Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לאחר נסיעה בעיר ועל כביש עם טיפה בורות (לא רציני) שמתי לב שנדלקה לי נורת ABS.

זה קרה 2 דקות לפני עצירה סופית.

 

אני יודע שיש שתיי אופציות לתופעה:

 

1:

לכלוך של 1 מ 4 חיישני הABS נמצאים על הגלגלים.

 

2:

קונקטור רופף.

 

אבל כאן נכנסת השאלה:

כביתי את הרכב והדלקתי מיד לאחר הכיבוי והנורה נכבת.

כדאי לבדוק שבאמת היא לא נדלקת שוב עשיתי מספר סיבובים וכמובן שבדקתי את הברקסים.

 

הברקסים התלוו עם רעידות שמצביעות על ABS פועל/תקין.

 

אם לאחר כיבוי הרכב נורת הABS נעלמה על מה זה יכול להצביע?

 

*ידוע לי שצריך להיתחבר למחשב הרכב בשביל לדעת אבל אני ישמח אם תנתן לי כיון*

 

ערב מצויין לכולם!

פורסם

אני חושב שענית לעצמך על השאלה.

אם אתה טוען שזה נכבה אז רוב הסיכויים שמדובר על קונקטור רופף.

 

במידה ומדובר על חיישנים מלוכלכים (קשה לי להאמין..) אז אתה צריך ניקוי.

עדיפות בשבילך היא לקונקטור כי מה שיש לעשות זה רק לחזק אותו.

 

בכול מקרה אתה צריך להיתחבר למחשב ולסרוק תקלות.

 

בשביל לא לבלבל ולהטעות אני ממליץ לך לחכות למומחים.

מארק לדוגמא 8)

פורסם

עידכון:

כול היום הייתי ברכב מספר פעמים והנורה לשמחתי לא חזרה.

אז אני מאמין שמדובר על קונקטור רופף.

 

תודה ווינר, אני מקבל את התגובה שלך אבל אני ישמח אם מישהו יוכל לחזק/להוסיף ולכון.

וידוע לי שמארק הוא הצ'מפיון של הפורום 8)

 

ובדקתי שוב פעם את הברקסים והABS פועל.

 

אם מישהו יוכל לכון אני ישמח :wink:

פורסם

גם לי את אותה בעיה אני נוסע ככה כבר שלושה חודשים בהזדמנות אני יקפוץ לרון אני צריך גם לעשות ברקסים

 

תודיע לי בהודעה פרטית אם פתרת את הבעיה

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

הסיפור קצת יותר מסובך, כיוון שתיאורטית יכול להיות גם נתק חלקי במעגל המודפס של יחידת הבקרה. קשה להגיד. גם לכלוך על אחד החיישנים יכול להיות הגורם.

 

אם נדלקה ונכבתה הנורית סביר מאד שתקלה נרשמה ב-LOG המחשב בתוספת של intermittent.

לדעתי עזוב את העניין. במידה וזה חוזר על עצמו ותדירות הידלקות הנורית עולה בדוק את הנושא. אחרת בקש שיבדקו אם יש תקלות שמורות ABS בטיפול הבא.

פורסם
הסיפור קצת יותר מסובך, כיוון שתיאורטית יכול להיות גם נתק חלקי במעגל המודפס של יחידת הבקרה. קשה להגיד. גם לכלוך על אחד החיישנים יכול להיות הגורם.

 

אם נדלקה ונכבתה הנורית סביר מאד שתקלה נרשמה ב-LOG המחשב בתוספת של intermittent.

לדעתי עזוב את העניין. במידה וזה חוזר על עצמו ותדירות הידלקות הנורית עולה בדוק את הנושא. אחרת בקש שיבדקו אם יש תקלות שמורות ABS בטיפול הבא.

 

זה בדיוק מה שחשבתי לעשות.

בלי לפתוח פה בנתיים לא נדלקה שוב פעם אני מאמין גם שלא תדלק.

אם זה ידלק שוב אז נגיע לבדיקה.

 

אני יעדכן (=אעדכן) את כולם במידה ויהיה משהו בהמשך.

עד אז ברוך השם הכול תקין ועובד אז אני בנתיים לא יגע (=אגע) בזה.

 

WarDevil:

נדלקה לך נורה ונכבתה?

או שאפסו לך את המחשב?

 

בכול מקרה אני מאמין כמעט בוודאות שזה קונקטור (ניתוק/חיבור) אבל אני לא דיאגנוז.

 

במידת הצורך יהיו עדכונים.

תודה לכם וערב מצויין לכולם.

×
×
  • תוכן חדש...