Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשאני רוצה לדוגמא לראות פרק של הישרדות באתר נענע

הוא זז לי ממש לאט וכשאני רוצה להעביר הוא מעביר אבל מפעיל את זה ללא קול

יש לציין שפירמטתי את המחשב ורק אחרי הפירמוט זה קרה,ליפני כן הכל היה רץ חלק!

 

מה הבעיה?

פורסם

באתר שלי (ראה חתימה) בדף תוכנות שימושיות יש קישור להורדת חבילת מקודדים אודיו/וידאו (חינמי לחלוטין).

תוריד, תתקין, תפעיל מחדש (למרות שלא התבקשת) והשיפור אמור להיות מיידי.

 

אגב,

חבילת המקודדים הזו {K LITE CODEC PACK} כוללת גם נגן מדיה קל משקל ומעולה שנקרא Media Player Classic והוא עדיף בעיניי על המסורבל של מיקרוסופט. אתה תהנה ממנו בצפייה בקבצי וידאו.

פורסם

התקנתי אבל זה לא עוזר....

יש לציין שזה רק בהרצת סרטים באינטרנט,סרטים דרך המחשב רצים מעולה!

 

לא נראה לי זו בעיה של קודד ליפני שהתקנתי את הקודד שלך פלטיניום

התקנתי קודד שנקרא Cole2k.Media.-.Codec.Pack.V6.0.6.-Advanced-.Setup שאיתו אני משתמש כבר הרבה

זמן גם ליפני הפירמוט וגם אחריו ככה שזה לא נראת לי בעיה של מקודדים.

אולי צריך איזה תוכנת פלאש כל שהיא?

פורסם
אולי צריך איזה תוכנת פלאש כל שהיא?

 

לאחר התקנה מחדש, אתה אמור לקבל הודעה בדפדפן שמודיעה לך שדרושה התקנת עדכון לפלאש. ההודעה מופיעה מיד עם הבקשה הראשונה לטעינת קובץ SWF {פלאש} כלשהו.

 

תלחץ עם לחצן העכבר הימני על איזה באנר או סרטון פלאש ותראה אם בשורה התחתונה מופיעה הספרה 9, אם מופיעה ספרה נמוכה יותר, תאשר לדפדפן להתקין את העדכון

פורסם

לשאלתו של צביקי יש לי אינטרנט אקספלורר

 

פלטיניום לא ממש הבנתי על מה אתה מדבר ?

לאחר התקנה מחדש של מה?

לא קיבלתי שום הודעה כל שהיא לגבי פלאש

פורסם

הוא מדבר על Adobe Flash Player, אך אין קשר בין זה לבין סרטון רגיל.

בכל אופן, אם אין לך את זה, עדיף שתתקין: קליק

 

ותענה לי על שאלה, כאשר אתה רואה הסרטון בנענע, אתה רואה אותו על מסך גדול. נכון ?

אם כן, תנסה ללחוץ פעמיים על הסרטון ולהגדיל אותו על כל המסך ותאמר לי אם בעיית האיטיות נפתרה.

אלעדיקו.

פורסם

פלטיניום לא ממש הבנתי על מה אתה מדבר ?

לאחר התקנה מחדש של מה?

לא קיבלתי שום הודעה כל שהיא לגבי פלאש

 

ציינת שפירמטת את המחשב ושאלת לגבי פלאש לאחר הפירמוט.

לאחר התקנה מחדש של חלונות וגלישה לאתר אינטרנט שמציג תוכן כלשהו בפלאש, אתה תתבקש / תישאל אם ברצונך להתקין את הActivex (או ה Add on בדפדפן שאינו אקספלורר). התקנת עדכון פלאש תגרום לכך שבמחשב שלך תהיה מותקנת הגרסא האחרונה וזה הדבר היחידי לו תזדקק בכדי לצפות בתוכן פלאש.

 

השליטה על הוידאו בנענע מתבצעת ע"י בקרי פלאש, כדאי שתוודא שהגרסא האחרונה מותקנת במחשבך ותעדכן בעת הצורך.

פורסם

אני רואה איטי גם במסך קטן וגם בגדול

 

פלטיניום לא ניקלתי בהודעה כמו שרשמת,אולי מותקנת אצלי כבר תוכנת פלאש אבל היא לא הכי חדשה

איך אני בודק את זה?

פורסם

כמו שכתבתי קודם

תלחץ עם לחצן העכבר הימני על איזה באנר או סרטון פלאש ותראה אם בשורה התחתונה מופיעה הספרה 9, אם מופיעה ספרה נמוכה יותר, תאשר לדפדפן להתקין את העדכון

 

אגב, אתה בטוח שאין בעיה במהירות החיבור שלך לאינטרנט?

פורסם

כמעט אמרו כאן הכל,

אני לא יודע אם יש לך מערכת הפעלה עברית או אנגלית

אז אני ירשום באנגלית,

כנס ל.

control panel -> display -> settings -> advanced -> troubleshoot

ותנסה לשחק אם ה hardware accleretion יש מצב של FULL ומצב של NONE

ברירת מחדל זה צריך להיות ב FULL אם כן תנסה להוריד לחצי או עד הסוף לכיוון ה NONE

ואולי זה יעזור לך .

 

תעדכן

פורסם

בדקתי ואכן יש לי תוכנת פלאש מותקנת הספרה שלה היא 9

 

בקשר לבעיה בחיבור האינטרנט שלי,אין לי מושג המהירות של האינטרנט היא סבירה +

 

יש לי ווינדוס בעברית

פורסם

בצפיה בוידאו כאן, אותה בעיה נמשכת?

 

האם פועלת במחשב במקביל תוכנה "זוללת" רוחב פס?

אולי במחשב אחר ברשת (אם קיימת כזו)?

האם אתה גולש דרך נתב חדש? משתמש באנטי וירוס שונה?

 

כיוון שהבעיה קיימת רק באינטרנט, וסרטים שרצים על המחשב עובדים מצויין לטענתך. תחפש את מקור הבעיה בדברים שהשתנו או בתקשורת.. תנסה לחבר מחשב אחר על הקו שלך, לבדוק אם הוא סובל מאותם סימפטומים. עם אותם נגנים ומקודדים.

×
×
  • תוכן חדש...