Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז כנראה שהרכבת קיטים חרטא ברטה, ולפני שתדבר שטויות אני מזמין אותך לקרוא את השרשור שפתחתי מזמן שמתאר איזה קיט בדיוק הכנסתי להונדה שלי.

 

ולבחור מעלי, הילטרים שהבאת דוגמא הם סתם הזבל שבזל הסיני.

 

קיט טוב 150+.

 

האגזוז שהראת גם זבל סיני.

דוד דווקא הייתי קונה בארץ, יש לי רמוס ואני מבסוט עד הגג, אבל אצלי כל הצנרת פתוחה והאוטו באמת מרעיש.

 

 

עד כדי כך זבל?

 

יש לי הצעה לדוד של NESSPOT? מה אתה אומר? איך הוא?

 

ועל איזה פילטר אלי ללכת והאם אתה מכיר איזה מקום שפשר לירכוש ולהתקין באיזור חיפה והקריות?

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דעה אישית שלי : כמו שאומרים לנו שהמכשירים הסלולרים של 2008 הם תגלית שאי אפשר לוותר עליה וחייבים אבל חייבים להעיף את המכשיר של 2007 כי הוא כבר מיושן ולא אופנתי, ורק חבר'ה בלי טעם ישארו עם מכשיר ישן שכזה, אז ככה גם הפילטרים הפתוחים למינהם!

 

נכון .. שיש לך רכב עם מגדש טורבו ומנוע של מינימום מטוס סילון אז אפשר להבין את החלקים הללו, אך שחברה באה ואומרת לך: תקשיב יש לך רכב עם מנוע 1600 סמ"ק אטמוספרי, אתה רוצה לעזור לו שיתן ביצועים יותר טובים, שינשום יותר טוב, שיחסוך יותר בדלק, אז הנה יש לנו את הפיתרון בשבילך, פילטר פתוח!

 

אז נכון שיש אלף ואחד סוגים ואלף ואחד חברות, כולם בסופו של דבר מציעים אותה הצעה, עבודה בעיניים!!.

 

חברה לא יכולה להתקיים רק מלמכור חלקים למכוניות על, כמו פאריירי,למבורגיני או כל מכונית שרירים אמריקאית לדוגמא פורד מוסטנג. היא חייבת נתח שוק גדול ונרחב יותר ולכן מוציאה לחבר'ה העממים את המוצרים האלה.

 

אני מנסיוני מדבר לאחר ששמתי פילטר אינבוקס לסיאט איביזה שלי של fk החברה הגרמנית, אומר לכם תעזבו שטויות תשארו עם המקורי, יצרני הרכב יודעים מה הם עושים, חברות הפילטרים רק רוצות לעשות עליכם כסף קל, אני אישית החזרתי את הפילטר המקורי יש יותר כוח בטורים נמוכים יותר שורף דלק אבל יותר כוח.

 

אתם רוצים אוטו מהיר וחזק ? עצה שלי אל תלכו ותקנו רכב עם 100 כוח סוס ותתחילו לשבור את הראש באיך לעלות ל105 סוסים!

 

תשמרו על הכסף תתאזרו בסבלנות ותקנו רכב שנחשב מהיר מהחברה והשוק הישראלי ולא רכב שיחשב מהיר בשכונה שלך ואצל החברים.

 

שלכם

בן

פורסם
לבחור מאלי:

שמע זה חלק מהכייף בסופו של דבר, חלק בעד זה, וחלק נגד זה, תמיד אפשר לנסות לא מדובר פה על מיליונים...

 

שאלה נוספת איך זה?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BOMZ-96-97-98-Honda-Civic-EX-HX-SI-Air-Intake-1996-1998_W0QQitemZ370032382799QQcmdZViewItem?hash=item370032382799

 

 

קנה בזול, שלם ביוקר לאחר מכן

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
אז כנראה שהרכבת קיטים חרטא ברטה, ולפני שתדבר שטויות אני מזמין אותך לקרוא את השרשור שפתחתי מזמן שמתאר איזה קיט בדיוק הכנסתי להונדה שלי.

