Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
להבנתי הוא שאל על מוצרי חשמל...אני מניח שהוא לא מורח על עצמו קרמים לפנים...

אבל מצד שני - מי יודע....

 

כנראה יש בעיה עם ההבנה, לא נורא אפשר לתקן את זה כירורגית

האחד

אכן יש מבצע של 3+ 1 חינם כלומר המוצר הרביעי חינם וזה חייב להיות מאותו הסוג וזה משתנה.

אמיר

זו סדרה מסוג קומדיית מצב, והדמויות היא- פריקית בתם של זוג ביטניקים, והוא עורך דין חתיך וחננה

אירית

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חברתי אמרה לי שהיא קונה רק כמה שוקולדים (בספק אם היא תעבור את ה-20 דולר) ככה שנותרו לי 380 דולר, רק לי. אמת?

 

ברמת העיקרון התשובה היא לא.

לך מותר 200 דולר ולחברתך מותר 200 דולר. משמע כל אחד מכם צריך לשאת במטענו שלו את הטובין שאתם מביאים. תאורטית אסור לך להחזיק טובין של 380 דולר ולטעון שמתוך זה 180 דולר שייכים לה. אתה חייב לתת לה את הטובין והיא תעבירם.

בפועל - יכול שמוכס יתחשב אם ישתכנע שאתם זוג ולא סתם תפסת טרמפ על מישהי בטיסה.

 

להלכה - גם זוג נשוי, הורים וילדייהם וכד', מותרים ב- 200 דולר לאחד ללא יכולת לקבץ לסכום גבוה יותר לאחד מהם.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אמיר - זה נשמע לי כבר הטפלות לקטנות מצד המוכסים. מה זה משנה מי מחזיק את הקניות?

 

אני ג'נטלמן - מחזיק לבת זוגתי. מה יעשו לי?

Twincharger Stratified Injection

פורסם
בפועל - יכול שמוכס יתחשב אם ישתכנע שאתם זוג ולא סתם תפסת טרמפ על מישהי בטיסה.

.

 

זו אחלה דרך להתחיל עם מישהו/שהי, ובנוסף בפעם הבאה כשנוסעים כל אחד לחוד יודעים איזו מתנה להביא

אירית

פורסם
אמיר - זה נשמע לי כבר הטפלות לקטנות מצד המוכסים. מה זה משנה מי מחזיק את הקניות?

 

אני ג'נטלמן - מחזיק לבת זוגתי. מה יעשו לי?

 

בפועל - יכול שמוכס יתחשב אם ישתכנע שאתם זוג ולא סתם תפסת טרמפ על מישהי בטיסה.

 

להלכה - גם זוג נשוי, הורים וילדייהם וכד', מותרים ב- 200 דולר לאחד ללא יכולת לקבץ לסכום גבוה יותר לאחד מהם.

.

 

כתבתי לך את מהות החוק. השאר זה שיקול שלך.

נכון הדבר שבד"כ מוכסים לא מחפשים את הקטנות וגם אם חרגת במעט הם לא מקפידים, אבל השיקול צריך להיות שלך מלכתחילה ושתדע לקראת מה אתה הולך.

מה יכולים לעשות לך? בהנחה שהמוכס קטנוני ולא רוצה להתחשב בך, ובהנחה שהצהרת על הטובין - תצטרך לשלם את שיעור המיסים המתבקש על יתרת ה- 180 דולר. לחילופין תוכל לוותר על הטובין ולהשאירם במכס.

אם לא הצהרת ונעצרת לביקורת אצל מוכס קטנוני (כדבריך) או שהם בדיוק בשביתת האטה ומחליטים לבדוק את כולם בקטנות (היה בעבר), אזי תידרש לשלם כפל מיסים או לוותר על הטובין.

 

כדי שלא תטעה, אחדד נקודה נוספת: מוצר אחד שעולה יותר מ-200 דולר, כל המוצר חייב במיסים ולא ניתן לחלק את המוצר לשניים. למשל מערכת לרכב שעולה 300 דולר כל ה-300 דולר חייבים במיסים. לא ניתן להגיד שחצי מערכת שלך וחצי מערכת של זוגתך. (גם במקרה של נשואים).

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

טוב, קודם כל תנו לי לעשות לכם סדר:

200$ זה לא סכום כולל, זה הגבלה על מוצרי חשמל בלבד.

על אלכוהול יש מגבלה של 1 ליטר עבור בנאדם

על בשמים אני לא זוכר את המגבלה.

אבל תעזוב אותך שטויות, תקנה, תשים בפטור ושמור, תחזור לארץ, קח את החבילה וצא החוצה.

