Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חוץ ממסנגר לא פועלת שום תוכנית וגם כאשר אני מנתק אותה זה לא משתנה

 

נכנסתי ללינק של ארץ נהדרת וכאשר המסך קטן הוא עדיין רץ לאט אבל כשאני מגדיל אותו

לפול סקרין הוא רץ מהר בלי בעיה,מוזר.........

פורסם

גם אצלי זה קורה ואחרי מחיקת קודקים ועדכונם זה הסתדר לי. חוץ מזה, לפעמים יש עומס באתר עצמו ובגלל זה נגרמת האיטיות המדוברת. כאשר אתה במסך מלא המחשב מעביר את המשאבים שלו לאותה הפעולה ולכן רואים טוב.

פורסם

באמת רואים דרך הלינק הזה הכל חלק כמו שצריך,תודה

בקשר לאיכות אותו הדבר

 

אמנם זה עקיפה מצויינת אבל בכל זאת זאת עקיפה אני צריך פתרון לבעיה הזאת כי לא תמיד יהיו לי אלנטרנטיבות.

פורסם
גם אצלי קיימת הבעיה

פתרון ( שהוא יותר עקיפה) של הבעיה הוא לצפות בסדרה דרך הלינק הבא :

http://www.hisardut10.co.il/media.php?m=season1

מה גם שהאיכות טובה יותר - אז כדאי ..

 

שים לב שרשום למטה קרדיט לנענע על קבצי הוידאו, גם הקבצים האלה וגם אלה של נענע ואלה של ארץ נהדרת מסופקים ע"י CastUP

 

כיוון שבקישור הזה אתה אכן מצליח לצפות בוידאו ללא בעיה לא נותר לי אלא להעריך כי הבעיה קשורה לנענע ו/או לשרת CastUP בו הם משתמשים. מה שבטוח הוא שבמחשב שלך אין תקלה.

×
×
  • תוכן חדש...