 

ולבחור מעלי, הילטרים שהבאת דוגמא הם סתם הזבל שבזל הסיני.

 

קיט טוב 150+.

 

האגזוז שהראת גם זבל סיני.

דוד דווקא הייתי קונה בארץ, יש לי רמוס ואני מבסוט עד הגג, אבל אצלי כל הצנרת פתוחה והאוטו באמת מרעיש.

 

 

לא ידעתי שסימוטה זה חרטה, אני אומר מנסיון לא סתם זורק מילים. לא יודע מה שמת באוטו שלך, אתה יודע שלפעמים אתה חושב שקיבלת יותר כח ובעצם הכל פסיכולוגי.

 

לפותח השרשור הייתי ממליץ להרכיב חברה מוכרת כמו סופר ספרינט רמוס וכו'..

פורסם

שלום!

מוסיף מאוד!גם אגזוז וגם פילטר ואתה מרגיש את ההבדל(בנוסף לפסיכולוגיה שרעש=מהירות)

בכללית זה טוב המנוע נושם טוב יותר ומפליץ טוב יותר אז שיהיה בהצלחה

 

את מה שמחקתי לך פה תבצע בה"פ.

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם

המנוע לא נושם יותר טוב ושלא יאכיל אותך סרטים ההגיון הזה !

 

גם אני הייתי בטוח באותה דעה אך לצערי הרב המנוע לא עובד לבדו

יש לו מוח שאומר לו כמה חמצן לקבל ביחס לכמות הדלק שהוא מקבל!

 

בלי ניהול מנוע מחדש לאחר הרכבת הפילטר והתעסקות עם מחשב הרכב, עניין קבלת האוויר היא קטנה ביותר.

אומר מניסיון: פילטר אינבוקס של fk גרם לאוטו שלי להיות פחות חזק מפילטר מקורי וזה עובדה! אפילו אילנה הייתה נותנת פה את דעתה.

פורסם

1. פילטר פתוח שממוקם היטב ודוד אחורי טוב יתנו שיפור בהספק וחבל על הויכוחים שלך, אלפי בדיקות דינמומטר מוכיחות את זה "שחור על גבי עיתון", אולי לא תוספת של הספק עוקר הרים, אבל כמה כ"ס חמודים לתוספת אף פעם לא מזיקים .

חוסר ההבנה המשוועה שלך בנושא גם לא עוזר לך, כמות האויר הנכנסת למנוע נקבעת ע"י הבוכנה במהלך הירידה שלה וכל עוד הרכב אטמוספרי היא נשארת תמיד קבועה, בין אם יש פילטר מקורי, פתוח או פילטר שעשוי מגרב ניילון.

תוספת ההספק נגרמת עקב כך שההתנגדות של הפילטר נמוכה מפילטר מקורי ולכן הבוכנה יורדת במהלך היניקה ביתר קלות אבל כאמור, היא יונקת אותה כמות של אויר.

 

2.

אתם רוצים אוטו מהיר וחזק ? עצה שלי אל תלכו ותקנו רכב עם 100 כוח סוס ותתחילו לשבור את הראש באיך לעלות ל105 סוסים! תשמרו על הכסף תתאזרו בסבלנות ותקנו רכב שנחשב מהיר מהחברה והשוק הישראלי ולא רכב שיחשב מהיר בשכונה שלך ואצל החברים.

 

עם הצהרה כזאת, מה אתה בכלל מחפש בפורום הזה?

 

3. מי זאת אילנה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אם ככה אז אני יביא את הקורקינט הממונע של בן דוד שלי נעשה לו שיפורים.

 

בגירה יש אוטו שהוא אידיאל לשיפורים וכדאיי בכלל להתחיל איתו תהליך שיפורים, ויש את המתבגר הישראלי בן ה17 שקונה אוטו ב10 אלף שקל ומצפה לקבל חיית כביש, בוא נהיה ראליסטים כבר דנו בנושא הזה אלף פעם פילטר אוויר רגיל ודוד פתוח בסופו של יום לרכב אטמוספרי זה לא יתן כלום ה5 מקסימום סוסים שהם יוסיפו הנהג בטוח לא ירגיש בהם.

