Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

היום, אחרי שחיפשתי וקרעתי ת'תחת בפורום החמוד הזה הגעתי למסקנה שאני רוצה דייהטסו סיריון 2000-2002, 1.0, אוט'.

 

אז שאלה ראשונה:

האם לדעתכם זה יתאים לשימוש שלי? (שימושי הוא: נסיעה מישורית לחלוטין של 75X2 ק"מ כל יום במהירות 90 קמ"ש ללא תחרויות בכביש או כל התנהגות ישראלית בלתי צפויה :roll:!).

 

חשוב לי: צריכת דלק, אמינות ואולי נוחות.. אולי..

והיא כנראה עונה על כל הדרישות..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

 

מצאתי אחת שנת 2000 יד ראשונה 149000 ק"מ, אוט' 1.0, CL, בורדו, בשימוש נקבה זקנה!! אך אין תוספות (ללא ח"ח, לא אזעקה.. אפילו טיפ מיושן לחלוטין)

מחיר נדרש 28000 ש"ח, מחיר זמני אחרי מיקוח לא קשה 25000 ש"ח.

כדאי?

 

שאלה שנייה:

האוטו מצויין הגיר ככל הנראה במצב מעולה, אך המנוע קצת רועד.. מה ייתכן? (אני בטח אקח אותו לבדיקה אך רציתי לשאול לפני שאני שם ולפחות לדעת על מה מדובר- ואם כבר למישהו מושג כמה יעלה לי להחליף אותו?)

נראה לי שמנועים כאלה אפשר לקבל בדואר רשום (סתם בצחוק :lol:...)

 

והבעייה:

במוח ממש טוב לי,

בלב ממש לא.. איני מצליח להתחבר להופעה של הרכב, אני שואל איך רכב כה יצא מהחברה? לא ידעו שהוא מגעיל בראי?

ומבפנים ממש ריק אין כלום: הגה, גיר, מזגן, קצת טיפ, פינגר, חירום, ווישרים ותאורה... לא יותר :cry:.. אה.. וחגורה!

זה נשמע מצחיק אבל אמיתי..

נו מה עושים עם אוטו כזה?

 

האם יש המלצות?

מחיר?

מנוע?

תוספות?

עלויות?

טענות או מענות?

 

תודה רבה לכם

 

 

בתמונות זה לא האוטו אך ממש דומה לו

e_1_1_2_37458_20080424220427.jpg

e_1_1_1_34491_20080424220409.jpg

o1_1_2_54304_20080514110522.jpg

e_1_8_3_148336_20080326180326.jpg

1: גולף 1992 1.6 ידני > 2: רנו 1996 1.4 ידני > 3: קורסה 1996 1.4 אוט', חזקה > 4: שרייד, 93 אוט' זללנית 1:8 > 5: סיריון 2011, משעממת > 6: קורסה 2011, עצלנית, נוחה, לא חסכונית במיוחד, הרבה יותר אוטו!

פורסם

היי.

 

דע לך, לרכב הזה יש שוק חזק, היא יכולה למכור אותו בשקט במחירון + !

הרעידות ברכב, מקורן בסופו של דבר במנוע בעל ה 3 בוכנות, ככה שאל תבנה על החלפת תושבות מנוע וכד'...

 

אתה יכול לקרוא הודעות של חברי KOBY198, הוא בעל סיריון כזו בהווה.

אגב, הביטוי "נקבה זקנה" לא מתאים ולא מכבד את הפורום - בבוא הימים, גם אתה תהיה "זקן אשמאי".

 

אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

אוטו מצוין יש לאימי כזאת ידנית פשוט לא רואה תמוסך מלבד טיפולים.. המחיר לדעתי קצת גבוה וגם הק"מ.. מלבד זאת אם לרכב אין ח"ח תוודא שהוא לא היה בהשכרה (סיריון נפוצות מאוד בהשכרה), ברכבים האלו המנועים הולכים מהר לאימא הלך ב156000... ואם אתה הולך לבלות רוב הזמן בכבישים בינעירונים לא מחייב שצריכת הדלק תהיה נמוכה מרכב בעל נפח מנוע גדול יותר בגלל שהוא נוסע על טורים גבוהים במהירות גבוהה.. מנהיגה על הידני אני מאוד אוהב תאוטו הוא די חלש אבל סבבה למי שרוצה לנסוע ממקום למקום ואמינות..אין לי מושג איך מרגיש האוטמט אבל אומרים שהוא די עגלה..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

פורסם

אגב, הביטוי "נקבה זקנה" לא מתאים ולא מכבד את הפורום - בבוא הימים, גם אתה תהיה "זקן אשמאי".

 

אריאל.

 

אמת אמרת,

אך זה באמת כך, זה יותר מפתה לרוב את כולנו לקנות מזקנים מאשר צעיר בן 19.5!? הלא נכון?

1: גולף 1992 1.6 ידני > 2: רנו 1996 1.4 ידני > 3: קורסה 1996 1.4 אוט', חזקה > 4: שרייד, 93 אוט' זללנית 1:8 > 5: סיריון 2011, משעממת > 6: קורסה 2011, עצלנית, נוחה, לא חסכונית במיוחד, הרבה יותר אוטו!

