Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, שקניתי את הרכב כנראה פיספסתי את זה..

 

הלשונית פלסטיק שמחליקה עם המוט של הגיר ומכסה את המסילה בה הידית זזה שבורה או יצאה מהמקום. ברגע שהמוט בפארק הפלסטיק לא מכסה את החור של המסילה.

 

בנוסף כשהמוט במצב חצי אוטומטי יש נקישות כשאני מוריד הילוך (שאני מעלה הוא עולה חלק). הנקישות זה כאילו משהו מפריע למוט לרדת שאני מושך, לא משהו מכני...

 

אני לא יודע ממש להתעסק עם זה ובמוסך אמרו שזה סיפור להחליף את זה..

 

אני לא ממש משתמש בבורר הידני ככה שזה לא ממש מפריע לי...

 

מישהו התנסה עם תקלה כזו?

פורסם

יכול רק לספר על מקרה שקרה לי לפני כשלושה שבועות. 307 אוטומטית כמו שלך, הרכיבו דיבורית וכחלק מהעניין פירקו פלסטיקים מתחת לרדיו, את הפלסטיק שאצלי קיים בצבע כסף שעוטף את בורר ההילוכים מגיע למעלה לכיוון הרדיו, כמובן שבדרך צריך לפרק את הפלסטיק השחור שסובב את בורר ההילוכים ועוד פלסטיק ועליו גומי שנמצא מתחת למאפרה. יום אחרי ההתקנה, בורר ההילוכים לא יורד ל DRIVE עד הסוף, ואז כמובן גם לא מוכן להכנס למצב טיפטרוניק. הייתי במוסך הדקל, לאחר כ 20-30 דקות של פירוקים בתוך מכלול בורר ההילוכים ונבירה עם פנס, התגלה סופית של עט כתיבה שהמתקינים הפילו לתוך הבורר, עוד 5 דקות לדוג את החלק עם שפיץ פלייר ומגנט ובחוץ. חיסכון של כ 3000 שקל, אם היה צריך להחליף בורר. תבקש שיבדקו את העניין גם אצלך.

 

הדברים לעיל לא משנים את העובדה שכן הוחלף בורר כזה לאחר שהרכב היה שנתיים עם 25K ק"מ על הכביש והבורר פשוט נתקע במצב טיפטרוניק.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...