 

אולי הקיטים השלמים שיורדים למטה ומקבלים את האוויר מקידמת הרכב מהפגוש, אולי זה משהו אחר אני לא יודע לא מבין!

אבל כל העיניין של פילטר פתוח של סימוטה k&n וכו' לא יתן לך כלום. גם לא דוד פתוח שנותן לך רעש יפה.

 

* ובפורום הזה אני מחפש לראות לדוגמא : קופרות משופרות,רכבים כמו evo שיש מספיק בארץ שמשופרות למעלה ממאה אלף שקל, זה מה שאני אישית חיפשתי לראות, לא איזה 205 מלפני 200 שנה שנוסעת מהר אבל בתכלס האוטו נראה כמו מתקופת מלחמת העולם השנייה. כל העיניין הוא בשילוב של אוטו יפה ומהיר לא רק מהיר.

 

זו דעתי האישית

 

(אילנה דיין מעובדה :))

פורסם

אם זה ככה אז אתה מעוניין להגיב אולי על השרשור הזה או אפילו על השרשור הזה?

אני רואה שם בחור צעיר עם רכב בלי פוטנציאל שיפורים (כדברייך) ששם על האוטו פילטר אויר פתוח?

או שאולי לדעתך הצבע הצהוב של האיביזה עושה אותה רכב מירוצים למהדרין?

 

וחשבתי שזה שלדעתך האישית זה מיותר ולא יתן כלום :shock:

 

 

בקשר למה שציפית למצוא כאן, אף אחד לא יכול להיות אחראי למי שנכנס לכאן ולמי שלא, מרבית האנשים הרציניים שנוהגים ברכבים משופרים בצורה מקצועית בארץ מעדיפים שאף אחד לא ידע מה יש להם מתחת למכסה מנוע ולכן אתה גם לא רואה אותם כאן. חלק מהאנשים שנכנסים לכאן לא מספרים כל מה שיש להם לספר.

בכל מקרה, אנחנו ממש מתנצלים שאתה מאוכזב שמשפרים כאן

205 מלפני 200 שנה שנוסעת מהר אבל בתכלס האוטו נראה כמו מתקופת מלחמת העולם השנייה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אם אתה מעוניין אפשר לקשר אותך ל רכבים "חלומיים" שאחרי קנייתם עברו שיפורים

A6 V6 הוספת כ"ס בלה בלה קיצר כרגע 6.5 למאה? חלש? אוקי..

S3 ... אני אפילו לא מתחיל בתוספות

STI אם כל מיני תוספות

S8 - האם צריך לדבר בכלל ? ספינט תענוגות שמאציה ב 5 שניות למאה?

 

תראה כל הרכבים האלה לא צריך בכלל לשפר אותם למה בכל הארץ יש אולי 2% רכבים שיכולים בכלל להתקרב למהירות של S3 א

אבל הבן אדם גם אחרי שהתעוףף איתה לפחות כמה פעמים האוטו עובר אצלו במוסך כל שבוע אבל מה ? עדיין עושה שיפורים

מרגע שאתה מתחיל ואתה מגיע ל 5.5 שניות ל 100 אתה תבין ובנוסף יהיה לך סלון של אוטו גרמני

 

אם יעזור לך לדבר אם מכוניות כאלה ... ולא על איביזות או האצ'בקים שכבר ידוע שהונדה הא'צבק זה סתם אוטו שגם אם תשים לו מנוע חדש הוא עדיין יהיה אוטו סתם כי אחיזת כביש על הפנים הבן אדם פה רצה כולה לדעת איך אפשר לתת שיפור קטן שיתן לו בנוסך לחצי כוס סוס את ההרגשה שהרכב שלו שווה יותר וואלה הוא יהיה מבסוט שזה בעצם כל העניין לנהוג על רכב שאתה מרוצה ממנו ולא לנהוג על מוסטאנג ולהרגיש חרא

