Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

כבר קבלתי מס. עם שבע ספרות מחולון , עכשיו מה צריך להחליף את זה ? כי אני תושב הצפון ,

צריך לעבור את חגי בחולון או ישר לגשת לחיפה ? בבקשה עזרה ותודה מראש

עסאם

Knowledge Is Horsepower

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה המחיר שצריך לשלם מי שרוצה רכב מיבוא.

 

סליחה, אני חולק עליך:

 

זהו המחיר של הטימטום (סליחה על הביטוי, אין מילה אחרת לתאר חלמאות...)

alfa 156 2.5.

פורסם

צירפתי תמונות של הרכב כפי שצולם בארה"ב. הוא הגיע לארץ במצב זהה לתמונות.

הדבר היחיד שצריך לטפל בו מבחינה חיצונית זה לצבוע את הפגושים מפלסטיק שהצבע שלהם דהה.

הכנסתי היום את הרכב למוסך לפרוק, צביעה והרכבה של הפגושים.

חוץ מזה הרכב מדהים וחזק (מנוע 4,500 סמ"ק - 8 צילינדרים).

 

לגבי מספר הרישוי, אם למישהו זה באמת חשוב אז הוא יכול לשנות את הכתובת בתעודת זהות ו"לעבור" לחיפה, לקבל מספר בן 6 ספרות ולהחזיר את הכתובת אח"כ למקומו המקורי. - סתם רעיון שעלה לי...

DSC04490.jpg

DSC04500.jpg

DSC04528.jpg

DSC04546.jpg

פורסם
הי

כבר קבלתי מס. עם שבע ספרות מחולון , עכשיו מה צריך להחליף את זה ? כי אני תושב הצפון ,

צריך לעבור את חגי בחולון או ישר לגשת לחיפה ? בבקשה עזרה ותודה מראש

עסאם

 

 

על מנת שתקבל רישוי אתה צריך להוציא מספרים קבועים ובמקביל לעבור מבחן רישוי.

המספר בן 7 ספרות הוא זמני עד להשלמת הליך הניירת - עד 30 יום.

אתה יכול לגשת ישירות לחייפה לסיום ההלייך.

בהצלחה

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם
רכב ממש יפה.המנוע שיש לה חולק עם עוד סוג רכב?

מענין לדעת איך הגעתה לאוטו הזה ולמה הדגם הזה ?

שאלות על 928 עדיף שלא תשאל.

אם אתה לא יודע,עדיף שלא ידעו.

 

מנוע קידמי,גיר אחורי,מקום לארבע אנשים......

אייל

פורסם

ל- erezr,

 

נו, לא הצלחת לעמוד בפיתוי ?,אז והלכת לצבוע את הפגושים...8). טוב מאוד. עכשיו האוטו מושלם מכל בחינה.

 

אני יכול להעיד כי האוטו במצב יוצא מגדר הרגיל (אפילו נהגתי בו).

 

פשוט supercar.

 

תיהנה ממנו.

 

ודרך אגב, המספר החדש (6 ספרות) הרבה יותר מתאים ואותנטי למראה של המכונית.

 

עופר.

פורסם
אף אחד לא התייחס כאן למשרד הרישוי בבאר שבע.

אני גר באזור המרכז ולפני כחודש התלבטתי האם ליסוע לעמדה מספר 1 בחולון או בבאר שבע.

החלטתי ליסוע לבאר שבע כי העדפתי לבלות זמן בנסיעה בכביש פתוח ולא בעמידה בתור אינסופי.

 

החלטה מצויינת.

 

הגעתי ב 07:00, הייתי הראשון (האמת, הייתי הראשון גם אם הייתי מגיע ב 08:00...), בוחן נחמד, טיפול תכליתי, ב 08:30 הייתי בדרכי חזרה.

 

אמנם נזקקתי לאישור התקנת וו גרירה, אבל מניח שהיחס יהיה זהה לרישוי ראשוני.

לא מכיר סוגיות של איזור מגורים וחלוקת אחריות בין משרדי רישוי, אף אחד לא שאל אותי היכן אני גר.

 

אני ממליץ בחום.

 

שי

 

כבאר-שבעי אוכל להעיד שהעיר נמצאת מחוץ לגבולות מדינת ישראל(אם לשפוט עפ"י יחסה הרעוע של מדינת ישראל לאזור שפרוס על פני שני שליש מאדמות המדינה) ועל כן חלים בה חוקים/נהלים שונים(לטוב ולרע)

 

:-)

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם

יפהפיה!

 

אני יודע על עוד אחת כזאת שמסתובבת בארץ, אדומה...

 

זה איזה 240 כ"ס לא?

חלונות חשמליים.....

 

שיא המודרניזציה לאוטו בן מעל 30

באמת כריש!

:shock:
פורסם
על מנת שתקבל רישוי אתה צריך להוציא מספרים קבועים ובמקביל לעבור מבחן רישוי.

המספר בן 7 ספרות הוא זמני עד להשלמת הליך הניירת - עד 30 יום.

אתה יכול לגשת ישירות לחייפה לסיום ההלייך.

בהצלחה

 

 

לא מדוייק

אתה צריך לעבור לפני משרד הרישוי בחיפה, אצל חגי אסף בחולון ליד עמדה מס' 1. הוא נמצא בימים ראשון ורביעי בן השעות 08:00 ל- 10:00 בלבד.

רק לאחר שהוא ממלא טופס לבדיקת תקינה, ניתן ללכת לעמדה מס' 1. אח"כ יש לעבור טסט. ובסוף יחליפו לך את מספר הרישוי.

פורסם

תודה לכל המברכים. אכן רכב מדהים, עם הרבה טכנולוגיה ופינוקים בשביל רכב בן 30.

לרכב בגירסה האמריקאית יש 219 כ"ס

המנוע מקדימה, הגיר מאחורה, הנעה אחורית כמובן. (הגיר מאחורה לחלוקת משקל טובה יותר)

לרכב 5 הילוכים.

המנוע הוא בנפח 4,500 סמ"ק, V8, עם הזרקת דלק מכנית.

רשימת פינוקים : חלונות חשמליים, נעילה מרכזית עם וואקום, מראות חשמליות, כל פנים הרכב עור, קרוז קונטרול, הגה כוח, מזגן מקפיא.

בסה"כ רכב בן 30 שנוסע, נראה ומפנק הרבה יותר מרכב חדש.

אני נהנה מכל רגע.


×
×
  • תוכן חדש...