Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גודל של סאב לא אומר מה המחיר שלו!

יש סאבים 8 אינ'ץ שעולים יותר מסאבים של 12 או 15 אינ'ץ

והצעה שלי כמו שקודם אמרתי תשדרג את הבמה הקידמית.. שהיא תהיה מושלמת לפי דעתך תביא סאב חדש שיתאים לה

פורסם

אני ישאל ככה, עם אני מביא עכשיו למשל סאב 10 או 12 או אפילו 8, זה משפר לי את האיכות של המערכת? יותר מאשר שאני יביא רמקוליים אחוריים?

פורסם

כי לא נראה לי ש-250 וואט מספיק טוב להרים מערכת במיוחד שיש מגבר חזק....ומעניין אותי כמה הבדל יהיה בין רמקול חדיש וחזק יותר שאני יביא לבין הנוכחי. סאב אני יש לי פחד אחד ממנו ששמתי לב אצל הרבה, שהוא דופק ואז על הדרך כל האוטו רועד, ויש בודדים ששמתי לב שהם התקינו את זה כמו שצריך- אני לא רוצה שיהיה לי את הרעידות האלה באוטו, שלא יגרום לפלסטיקים לקפוץ כי גם ככה לא חסר (וכן אני יודע שתגיד לי משהו על בד איטום).

פורסם

שום דבר ממה שצויין כאן לא בדיוק ישנה את האיכות. האיכות תשאר מגעילה כפי שהיתה.

תתחיל מזה שתקח משהו כבד וחד, ובעזרתו תנסה לקלף את הפיוניר הזה מתוך האוטו (טוב אולי הגזמתי קצת, אבל זה בערך מה שעולה לי בראש כשאני רואה את הDEH1950 הזה.צריך להשמיד אותם, בגללם יצא למורל פולס שם רע).

לא צריך להשתגע, בפחות מאלפיה אפשר להביא HU שיעלה משמעותית את האיכות בפולס (להחליף טוויטר בעייני לא

אופציה בכלל, קצת כיוונים והוא מנגן מעולה).

אם האיכות לא השתפרה אני מניאק.

אם לא(אני מניאק!), עוברים למגבר עם אותו כלי כבד ועושים איתו בערך מה שהפיוניר קיבל (רק בגלל שכתוב עליו 1000W מגיע לו למות).

כמובן סאב, אין מה להגיד, בשביל להשלים את הסימפוניה חייבים אחד כזה, כאן אני משוחד לכן אמליץ לך על הP2 של רוקפורד. באחוריים אל תיגע, הייתי מוריד להם את ההגברה בכך מפנה ערוצים לסאב. שינגנו להם אבל שלא יהיו הדומיננטים.

בהצלחה.

E46 330CI

×
×
  • תוכן חדש...