פורסם

תודה לכם על התגובות.. עד כמה צריכת הדלק בין עירונית לא יעילה?

1: גולף 1992 1.6 ידני > 2: רנו 1996 1.4 ידני > 3: קורסה 1996 1.4 אוט', חזקה > 4: שרייד, 93 אוט' זללנית 1:8 > 5: סיריון 2011, משעממת > 6: קורסה 2011, עצלנית, נוחה, לא חסכונית במיוחד, הרבה יותר אוטו!

פורסם

ל 1.3 יש אותה צרכית דלק כמעט? (במיוחד בינעירוני)

ואני מדבר על דגמי CZ, CX 2002-1999 אוט'

1: גולף 1992 1.6 ידני > 2: רנו 1996 1.4 ידני > 3: קורסה 1996 1.4 אוט', חזקה > 4: שרייד, 93 אוט' זללנית 1:8 > 5: סיריון 2011, משעממת > 6: קורסה 2011, עצלנית, נוחה, לא חסכונית במיוחד, הרבה יותר אוטו!

פורסם
ל 1.3 יש אותה צרכית דלק כמעט? (במיוחד בינעירוני)

ואני מדבר על דגמי CZ, CX 2002-1999 אוט'

1.3 מתחילל מ-2002, ואז יש רק מנוע 1.3 אוטמטי

פורסם

אהלן

הייתה ברשותי סיריון 99 אוט' במשך שלוש שנים עם 100,000 ק"מ (במכירה)

הרכב היה מלוקק (טיפול כל חצי שנה במורשה- בערך כל 7500 ק"מ)

ב80,000 בערך הלך לי הרוורס ונאלצתי לשפץ את הגיר (מחיר שיפוץ נע בשוק בין 4500-7000 ש"ח)- גיליתי בדיעבד שזו מחלה ידועה ב- 1000 סמ"ק עם ק"מ אף נמוך יותר. חפש שבבים בשמן הגיר (בדוק בשמש את מדיד שמן הגיר).

מעבר לזה האמינות היתה מצויינת (ציריה, מצבר, צמת חשמלי שנשרף וזהו)

המנוע שרד יפה את הקילומטרז', אך רכב לא מטופל ישפוך מהר מנוע.

החלפים לא זולים והטיפול הוא כל 10,000 ק"מ/חצי שנה.

הרעידות- לא כל כך מורגשות, אלא אם כן התושבת של הגיר/מנוע התעייפו (לקראת המכירה הרגשתי את זה יותר).

הייתי מאוהב באוטו- חמוד (לטעמי), מאובזר (CX), זריז מאוד בעיר ועם צריכה מצויינת לאוט' (12 ק"מ לליטר- רק בעיר), מחוץ לעיר עם זאת הצריכה לא טובה בהרבה.

יחסית לשנתו ולגודלו הוא גם בטיחותי (2 כריות ושלושה כוכבי בטיחות).

בסה"כ הרכב טוב- זקוק להרבה אהבה וטיפול נכון.

ממליץ לנסות להעלות תקציב לטובת 1300 או לרכוש 1000 ידנית.

אגב סחירות- רכב שמור מידיים פרטיות נמכר בקלות ב 10-15% מעל המחירון. רכבי נמכר תוך 10 שעות עם עשרות טלפונים מתעניינים.

סעו בזהירות!8)

פורסם

תודה shushon, אך 1.3 אוט' מחירו בהתאם, מצאתי כאלה ב 45K שנת 2002 יד שנייה 107,000 ק"מ..

אהבה כן הצלחתי לאהוב ולהתחבר, אך בזמן אמת שאלתי את עצמי: הלא כדאי ללכת אם כבר על משהוא כמו גולף, פולו, ואולי להגזים ולעבור למשפחתית אך אמינה כמו קורולה??

 

אני ממש לא יודע מה לעשות ומה לבחור..

בבקשה עזרו לי

1: גולף 1992 1.6 ידני > 2: רנו 1996 1.4 ידני > 3: קורסה 1996 1.4 אוט', חזקה > 4: שרייד, 93 אוט' זללנית 1:8 > 5: סיריון 2011, משעממת > 6: קורסה 2011, עצלנית, נוחה, לא חסכונית במיוחד, הרבה יותר אוטו!

פורסם

כן, כדאי לך לחפש משהוא אחר.

 

אתה, בחישוב מקורב, מתכנן לעבור כ 50 אלף ק"מ בשנה.

 

זה המון בכל כנה מידה, ומכונית 1000 סמ"ק עירונית, אמניה ככל שתיהיה, פשוט לא מיועדת לנסיעות כאלו על בסיס יומי.

עכשין יקפצו אנשים ויגידו: "אני נסעתי עם פיאט אונו 0.9 ליטר כל יום מבאר שבא לחיפה ולא היו תקלות", או "אני עם סוזוקי אלטו 0.8 כל יום דפקתי נסיעה מקרית שמונה למרכז באמינות מוחלטת"

 

אבל, עדיין אתה הולך להישתמש ברכב לא לפי היעוד המקורי שלו, וכדאי לך לבחור במשהו עם מנוע גדול יותר, וידני, אם גיר אוטומטי הוא לא תנאי הכרחי.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...