Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מדובר בסיאט איביזה שנת 95 1600 מנוע 1F הזרקה חד נק'.

 

היום בבוקר נסעתי והכל היה טוב ויפה ופתאום המנוע התחיל להשתעל ונכבה.

למזלי זה קרה כשחזרתי מנסיעה של חצי שעה וזה קרה דקה לפני שהגעתי הבייתה אז "סחבתי" אותו לבד.

יש ניצוץ ויש אוויר, בטוח שזו בעיה איפשהו במערכת הדלק וכמעט בטוח שזה בעיה במשאבה עצמה.

לפני שזה קרה כשהייתי נותן סוויט'ש המשאבה הייתה יוצרת לחץ והייתה עושה רעש נורמלי, ומאז שזה קרה כשאני נותן סוויט'ש היא נשמעת ממש עייפה.

דבר ראשון החלפתי פילטר דלק וזה לא הסתדר אבל כרגע מורכב החדש.

לפני שהחלפתי את הפילטר נתתי סוויט'ש וראיתי שהמשאבה מזרימה דלק לפילטר אבל לא ידוע באיזה לחץ היא מזרימה.

דבר שני בדקתי מתח ויש מתח, כמובן שלפני זה ראיתי שהיא מזרימה לפילטר אבל בדקתי מתח בכל מקרה.

והבדיקה השלישית שעשיתי, פתחתי את הסעפת יניקה וריססתי קצת ספריי קרבורטורים למצערת והרכב הניע לשתי שניות ונכבה.

יש למישו רעיון מאיפה הבעיה?

וכמה עולה משאבה מקורית\תחליפית לרכב הנ"ל אם צריך?

 

תודה.

  • ספונסר פורום
פורסם

במנוע הזה 1F הזרקה חד נקודתית המשאבה בעלת לחץ נמוך 1 באר

אם המשאבה עובדת אז כנראה שזו לא התקלה שלך ,המשאבות האלה או שהם

עובדות או שלא ואין עינין של ירידה בלחץ או בספיקה .

ההיתי מיד אומר שיש לך בעיה בסליל הצתה ,זה אופיני בסיאט במזג אויר כזה

אבל בדקת ניצוץ מצד אחד וגם כשהתזת ספרי למנוע הוא עבד ,אז כנראה שזה לא זה .

אם באמת המנוע הניע כשהתזת ספרי ויש לך ניצוץ אז נראה לי שיש לך בעיה של פקודת

פתיחה במזרק שיכולה לנבוע בבעיה בצמת החשמל במחשב או במזרק עצמו ,בכל מקרה

חיבור קל של סורק מתבקש במצב הזה .

 

לפני שאתה שורף את האוטו :roll:

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
במנוע הזה 1F הזרקה חד נקודתית המשאבה בעלת לחץ נמוך 1 באר

אם המשאבה עובדת אז כנראה שזו לא התקלה שלך ,המשאבות האלה או שהם

עובדות או שלא ואין עינין של ירידה בלחץ או בספיקה .

ההיתי מיד אומר שיש לך בעיה בסליל הצתה ,זה אופיני בסיאט במזג אויר כזה

אבל בדקת ניצוץ מצד אחד וגם כשהתזת ספרי למנוע הוא עבד ,אז כנראה שזה לא זה .

אם באמת המנוע הניע כשהתזת ספרי ויש לך ניצוץ אז נראה לי שיש לך בעיה של פקודת

פתיחה במזרק שיכולה לנבוע בבעיה בצמת החשמל במחשב או במזרק עצמו ,בכל מקרה

חיבור קל של סורק מתבקש במצב הזה .

 

לפני שאתה שורף את האוטו :roll:

רון חברי,

אם המנוע התניע עם ספריי אזי הבעיה בדלק !ולא בהצתה !. יש לבדוק לחץ דלק , ניתן בזמן התנעה לראות בעין אם המזרק משפריץ בנזין , יש לבדוק גם תפקוד המזרק !, ניתן בעזרת פולסר לספק לו מתח פועם תוך כדי הפעלת מתנע !.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

  • ספונסר פורום
פורסם

תקרא בעיון את מה שכתבתי ,נראה לי שדילגת על איזה שורה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אם אתה מניע עי התזת חומר כזה והרכב מניע, (פעולה מסוכנת ולא כדאית לכשעצמה) הדבר מצביע על תערובת ענייה או חוסר דלק מובהק,

 

לכך יתכנו סיבות רבות, כמו, משאבת דלק, לחץ נמוך מסיבה כלשהי, ספיקה לקויה, מזרקים שאינם נפתחים (פולסים או פלוסים) , נתון שגוי למחשב שגורם לפולסים קצרים, ועוד ועוד.

 

כדאי לחבר סקנר, ולבדוק נתונים, לראות האם משהו חסר שם/חריג.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

עדכון חם מהתנור:

 

היום בבוקר עשיתי עוד כמה נסיונות כושלים ולבסוף החלטתי ליצור קשר עם חבר הפורום "מוסך רון".

 

כמובן שרון ישר הבין שמדובר בסיאט "מהקארספורום" דיבר איתי והיה משוכנע שלא מדובר במשאבה אלא במשו אחר,

 

התעקשתי ושאלתי לגבי הצעת מחיר של המשאבה+עבודה.

 

לבסוף החלטתי לגרור את הרכב למוסך של רון, הגעתי אליו הוא בדק עם סורק תקלות, חיבר מד לחץ דלק וראה שאכן המשאבה פועלת אבל לא מספקת מספיק לחץ (כמו שאמרתי בתחילת השרשור).

הוחלפה המשאבה ואפילו עזר לי בעוד כמה תקלות קטנות שהציקו לי, ובמחיר הוגן.

 

אני ממליץ בחום לכל בעלי רכבי הvag לבוא ולטפל אצל מוסך רון ולהינות מהיחס החם וההגון של רון.

באמת בחור מקצועי ונחמד (אני לא מכיר הרבה מוסכניקים כמוהו).

ערב טוב :-)

×
×
  • תוכן חדש...