Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להרכיב מערכת genesis יש לי גולף gti שהוצאתי לפני חודש

absolute 2.2 2

שני סבים 30.01

dual mono extreme לסבים

dual mono class a בשביל הקומפוננטים

 

מה אמור להיות המחיר כי פשוט אין לי שמץ של מושג שמעתי את המערכת הזאת אצל חבר בחו"ל ונגנב לי השכל.

אז אם משהו יודע מה יהיה מחיר טוב בשביל כזאת מערכת אני ישמח.

תודה רבה!

__________________

head unit : clarion hx-d2 | amplifier :sinfoni amplitude 90 . sinfoni prestigio . sinfoni shadow 50 |component: sinfoni series S

| subwoofer :sinfoni s1000sw sinfoni phaser pro

פורסם

אתה ממש מצחיק. אתה רוצה להשקיע במערכת שאהבת אבל אין לך שמץ למה אתה נכנס.

כמה כסף יש לך? אם אתה לא מדבר על לפחות משהו כמו 15K ומעלה למערכת( נראה לי שאני סלחן עוד) אין על מה לדבר.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

יותר בכיוון ה 50K ++ למערכת הנ"ל :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אני יודע שזה יקר וזה הרבה יותר מ-15K

אבל אני לא יודע מה זה מחיר טוב בשביל המערכת הזאת

20-30-40-50-60?

head unit : clarion hx-d2 | amplifier :sinfoni amplitude 90 . sinfoni prestigio . sinfoni shadow 50 |component: sinfoni series S

| subwoofer :sinfoni s1000sw sinfoni phaser pro

פורסם

2 סטים של אבסלוט 2.2 .. זה באמת מצחיק --> במובן חיובי כמובן

 

המערכת תעבור את 50K זה ברור, לאחר איטום חיווט והתקנה.

 

אחד מנהלי הפורום "עופר" מכיר את היבואן דבר איתו שיסדר לך פגישה, לפני שתתחיל להתרוצץ באינטרנט שלפחות יהיה לך שמץ של מושג למה אתה נכנס

פורסם

אני רוצה להרכיב מערכת genesis

איזה מצחיק המשפט הזה :-):-)

 

זה כמו שילד קטן יגיד אני רוצה פרארי

 

יש דברים שנשארים בגדר חלום.

פורסם

חבל לבלבל את המוח ולזרוק סתם סכומים, מדובר ברכיבים האיכותיים ביותר על זה אני מקווה אין לך ספק בכלל, ולגבי מחיר הייתי ממליץ לך לפנות ישירות ליבואן אני לא מכיר כאן הרבה אנשים שקנו כזאת מערכת (בארץ) ויודעים מחיר מדוייק.

×
×
  • תוכן חדש...