Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הJBL

300RMS יכול לעבוד ב1 או ב4 אוהם 12 אינץ מגיע בתיבה מקורית של JBL עם פורט

 

הרץ

350RMS מגיע בתיבה אטומה לא מקורית של הרץ

 

אשמח אם למישהו יש ניסיון עם 2 הסאבים ויכול להגיד מי יותר מדוייק וחזק

תודה8)

פורסם

במקרה יצא לי לשמוע את שני הסאבים והתרשמות שלי היא:

 

הJBL בהשוואה להרץ יהיה טיפה יותר עוצמתי, אך הרבה פחות מדויק ואיכותי. הייתי איפלו אומר שמרוח במקצת.

דעתי היא שההרץ לוקח פה ובגדול.

 

נ.ב: כדי לו/לך/לשנים לגשת ולשמוע את שני הסאבים, רצוי אצלך/אצלו באוטו (ברוב החנויות זאת לא צריכה להיות בעיה).

 

GemS.

פורסם
במקרה יצא לי לשמוע את שני הסאבים והתרשמות שלי היא:

 

הJBL בהשוואה להרץ יהיה טיפה יותר עוצמתי, אך הרבה פחות מדויק ואיכותי. הייתי איפלו אומר שמרוח במקצת.

דעתי היא שההרץ לוקח פה ובגדול.

 

נ.ב: כדי לו/לך/לשנים לגשת ולשמוע את שני הסאבים, רצוי אצלך/אצלו באוטו (ברוב החנויות זאת לא צריכה להיות בעיה).

 

GemS.

 

האם שמעת את ה JBL בתיבה מקורית?

פורסם

גם לי יצא לשמוע את שני הסאבים הנ"ל,שמעתי את שניהם בשיר היפנוטייז,ודעתי היא שהJBL לא טיפה יותר חזק,אלא הרבה יותר.אני מסכים שההרץ יותר מדוייק,אבל גם בזה לJBL לא חסר ועם כיוון נכון של המערכת,אתה תשמע בJBL גם מדוייק ובטח שחזק.וד"א,הJBL אצלי לא בתיבה פתוחה ומקורית של JBL,אלא גדולה ואטומה.

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

התיבה הפתוחה של הJBL גורמת לו להשמע מרוח מאוד (עדיין לא גרוע כמו הגרועים בחבורה אבל מפוספס בגדול)

בתיבה אטומה הרבה יותר מדוייק - לראיה האינפיניטי רפנס (אותו סאב - אותה חברה - אותה סדרה) בתיבה אטומה נשמע טוב יותר

בין הסאבים הנ"ל הייתי מעדיף את ההרץ

ובכללי שמעתי אותם והלכתי בזמנו על הסרווין ווגה והייתי הרבה יותר מרוצה

פשוט תענוג של סאב - ולדעתי הטוב ביותר ביחס תמורה למחיר ומצויין בפני עצמו

 

 

בהצלחה

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

לפתוח הת'רד-אם אתה שומע בעיקר מוזיקה שחורה ומחפש עוצמה אז אני ממליץ בחום על הJBL.אם אתה מחפש דיוק ופחות לעשות רעש בשכונה אז אני באמת ממליץ על הHED12.

ולגבי הIDQ,אדי אני שוב שואל,איפה אפשר לשמע אותם בארץ?

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

EDDY אני רואה שאתה מומחה בנוגע לID

אתה יכול לעשות לי סדר בכל הגרסאות שיש ל IDQ

גלשתי קצת באתר שלהם ויש כל מיני D2 D4 V2 וכו שלא ממש הבנתי מה ההבדל

פורסם

בלי קשר ל ID -

V בדרך כלל מדבר על גרסה.

ה D2 D4 מדבר בדרך כלל על הסלילים - דואל של 2 אוהם או דואל של 4 אוהם.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
EDDY אני רואה שאתה מומחה בנוגע לID

אתה יכול לעשות לי סדר בכל הגרסאות שיש ל IDQ

גלשתי קצת באתר שלהם ויש כל מיני D2 D4 V2 וכו שלא ממש הבנתי מה ההבדל

D2=שני סלילים של 2 אום כל אחד

D4=שני סלילים של 4 אום כל אחד

V2 אם אני לא טועה זה רק בדגם של ה-IDQ

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

עזוב אני מבולבל

אם עכשיו אני קונה סאב איזה אני צריך את הD4 או D2

הסאב יוגבר ע"י אודיסון SRX3

75X4 ו250 בערוץ מונו

×
×
  • תוכן חדש...