פורסם

בקשר למה שציפית למצוא כאן, אף אחד לא יכול להיות אחראי למי שנכנס לכאן ולמי שלא, מרבית האנשים הרציניים שנוהגים ברכבים משופרים בצורה מקצועית בארץ מעדיפים שאף אחד לא ידע מה יש להם מתחת למכסה מנוע ולכן אתה גם לא רואה אותם כאן. חלק מהאנשים שנכנסים לכאן לא מספרים כל מה שיש להם לספר.

בכל מקרה, אנחנו ממש מתנצלים שאתה מאוכזב שמשפרים כאן

 

מחזק :rolleyes:

 

עדיין, אני חושב שנשמרת פה תרבות דיון נאותה, וידע טוב שאנשים מקבלים בחינם.

 

וזו מהות הפורום.

 

ולגבי הנושא:

 

בחלק מהרכבים, שבהם מתוכננת מע' יניקה טובה, אכן פילטר פתוח אולי לא יוסיף כלום ואף יגרע מההספק,

 

כתלות במיקומו ביחס לאפשרויות שעומדות בפנינו בתא המנוע, כמובן.

 

אצלי לדוגמה, הנושא נבדק מול מחשב מסויים, שבודק כמות אויר שנכנסת לסעפת היניקה, ומחשב נתונים נוספים,

 

ונמצא כי INBOX הוא הפיתרון הכי טוב, בשילוב אינלט, ולא דווקא פילטר פתוח, שמיקומו לא היה אידיאלי במיוחד.

 

מה גם שהקונפיגורצייה הנוכחית נותנת יותר מומנט באמצע הסל"ד, מה ש"נעלם" קצת עם הפתוח,

 

אבל חזר יותר טוב למעלה, לעומת המקורי שהוא לא INBOX כותנה.

 

כך שספציפית אצלי ברכב זה מדורג ככה:

רגיל.

פתוח (שמוריד קצת למטה אבל מוסיף למעלה מול הרגיל).

כותנה INBOX (שלא מוריד למטה ומוסיף למעלה, אפילו יותר מהפתוח).

 

יש רכבים שבהם הדירוג הזה יהיה אחרת. זה הכל.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
1. ... כמות האויר הנכנסת למנוע נקבעת ע"י הבוכנה במהלך הירידה שלה וכל עוד הרכב אטמוספרי היא נשארת תמיד קבועה, בין אם יש פילטר מקורי, פתוח או פילטר שעשוי מגרב ניילון.

תוספת ההספק נגרמת עקב כך שההתנגדות של הפילטר נמוכה מפילטר מקורי ולכן הבוכנה יורדת במהלך היניקה ביתר קלות אבל כאמור, היא יונקת אותה כמות של אויר.

 

בגירה - שאלת הבהרה:

 

האם אין שיפור ב "ניצולת הניפחית" של המנוע? לדעתי התנגדות נמוכה לזרימה תאפשר מילוי טוב יותר של הצילינדר.

מילוי טוב יותר = יותר אויר = יותר חמצן = פוטנציאל ליותר כוח.

106GTI - Deus ex machina

פורסם

תוספת ההספק נקבעת באותה מידה מטמפרטורת האוויר

קר = בעירה טובה יותר

וזו אגב גם הסיבה שיש לרכב מוגדש אינטרקולר

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

 

 

 

אולי הקיטים השלמים שיורדים למטה ומקבלים את האוויר מקידמת הרכב מהפגוש, אולי זה משהו אחר אני לא יודע לא מבין!

אבל כל העיניין של פילטר פתוח של סימוטה k&n וכו' לא יתן לך כלום. גם לא דוד פתוח שנותן לך רעש יפה.

 

 

 

 

 

 

כי בישראל לא רואים מעבר לסימוטה וK&N, וחבל.


×
×
  • תוכן חדש...