Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיבור מצת לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

כידוע 106 ראלי הינו רכב כל כך מאובזר שאין בו אפילו מצת ,

 

ואני רוצה להוסיף מצת לסיבות של צריכת חשמל ( לא מעשן ) .

 

השאלה שלי היא פשוטה :

 

למה אני מחבר את המצת ( מסיבות של זרם ) , האם להוציא יציאה מהחיבור של הדיבורית , או של המערכת , או משהו אחר בכלל ?

 

 

תודה .

פורסם
שלום ,

כידוע 106 ראלי הינו רכב כל כך מאובזר שאין בו אפילו מצת ,

 

ואני רוצה להוסיף מצת לסיבות של צריכת חשמל ( לא מעשן ) .

 

השאלה שלי היא פשוטה :

 

למה אני מחבר את המצת ( מסיבות של זרם ) , האם להוציא יציאה מהחיבור של הדיבורית , או של המערכת , או משהו אחר בכלל ?

 

 

תודה .

 

אני במקומך לא הייתי מתחבר לחוטים הקיימים.

בעלות אפסית וכמה דקות עבודה אתה פורש חוט חשמלי (1.5 ממ) ישירות למצבר עם בית פיוז ל 3 עד 5 אמפר - ובזה סיימת.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
שלום ,

כידוע 106 ראלי הינו רכב כל כך מאובזר שאין בו אפילו מצת ,

 

ואני רוצה להוסיף מצת לסיבות של צריכת חשמל ( לא מעשן ) .

 

השאלה שלי היא פשוטה :

 

למה אני מחבר את המצת ( מסיבות של זרם ) , האם להוציא יציאה מהחיבור של הדיבורית , או של המערכת , או משהו אחר בכלל ?

 

 

תודה .

 

אני במקומך לא הייתי מתחבר לחוטים הקיימים.

בעלות אפסית וכמה דקות עבודה אתה פורש חוט חשמלי (1.5 ממ) ישירות למצבר עם בית פיוז ל 3 עד 5 אמפר - ובזה סיימת.

 

איציק

 

ישירות מהמצבר ? ,

למה אי אפשר לעבור דרך הדיבורית , אני יודע בוודאות שאין מצב ששניהם יעבדו באותו זמן ( הדיבורית זה מכשיר לאבא שלי ) .

פורסם

נתתי לך אלטרנטיבה (מה אני הייתי עושה), אם תבחר בה או לא, לא ענייני - באמת.

מבחינתי, עדיף לעבוד עוד 5-10 דקות ולהשחיל חוט עם פיוז ישירות למצבר (ולעשות שקע מצית כמו שצריך) מאשר להתחבר לחוטים הקיימים. אני שונא להתחבר לחוטים הקיימים (ואני מעדיף, אם כבר אני סולל חוט למצבר, לסלול גם פלוס וגם מינוס ע"מ שצרכן החשמל "יהנה" מאיזון מושלם בין התנגדות החוטים ולא מהשילדה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
נתתי לך אלטרנטיבה (מה אני הייתי עושה), אם תבחר בה או לא, לא ענייני - באמת.

מבחינתי, עדיף לעבוד עוד 5-10 דקות ולהשחיל חוט עם פיוז ישירות למצבר (ולעשות שקע מצית כמו שצריך) מאשר להתחבר לחוטים הקיימים. אני שונא להתחבר לחוטים הקיימים (ואני מעדיף, אם כבר אני סולל חוט למצבר, לסלול גם פלוס וגם מינוס ע"מ שצרכן החשמל "יהנה" מאיזון מושלם בין התנגדות החוטים ולא מהשילדה).

 

איציק

 

מה זה בדיוק בית פיוז ?

פורסם
נתתי לך אלטרנטיבה (מה אני הייתי עושה), אם תבחר בה או לא, לא ענייני - באמת.

מבחינתי, עדיף לעבוד עוד 5-10 דקות ולהשחיל חוט עם פיוז ישירות למצבר (ולעשות שקע מצית כמו שצריך) מאשר להתחבר לחוטים הקיימים. אני שונא להתחבר לחוטים הקיימים (ואני מעדיף, אם כבר אני סולל חוט למצבר, לסלול גם פלוס וגם מינוס ע"מ שצרכן החשמל "יהנה" מאיזון מושלם בין התנגדות החוטים ולא מהשילדה).

 

איציק

 

מה זה בדיוק בית פיוז ?

 

עדיף שתרד מהרעיון ותלך לחשמלאי :roll:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
נתתי לך אלטרנטיבה (מה אני הייתי עושה), אם תבחר בה או לא, לא ענייני - באמת.

מבחינתי, עדיף לעבוד עוד 5-10 דקות ולהשחיל חוט עם פיוז ישירות למצבר (ולעשות שקע מצית כמו שצריך) מאשר להתחבר לחוטים הקיימים. אני שונא להתחבר לחוטים הקיימים (ואני מעדיף, אם כבר אני סולל חוט למצבר, לסלול גם פלוס וגם מינוס ע"מ שצרכן החשמל "יהנה" מאיזון מושלם בין התנגדות החוטים ולא מהשילדה).

