Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני עומד בפני קניית מגבר מונו לסאב שלי (CVR) יש לי התלבטות בין שלושה מגברים, התקציב שלי עומד באיזור ה 1000 ש"ח + - לכן החלטתי ללכת על יד 2, יכולתי למצוא אחלה מגברים לסאב שהוא 400 RMS בדגם של ה 2 אום במחיר הזה, אבל יש לי מחשבה לעתיד לשדרג את הסאב מבלי לשדרג את המונו אני מאמין שאני ישדרג ל IDQ ומעלה!!

המגבר הראשון שמצאתי בתקציב שלי הוא ORION 600D כמובן יד שניה המוכר טוען שמצב טוב מאוד (המגבר ה4 ערוצים שלי של אוריון אני מבסוט עליהם מאוד)

המגבר השני הוא JBL 600.1 גם הוא יד שנייה לפי המוכר במצב מעולה (JBL רק דברים טובים אומרים עליהם, נתונים מרשימים)

והשלישי הוא סאונדסטרים PCA1000D גם יד 2 היה בשימוש מעט מאוד זמן לפי המוכר. הוא קצת חורג מהתקציב אבל בהחלט נתונים מרשימים מאוד.

 

על איזה מונו הייתים ממליצים בהתאם למצבי?

יש איזה הבדל משמעותי בין המגברים מלבד נתונים? האם שלושתם קלאס D ?

והכי חשוב...מה צריך לבדוק ואיך הכי מומלץ לבדוק מגבר מיד 2 בדגש על מונובלוק!!!

 

תודה רבה לעונים על העזרה

צחור...

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

פורסם

אם אמרת שאתה מתכוון לשדרג אז אתה צריך לקחת מגבר שיתן לך את האפשרות לשדרג ושלא תהיה מוגבר מבחינת הספק.

לא שמעתי אף אחד מהמגברים האלה אבל קח לצומת לבך את מה שרשמתי על השידרוג

פורסם

JBL קלאס AB ולא יורד ל1 אום

 

אוריון חלש קלאס D ויורד ל1 אום

 

 

ברור שהסאונדסטרים הכי מקצועי פה , יציב בהתנגדות נמוכה, וחזק .

 

 

סאונדסטרים

פורסם

לא הבנתי את העיניין של ה"קלאס ABCD" במגברים מישהו מוכן להסביר לי את זה?

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

לא מצאתי בחיפוש שירשור מתאים.

כמו כן החיפוש לא מביא להכניס אותיות בודדות.

אשמח אם משהו יוכל לפרט לי בקצרה על העיניין הזה

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

על קצה המזלג

A - מגבר המאופיין באיכות שמע גבוהה וצריכת חשמל גבוהה יחסית להספק.

A/B - אני לא יודע כל כך להגדיר אבל זה רוב המגברים שאתה רואה כיום, לא רוצה להטעות אותך אבל משהו בין איכות והספק לצריכת חשמל ממוצעת.

D - איכות נמוכה, הספק גבוה, וניצול טוב של החשמל.

ויש כמובן עוד וזה לא פשוט כל כך כמו שאמרתי אבל זה ככה על קצה המזלג כמו שרשמתי... מקווה שעזרתי.

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

אוקי, הבאת לי כיוון.. יש מישהו שיכול קצת יותר להעמיק בנושא?

 

אודה על כל עזרה

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

קצת סטינו מהנושא המדובר, אשמח לקבל עוד המלצות, אגב לפי נתונים בהמון אתרים הJBL כן קלאס D http://www.techronics.com/index.cfm?fuseaction=product.display&Product_ID=3324

האם הלאנזר 1200D והמאגנט פאנטום נכנסים לאותה שורה של המגברים שציינתי למעלה??

ומה זה לייןדרייבר לעזאזל? האם צריך את העניין הזה באחד מהמגברים שציינתי??

ובקשר לשאלה החשובה מה צריך לבדוק ואיך עושים זאת שיודעים שהכל תקין במגברים יד שניה בדגש על מונובלוקים??? (כמובן מלבד לחבר ולראות שבאמת הכל עובד)

 

תודה...

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

פורסם
JBL קלאס AB ולא יורד ל1 אום מהיכן לכול הרוחות החלטת שהוא לא יורד ל1 אום ? הנתונים שלו הם 300 ב4 ו600 גם ב2 וגם ב1

סאונדסטרים

הנתונים של הJBL

ולפותח השירשור אני הייתי מעדיף מגבר קלאס A/B , ולכן הייתי מעדיף את הJBL הזה . הJBL שנתת בקישור זה מגבר אחר לחלוטין , חדש , ואם מדובר עליו אז ב1000 ש"ח הייתי שוקל או את הסאונדסטרים (אם ההספק חשוב ) או את האוריון

 

ולגבי הלנזר , עדיף לך כבר לקנות את הפייל PLA3000D שעולה חדש 1000 ש"ח

בברכה יהודה

פורסם

רגע לא הבנתי לJBL 600.1 יש שתי דגמים?? אחד שמיוצר עד 2004 ואחד שנמכר כיום כחדש???

זה שאני נתתי בלינק איזה שגם הוא? והאם הוא החדש או הישן? ומה שמתן העלה בקישור איזה שגם הוא??

מה ההבדלים בין הדגמים הללו...

 

אגב בשביל הסאונדסטרים אני ימטרך להיפרד מאלפייה ועוד 400!!

 

ושוב חוזר על מה צריך לבדוק ואיך עושים זאת מלבד לחבר את המגבר בדגש על מונויים!!

 

תודה..צחור!

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

פורסם

הקישור שאתה נתת זה מגבר שמיוצר בין השנים 2004-2006 ההבדלים הם שהחדש יותר קצת יותר חזק ב4 אום אבל חלש יותר ב2 אום מהמגבר הישן יותר

 

מה שאתה צריך לבדוק זה שהמגבר עובד לחבר אותו לסאב ואז לחכות כמה זמן לראות שהכל בסדר חוץ מזה אין מה לעשות ללכת למעבדה קצת מיותר לטעמי

×
×
  • תוכן חדש...