Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מונו לCVR12


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה חצוף לא קטן אתה יודע את זה? אף אחד לא חייב לך פה כלום!!

 

אני הייתי נועל לך את השרשור.

 

+1.

 

יש אנשים שפשוט לא קוראים את חוקי הפורום וזה מעצבן :x. לפעמים בגלל זה לא בא לי לעזור לאנשים בכלל.!

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

חצוף?? אני רוצה להבהיר בנאדם שבא ואומר שהוא מחפש מונו שיוציא את המיטב מהסאב שלו ואומר אין תקציב כי אני יכול להגיד 400 שקל לתקציב אבל זה לא רלוונטי כי אני לא ימצא בסכום הזה כלום אז יגאל בא ואמר את לייטיג אודיו זה מה שרציתי אוקיי עדיין לא "גנסיס"

אפשר להפעיל קצת היגיון

פורסם

מה קרה ???

 

אני הייתי קונה A6 או GENY אם היה לי "ללא תקציב"

 

בעיה שיש לי תקציב ........ נדפקתי .

 

אגב בגדול אין היגיון , אם יש לך תקציב לא מוגבל יכולה להיות סיטואציה שבא נהרס לך מגבר ואתה רוצה לקנות מגבר שתוכל על הבסיס הזה לשדרג עתידית.

פורסם

רוקפורד P300.1

לייטניג אודיו B2.350.1

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

פורסם
קצת חוש הומור אף אחד לא מת מזה.

 

 

אני האחרון שיעז לקטוע חוש הומור

זה לא היה חוש הומור

תודה לעוזרים

×
×
  • תוכן חדש...