (הבנתי שיש מבצע 3 בשמים ואתה מקבל אחד מתנה), שוקולדים לפחות ב-50 דולר (חברים, משפחה ומכרים לעבודה), אולי איזה מוצר חשמל אחד.

 

לגבי הגבלת סכום שנאמרה פה ל-200 דולר, האם זה 200 דולר סה"כ או 200 דולר בכל מחלקה בדיוטי?

 

לפי החישובים שלי אני חושש שבקלות אעבור את ה-200 דולר (לא?), האם יש ממה לחשוש?

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אהה, ליגה. חברתי אמרה לי שהיא קונה רק כמה שוקולדים (בספק אם היא תעבור את ה-20 דולר) ככה שנותרו לי 380 דולר, רק לי. אמת?

Twincharger Stratified Injection


×
×
  • תוכן חדש...