Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6697 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

לחבר שלי יש רכב מסוג מיצובישי קולט 1995 שעברה ק"מ 230000 לאחרונה בזמן נסיעה יש לו רעש של תיקתוקים מלוח שעונים

שאלה :1.האם הרעש הזה מראה שספידומטר לקוי או שזו תקלה אחרת ?

2.אם זאת תקלה של ספידומטר האם ניתן לקנות חלק מסוים ולהחליף לבד?

3.כמה כל הסיפור יכול לעלות עם העבודה במוסך?

 

תודה מראש :wink:

פורסם

האם המד מהירות והמד קילומטר עובדים.

אם הם עובדים וכל השעונים תקינית יכול להיות שהשתחרר לך שם איזה פלסטיק שמרעיש.

פורסם

איני יודע וצריך לגשת למכון ספידומטרים ואולי שם, לאחר בדיקת התקלה, ניתן יהיה להעריך את העלות.

אם הבעייה הנה רק מכבל מכני אז העלות יחסית זולה ואם התקלה הנה בלוח השעונים עצמו אז זה עלול להיות יקר יותר.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

רפי שלום.

מה שאני חושב זה קבל של ספידומטר הוא זה שמרעיש כי לוח שעונים עובדים בסדר גמור

האם אתה יודע כמה זה יכול לעלות בערך?

פורסם

גם לפי דעתי זה כבל מכאני המעבית תנוע סיבובית.

בקלות אפשר לפרק אותו ולגרז, אולי זה יעזור.

מחירו של הכבל סביבות 100 עד 200

( שוב, לפי דעתי )

פורסם

ממש לא לפרק לוח שעונים.

על הגיר יש לך מחבר מהיר, שניתן לפרקו ע"י סיבוב נגד כיוון השעון

ולהוציא את הכבל הפנימי שמסתובב בזמן הנסיע.

בעדינות בהרכבה לאחר גירוז, אם לא הולך חלק, סובב אותו מעט

שים לב, שאין קיפולים חדים, וקצבותיו מרובעים ולא שחוקים

בהצלחה

פורסם

קח לך שיטה לבדיקת הכבל ספידומטר

תוציא את הכבל מהגיר וחבר אותו למברגה עם הלחצנים שלו והפעל אותה באיטיות אם הספידומטר זז

אזיי הבעיה לא בכבל אם כן אז זה הכבל...יום טוב-חיים.

פורסם

תודה JENEK

אתה יכול לכוון אותי איפו במדויק נמצא הכבל ?

היבנתי שהוא על הגיר אבל איך אני מזהה אותו ומיקומו במדויק

תודה מראש

פורסם

ישנו כבל שחור, עם מחבר מתחתי,

המתחבר בתוך חלק עליון של הגיר.

אין שם שום דבר אחר, כמה מחברים חשמלים,

ואחד לא ממש גמיש שעולה את תוך תא הנוסעים, לאזיר של לוח שעונים.

תחפש טוב, את לא תמצא, אני אצלם

×
×
  • תוכן חדש...