Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בבוקר התנעתי את האוטו, וראיתי שתי נורות אדומות דולקות.

אחת מהן אני חושב שקשורה למצבר, אבל חוץ מזה אין לי מושג מה היא אומרת.

 

אני אשמח לקבל הסבר מה המשמעות של הנורות האלו.

 

חג שמח.

 

תמונה:

19042008 copy.jpg

פורסם

הנורה הימנית מעידה על תקלה בטעינה או שיש קוד תקלה הרשום במחשב ניהול.

 

הנורה השמאלית מתריעה על בלם יד מורם או תקלה במערכת הABS או שהרפידות ברקס גמורות וזאת האזהרה.

פורסם
הנורה הימנית מעידה על תקלה בטעינה או שיש קוד תקלה הרשום במחשב ניהול.

 

הנורה השמאלית מתריעה על בלם יד מורם או תקלה במערכת הABS או שהרפידות ברקס גמורות וזאת האזהרה.

מה אתה אומר..?! לא ידעתי שזה כזה חמור, ולא כ"כ הבנתי מה הבעיה עם הנורה הימנית :\

עכשיו כשאני חושב על זה, הברקסים בזמן האחרון עושים רעשים מוזרים.

פורסם

אם הברקסים מרעישים הגיע הזמן להחליף אותם ובמיוחד אם נדלקה לך נורת אזהרה שזה מצב חמור שאומר שהרפידות גמורות.

 

הנורה הימנית מתריעה על חוסר טעינה (אלטרנטור).

בדוק טעינה אצל חשמלאי או אם יש ברשותך רב מודד אז מדוד את המתח בקטבים במצבר כאשר המנוע פועל.

 

מעניין איזה רכב יש לך דגם ושנה יעזור הרבה.

פורסם

ימין - טעינה - בעיה במערכת הטעינה;

 

שמאל - מערכת בילום - רפידות גמורות, תקלה ב-ABS או תקלה בהנדברקס, או שחסר שמן ברקס.

פורסם

תודה לכם!

מדובר בסיאט איביזה שנת 2000, דגם סיגנו, 1600 סמ"ק.

 

אני חושב שיש לי באמת בעיה ברפידות, חבל שמשכתי את הזמן ולא הלכתי ישר למוסך בפעם הראשונה ששמעתי את הרעשים.

 

הנורה הימנית מתריעה על חוסר טעינה (אלטרנטור).

בדוק טעינה אצל חשמלאי או אם יש ברשותך רב מודד אז מדוד את המתח בקטבים במצבר כאשר המנוע פועל.

מלחיץ קצת מה שרשמת, זה אומר שיכול להיות והמצבר גמור, ואם באמת יש חוסר בטעינה.. מה ההשלכות, ומה צריך לעשות כדי לתקן את המצב?

עוד שאלה קטנה, עדיף לנסוע למוסך, או להזמין גרר?

 

שוב, תודה.

פורסם

אם המוסך קרוב לבית והרכב עוצר בצורה טובה אפשר ליסוע בזהירות ולאט.

 

אל תיבהל תירגע פנה למוסך מורשה רצוי מאוד ושם יתקנו את מה שלא טוב ויתנו לך אבחנה מדוייקת.

 

אם אתה נוסע ברכב זה באחריותך אתה עלול להגיע למצב שהרכב לא יעצור כמו שצריך ומדובר בבטיחות ועם בטיחות לא משחקים מיד מתקנים.

 

לגבי הנורה הימנית (סמל של מצבר) זה אומר שיש חוסר טעינה וזה אומר שהאלטרנטור לא מטעין את המצבר והבעיה היא כניראה באלטרנטור.

 

במצב שאין טעינה אפשר ליסוע ברכב כ 10-20דקות בהנחה שכל הצרכנים מכובים והמצבר במצב טוב.

 

אם אתה לא רוצה להסתכן הכי טוב להזמין גרר ולהיות בראש שקט.

פורסם

להזמין גרר יש לך תקלה כל שהיא בברקסים אל תיקח סיכון מיותר.

הנורה השמאלית מדווחת על חוסר נוזל בלמים (כניראה נזילה) או רפידות גמורות , ABS זאת נורת הזהרה צהובה בכלל ולא קשורה לנורת הברקסים.

פורסם

איזו מהירות, המון תודה.

האוטו חונה בירידה קטנה בחניה סגורה, אבל אין לי בעיה להחנות אותו בשטח ישר.

יום שני על הבוקר אני אזמין גרר. אתם יודעים אולי מה הטווח מחירים של רפידות חדשות מקוריות, הבנתי שיש גם חלפים לא מקוריים.

פורסם

מומלץ להחליף רפידות מקוריות בשביל השקט.

 

רפידות תחליפיות מאיכות זבל ירעישו בזמן בלימה וישחקו מהר מאוד.

 

אם כבר אתה הולך על תחליפי כי מקורי יקר אז לך על LUCAS או REMASA (אני מקווה שככה רושמים את זה)

פורסם
מומלץ להחליף רפידות מקוריות בשביל השקט.

 

רפידות תחליפיות מאיכות זבל ירעישו בזמן בלימה וישחקו מהר מאוד.

 

אם כבר אתה הולך על תחליפי כי מקורי יקר אז לך על LUCAS או REMASA (אני מקווה שככה רושמים את זה)

אם אלו ההשלכות של רפידות תחליפיות, אז אני מעדיף לקנות כבר מקוריות.. חוץ מזה, כמה יקר הרפידות עולות?

עוד חודש אני צריך להעביר את האוטו טסט :\

פורסם

שתהיה במוסך תברר לפעמים ההפרש בין מקורי לתחליפי לא גדול ועדיף ללכת על מקורי.

 

אגב, אם תהיה במוסך מורשה אז לא יתעסקו עם חליפי אלא רק מקורי.

 

תמיד תזכור שמקורי הוא הכי בטוח.

×
×
  • תוכן חדש...