Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה שאלה להתייעצות קלה...

 

יש לי סט קומפוננט מורל פולס שעלה לפני שנה וחצי 700 שקל- לא זוכר מה הגודל שלו (מי שמבין אני ישמח לקבל ממנו תשובה), ומאחורה רמקולים של פיוניר 250 וואט לא הכי חדשים אבל עושים ת'עבודה וגם מגבר אלף ואט 4 ערוצים מספק 100 אר אם אס או יותר אפילו לכל רמקול, ומערכת של פיוניר סטנדרטית.

 

השאלה שלי היא עם אני רוצה לשמוע יותר טוב אני אמור להתעסק עם המגבר ? או שכדאי להחליף את הרמקולים האחורייים-זה ישפיע על האיכות בצורה מסויימת? להביא סאב? מה הדבר הכי רלוונטי יהיה. ואגב משום מה אני לא מאמין שהרמקולים מקדימה נותנים את כל העוצמה כי אני שומע בהרבה יותר חזק את האחוריים מאשר את הקדמיים.

פורסם

זה לא שאלה של תקציב זה ייעוץ....אבל עם כבר עזרת אז בוא נגיד שעד אלף שקל....

ומזה משנה איזה מגבר? תנסה להבין ת'שאלה שלי נשמה

פורסם

בוא נגיד זה חבר של כאילו.

תתן תקציב נוכל לעזור לך,אתה רוצה עזרה? תענה על השאלות ששואלים אותך רק ככה יהיה אפשר לעזור.

אתה אומר יש לי מגבר 4 ערוצים 1000 וואט,זה לא עוזר לנו לעזור לך.

 

יש אלף ואחת דרכים לשמוע יותר טוב,להחליף מגבר\קומפוננט\HU\סאב\כבלים וכ'ו וכ'ו,זה לא יגמר.

 

 

נשמה?!:shock: אולי היא תעזור לך לכוון את המערכת :-)

 

בברכה,בן.

Got To love It

פורסם

מגבר של לאנזאר....

בואו אני ישאל מחדש את השאלה....על מנת לקבל ביצועים יותר טובים מהקומפוננט ומהאיכות סאונד בכלל מה הכי עדיף לעשות? עד אלף שקל....והחלפת מגבר זה לא אופצייה בכלל כי מגבר חזק יותר יפוצץ ת'רמקולים...

פורסם

אני הייתי מעיף את האחוריים, מגביר את הגיין של הקדמיים ומביא סאב פשוט כמו C12.

תן דגם מדוייק של המגבר ושל הפאנל של פיוניר.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

פיוניר הכי סטנדרטי 1950 עם אני לא טועה....

הקומפוננט ציפיתי שמישהו שמבין פה יזהה ת'דגם שאני מדבר עליו ואז לפי זה יגיד מה הכי כדאי

המגבר זה לאנזאר 436 ויבה

 

עכשיו פירטטי כל דבר באוטו....אני אשמח לקבל הצעות

פורסם

תתעסק קודם כול בבמה הקידמית

הטוויטרים של מורל פולס לא משהו לפי דעתי.. תשדרג לטוויטרים יותר טובים

או תשתדרג ותחליף את הפולס לקומפוננט יד 2 אך באיכות יותר טובה.

ובקשר לגודל שלהם זה 6.5 או 5.25 או 4 :)

פורסם

כמו שאמרו קודמי,מומלץ לשדרג את הטוויטרים של הפולס.

המיד בתמורה למחיר עושה מעל ומעבר!

החלפת מגבר לא אומר הגברת עוצמה אלה שינוי איכות צליל! קרא קצת מאמרים על מגברים.

וותר על ה6X9,תחליף טווטרים +סאב (כמו שאמיר אמר הC12) ותראה איך האיכות תשנה לך ממה שאתה רגיל :)

 

בברכה,בן.

Got To love It

פורסם

טוויטרים באמת יעשו כזה הבדל?

סאב אני יודע שעם אני ישים התמונה תשתנה.... אגב איזה גודל מומלץ למערכת בסדר גודל כמו שלי?

פורסם

כל דבר עושה הבדל במערכת,במיוחד הרמקולים כי הם הרכיב הדומיננתי(הרי בלעדיהם אין מוזיקה).

 

סאב אתה יכול 8'\10'\12',הכי מומלץ זה 12'. בתקציב של 1000ש"ח אפשר למצוא אחלה סאבים.

לא מכיר את המגבר אז לא יודע כמה הוא מוציא בגישור אחרת היה אפשר להמליץ לך שתגש לשמוע סאבים מסויימים ושלא תעבור על כל העולם.

 

בן.

Got To love It

×
×
  • תוכן חדש...