חלאס להיות צדקנים במדינת החלם רוויות הקומבינות הזו !

 

מירן, המחירים של האלכוהול האיכותי (ליקרים למינהם וויסקי) הם טובים, המחירים של הוודקה לא מציאה.

אם אתה מחליט לא להביא איתך תיידע אותי ;)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אלעד, לפני כ9 חודשים הדולר עמד על 4.3 - 4.5

שזה יוצא 55-60 ש"ח לבקבוק.

אותו המחיר בארץ.

(המחיר שציינת מתייחס לבקבוקי ה750, בקבוקי ה1L עלו אז בסביבות 18$ כאשר בארץ הם עולים כ80-90 ש"ח)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
טוב, קודם כל תנו לי לעשות לכם סדר: הסדר כבר נכתב בתגובה 3, מה חידשת ?

200$ זה לא סכום כולל, זה הגבלה על מוצרי חשמל בלבד. לא נכון - זה יכול להיות גם כלי בית, תכשיטים וכד'.

על אלכוהול יש מגבלה של 1 ליטר עבור בנאדם לא מדוייק, גם יין זה אלכוהול, ויין מותר עד 2 ליטר.

על בשמים אני לא זוכר את המגבלה. תקרא את תגובה 3 ותדע.

אבל תעזוב אותך שטויות, תקנה, תשים בפטור ושמור, תחזור לארץ, קח את החבילה וצא החוצה.

חלאס להיות צדקנים במדינת החלם רוויות הקומבינות הזו !

 

הערותי באדום.

לא ענין של צדקנות. ענין של לדעת מה מותר, מה אסור ולא ליפול על הפתעות לא ברורות.

 

כבר הרבה זמן שאני לא נעזר בפטור ושמור אבל מזיכרוני יש להם יש שני סוגי אריזות, כדי שהמוכסים יזהו מרחוק.

אריזה אחת שלפי תכולתה פטורה, ואריזה שניה שלפי תכולתה חייבת במיסים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

היי, הכל כתוב בדיוטי יש שלטים בכל פינה אפשרית לפי הצורך, שמציינים את המותר.

לגבי האריזות: אני לא שמתי לב למשהו לא אחיד, למען האמת זה גם לא עניין אותי בגלל שהכנסתי את הכל למזוודה.

בקיצר, סע לשלום, תקנה מה שאתה באמת צריך, כי ההפרשים לא שווים את הסחיבה לארץ, רק באלכוהול.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אלכוהול באמת זול ושווה לקנות בדיוטי פרי וחבל שאפשר רק 1 ליטר לבנאדם.

עוד כשבוע אני הולך לבקר עם חבר שם ומתכוון לקנות אלכוהול.

בדקתי היום ככה לצורך השוואה שיבס 12 עולה בחנות 320 שקל בדיוטי פרי עולה כ-47$ דולר.

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

דוד

אתה לא חייב דיווח משירשור אחר?

אירית

פורסם

אז כמו שכבר אמרו:

 

מותר להביא עד 200$, זה כולל סיגריות, אלכוהול מוצרי חשמל בשמים והכל

אם שני בני זוג מביאים מספר רב של מוצרים ששוויים 400$, המוכסים מקבלים אותם כפטורים - לפני כמה חודשים נסעתי לסקי עם האחים שלי ואחד נעצר כיוון שהיה לו הרבה חבילות, ברגע שהגענו ואמרנו שאנחנו איתו הוא שוחרר מיידית.

 

משקה חריף - עד ליטר

יין - עד 2 ליטר

סיגריות - כמות הפאקטים מוגבלת - לא זוכר אם זה ל 3 או 4 או 5 פאקטים

 

מוצרי חשמל בדיוטי אינם זולים. מוצרי ספורט ונעליים כנ"ל. למעשה, רוב הסיכויים שבדיוטי של הטיסה תוכל לרכוש את אותם המוצרים במחיר נמוך יותר - וזה כולל גם שוקולדים ודברים דומים.

 

הדיוטי בארץ הוא אחד מהחנויות הפטורות היקרות ביותר שראיתי בעולם וזאת בגלל העמלה האדירה שלוקח נמל התעופה בן גוריון. למעשה - על כל נוסע שטס לארץ נמל התעופה מקבל 20$ אוטומטית!

פורסם
אז כמו שכבר אמרו:

 

מותר להביא עד 200$, זה כולל סיגריות, אלכוהול מוצרי חשמל בשמים והכל

 

אתה מטעה.

מוצרי טבק, אלכוהול יין ובשמים,אם הם בכמויות המותרות, הם מחוץ ל-200 דולר.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.


×
×
  • תוכן חדש...