Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אאוץ!

העיקר שהוא בסדר! כל השאר חתיכת פח... :?:?: :lol:

יש תמונות?? יש וידאו?? יש ביטוח???

 

 

בהצלחה בשאר המרוצים גידי!

 

אריק, אם תמשיך לפזר ככה כספים לא יישאר לך כסף לתדלק ת'Z...

אל תישכח את הבירה... :lol:

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

יש לי כל כך הרבה מה לכתוב ועוד לא היה לי זמן לשבת בצורה מסודרת.

 

בקצרה: היה סוף שבוע מדהים, אני אישית חוויתי, 2 ספינים, תאונה, 15 עקיפות במרוץ אחד, שמחה, אכזבה וכל כך הרבה רגשות ביניהם. מבחינתי ההישג הכי טוב של השבוע אילו הזמנים התחרותיים, דובי צודק שיש 2 קטגוריות ואני התחריתי בחלשה, RS, הצלחתי לעשות זמנים תחרותיים עם רכב חלש ומטופל בצורה טובה אבל לא טובה כמו הרכבים הפרטיים של כמה מהמתחרים המובילים.

 

http://www.ffsa.org/res_circuit.php?cateng=Challenge%20Funyo&&if=COURSE36_01&&ia=mq&&typeCr=Course%201&&id=766&&typf=oth

 

המטרה העיקרית שלי היתה לבדוק אם אני יכול להתמודד עם המהירים ואני בהחלט יכול.

 

שאלתם בקשר לספונסרים? עדיין אין אבל אני בטוח שאני אשיג ואמשיך להתחרות בעונה, בפעמים הבאות ברכב החזק RC.

 

תודה רבה לכולם על הפרגון

 

תמונות ופירוט יבואו בהמשך

 

 

גידי קרונין

 

 

אגב הסיבה שלא התחריתי במרוץ השלישי היא שנשבר לי בורג בגיר וכל השמן נזל החוצה מה שהשאיר לי רק הילוך שלישי כדי לסיים את המרוץ... פרטים בהמשך...

פורסם

גידי יהיה נחמד אם תפרט מה ההבדלים בין שתי הקטגוריות, כמו כן מעניין לשמוע מה העלות של הליגה הזאת מבחינת אימונים וסופי שבוע של מירוצים על מנת להשוות לאלטרנטיבות אחרות.

פורסם

חג שמח לכולם

 

קטגוריית ה RS הם הדגם ה"ישן" של הFUNYO

 

קטגוריית ה RC הם אותו רכב אבל עם שינויים קטנים, המטרה בבניית הדגם החדש הייתה כי הדגם הישן היה מאוד שובב מאחורה אז כדי לאזן את הרכב הם שיפרו את מערכת הבולמים בחלק האחורי, אבל מכיוון שהם כבר היו בעניין השיפורים הם גם שיפרו את המנוע ולבסוף גם את מערכת הבולמים מקדימה. התוצר הסופי רכב מהיר יותר במהירות סופית, רכב עם בולמים טובים יותר ולכן גם אחיזה טובה יותר בפניות ועדיין רכב שובב בחלק האחורי :-). לפי מה שהם מעריכים הרכב המהיר, ה - RC מהיר יותר בשנייה להקפה מהדגם הישן.

 

לגבי מחיר, ההערכה שלי להשתתפות בעונה שלמה נעה מ 180 אלף ש"ח ועד ל300 אלף אם ברצונך להיות עם רכב מטופל בצורה הטובה ביותר ולצאת גם לאימונים לפני כל מרוץ. יותר פרוט על המחירים אתה מוזמן לדבר עם משה בטלפון 036343002.

 

צירפתי כמה תמונות מהמרוץ הראשון אני מספר 33 ברכב הירוק שחור.

 

תמונה אחת כאשר אני במקום שישי רודף אחרי המובילים

תמונה שנייה בדרך ל-1 מ 15 העקיפות שביצעתי במרוץ הראשון אחרי שעשיתי ספין ומצאתי את עצמי אחרון.

 

 

חג שמח

 

גידי קרונין

גידי- מספר 33- פותח פער ורודף אחרי המובילים.jpg

Gidi #33.jpg

גידי מספר 33.jpg

×
×
  • תוכן חדש...