Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי המתנה ארוכה (חודשים :shock: ) לקיט ראם אייר שלא הגיע מסיבות מסוימות.

 

אני כבר חושב שאין סיכוי בכלל שאני יוכל להשיג את זה. למרות שאני עדיין רוצה את הקיט הזה מאד, אני לא מתכוון לוותר עליו.

 

אני מקווה שתוכלו לעזור לי בכיוון כלשהו לגבי זה אולי אני יוכל להזמין את זה אישית מאיזה אתר :?:

 

אפילו לא חייב את הקיט הזה אני גם אשמח עם יהיה לי את הפיפרקרוס.

 

העיקר קיט מקצועי לראלי עם 100 אחוז אוויר קר.

 

עזרתכם דרושה.

 

תודה עופר.

פורסם
מתעלק על התרד... האם יש בדומה לפיפרקרוס שראיתי אצל תומר 106 ראלי גם ל 205 GTI (אני מניח שזה אמור להתאים ..) אם כן מהיכן ניתן להשיג?

 

קיים קיט פייפר קרוס ל-205 GTI , הוא מוצע במחיר מופקע !

הטוויסטר של green עולה 1/3 ועושה את אותה העבודה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

מהיכן ניתן להשיג קיט של פייפר-קרוס, אותו קיט או דומה לקיט שישב אצל תומר.

אשמח לקבל קישור על מנת לבחון את המחירים ולשקול רכישה בעתיד הקרוב.

 

נ.ב.

האם GREEN עושים אותו קיט כמו הפייפר?

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
מתעלק על התרד... האם יש בדומה לפיפרקרוס שראיתי אצל תומר 106 ראלי גם ל 205 GTI (אני מניח שזה אמור להתאים ..) אם כן מהיכן ניתן להשיג?

 

קיים קיט פייפר קרוס ל-205 GTI , הוא מוצע במחיר מופקע !

הטוויסטר של green עולה 1/3 ועושה את אותה העבודה.

 

מהיכן ניתן להזמין

×
×
  • תוכן חדש...