Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דניאל , אם אתה רוצה לקבל מחירים תדבר עם היבואן במקום לקבל תשובות וסכומים שאנשים זורקים באוויר. אתה מדבר פה על ציוד ברמה הכי גבוהה שיש ולרוב האנשים אין ניסיון בנוגע לציוד הזה.

 

 

אם אתה רוצה לקבל מושג מה סדר גודל העלות של הרכיבים האלו תעשה חיפוש בגוגל ותמצא אתרים (בעיקר באנגליה) שמוכרים את הציוד הזה וכך תקבל רושם מה סדר גודל עלות לרכיבים האלו.

 

ולכל האנשים שזורקים מחירים לאויר בלי באמת לדעת - תחשבו לפני שאתם מגיבים סתם. אם לא יודעים לא צריך להגיב סתם ולהטעות אנשים.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

דואל קלאס A עולה 1500 פאונד בחול

 

דואל אקסטרים 900 פאונד .

 

גנסיס אבסולוט 2.2 עולה 2200 פאונד X 2 שווה 4400 פאונד

 

גנסיס אודיופיל 230 X2 שווה 460 פאונד

 

נכון לעכשיו הלירה היא כ6.6 שח

 

אז נשאר לנו 7260 פאונד כפול 6.6

 

47916 שח

 

לפני מיסים ומשלוח

 

שזה כעוד כ 35 %

 

סה"כ 64,700 ז"א 65 אלף ש"ח לפני התקנה ואביזרי התקנה , וHU מתאים והולם(הכל ביבוא,שזה בד"כ הכי זול )

 

 

ובכן .....כל המטורפים שזרקו מחירים באויר שיתנצלו (שזה אני ואלי עם המחירים הגבוהים)

 

מצטער גבר ,זה לא 60K כמו שציינתי בהודעה הקודמת(הייתי עדין ) ... זה 80K כולל התקנה חיווט ואיטום כיאה לציוד הזה(במקרה שתקנה מחול ,בארץ ... תדבר עם היבואן ונשמח לעדכון) .

 

עכשיו על בסיס זה אתה מוזמן לשוחח עם היבואן :)

 

 

אגב אני מתנצל ... אלי תורך

פורסם

רגע, אז מאיפה אני קונה את הציוד?!

אני כבר רוצה להחליף את הסקינים שלי.

(עדיין לא שמעתי בהם אצלי, אבל אני כבר לא מרוצה:wink:)

פורסם

כן באמת ניראה לי אני ירד מזה אחרי שהבנתי במה מדובר

אולי אני ילך על genesis אבל ברמה יותר נמוכה

בכל מקרה תודה רבה על המידע

head unit : clarion hx-d2 | amplifier :sinfoni amplitude 90 . sinfoni prestigio . sinfoni shadow 50 |component: sinfoni series S

| subwoofer :sinfoni s1000sw sinfoni phaser pro

פורסם

ממש עזר לי הפרוט של המחירים כי עכשיו אם אני יחשוב לקנות כזאת מערכת אני ידע על סדר גודל של מחירים

ואז אני יראה מה המחיר הכי טוב שאני יכול להשיג ביחס למחירים האלו

head unit : clarion hx-d2 | amplifier :sinfoni amplitude 90 . sinfoni prestigio . sinfoni shadow 50 |component: sinfoni series S

| subwoofer :sinfoni s1000sw sinfoni phaser pro

×
×
  • תוכן חדש...