 

איציק

 

מה זה בדיוק בית פיוז ?

 

עדיף שתרד מהרעיון ותלך לחשמלאי :roll:

 

איציק

 

אני משער שבית פיוז זה "בית" יחיד לפיוז יחיד .

פורסם

 

אני משער שבית פיוז זה "בית" יחיד לפיוז יחיד .

 

:mm_yeah:

אתה בטוח שאתה עדיין רוצה להתעסק בחשמל רכב לבדך ? :mm_tongu:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

 

אני משער שבית פיוז זה "בית" יחיד לפיוז יחיד .

 

:mm_yeah:

אתה בטוח שאתה עדיין רוצה להתעסק בחשמל רכב לבדך ? :mm_tongu:

 

איציק

 

איציק ,

למרבה ההפתעה למדתי איזה שנה אלקטרוניקה בתיכון , אני רואה שזה לא עזר לי יותר מדי ...

 

אני לא רע בחשמל בדווקא , אבל את המושג הזה לא שמעתי עדיין.

פורסם

באופן כללי, בלי קשר לשאלה הספציפית הזאת - אין לחבר שום צרכן למצבר ישירות בלי פיוז!

אז לכל סוללי החוטים לאורות ערפל/ניאונים/צ'קלקות/ונטות/מפזרי חום וכו' - תמיד, אבל תמיד לשים בית פיוז ופיוז אם מחברים משהו ישירות לקוטב החיובי של המצבר.

עניין נוסף - התחברות לצרכנים קיימים (דיבורית/מערכת וכו') היא מתכון לשריפת פיוזים והעמסה על הקו. והגרוע מכל זה להוסיף צרכן לקו ולהעלות את דירוג הפיוז - ככה שורפים צרכני זרם שאמורים להיות מוגנים על ידי הפיוז הנמוך שלהם.

 

ובית פיוז מהו? יש בתי פיוזים לכל מיני סוגי פיוזים. אני ממליץ על בית פיוזים לפיוזים זהים לאלו שיש לכם ברכב גם ככה, ואני מתכוון מבחינת החיבורים ולא מבחינת דירוג הזרם. שלא תצטרכו ללכת לחפש סוג פיוז אחר לכל בעיה.

 

זו דוגמא לבית פיוז לפיוזים הנפוצים במכוניות חדשות:>

בית הפיוז הוא ביתך. שמור על נקיונו. :wink:

פורסם

ובלי קשר אלי

בכל אוטו דיפו יש לקנות חיבור של מצת בדיוק עם כל החוטים והוראות פשוטות

חבר שלי עשה את זה באונו שלו ... לא בדיוק נראה תורה משמיים.

עלה כמה שקלים בודדים

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
שלום ,

כידוע 106 ראלי הינו רכב כל כך מאובזר שאין בו אפילו מצת ,

 

ואני רוצה להוסיף מצת לסיבות של צריכת חשמל ( לא מעשן ) .

 

השאלה שלי היא פשוטה :

 

למה אני מחבר את המצת ( מסיבות של זרם ) , האם להוציא יציאה מהחיבור של הדיבורית , או של המערכת , או משהו אחר בכלל ?

 

 

תודה .

 

אתה רציני אפילו מצת אין???? :shock:

פורסם
שלום ,

כידוע 106 ראלי הינו רכב כל כך מאובזר שאין בו אפילו מצת ,

 

ואני רוצה להוסיף מצת לסיבות של צריכת חשמל ( לא מעשן ) .

 

השאלה שלי היא פשוטה :

 

למה אני מחבר את המצת ( מסיבות של זרם ) , האם להוציא יציאה מהחיבור של הדיבורית , או של המערכת , או משהו אחר בכלל ?

 

 

תודה .

 

אתה רציני אפילו מצת אין???? :shock:

 

רציני לגמרי :roll:

 

הגה וידית הילוכים היו אופציה בדגם הזה :mm_tongu: וכידוע, נכון לרגע זה, כל המכוניות שנמכרו מהדגם הזה הוזמנו עם תוספת של הגה וידית הילוכים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
שלום ,

כידוע 106 ראלי הינו רכב כל כך מאובזר שאין בו אפילו מצת ,

ואני רוצה להוסיף מצת לסיבות של צריכת חשמל ( לא מעשן ) .

השאלה שלי היא פשוטה :

למה אני מחבר את המצת ( מסיבות של זרם ) , האם להוציא יציאה מהחיבור של הדיבורית , או של המערכת , או משהו אחר בכלל ?

תודה .

אתה רציני אפילו מצת אין???? :shock:

משקל, חביבי! משקל!

כ"ס לק"ג! "אחד החזקים"!!!

אתה יודע כמה שוקל מצית כזה? יכול להגיע לעשרות גרמים עם כל החיבורים והחיווטים!

אם יתחילו להתפנק לי עם כזה אבזור עשיר, זה כבר לא יהיה ראלי זה יהיה רכב פאר.

×
×
  • תוכן חדש...