Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

פירסמתי את השאלה הזו כחלק מהודעה בפורום "ייעוץ ברכישת רכב" אך אני לא ידוע אם הנושא

מתאים לשם, לכן אשאל זאת גם כאן:

 

אני עובד בחברה מסויימת, אך מועסק בה דרך חברה חיצונית.

כיוון שדרך החברה החיצונית עסקת הליסינג קצת יותר יקרה מאשר דרך המקום בו אני עובד,

האם ניתן(מבחינה חוקית) לחתום על רכב דרך המקום שבו אני עובד ולא דרך החברה בה אני מועסק? ובמקרה כזה אפריש מהמשכורת שניתנת לי ע"י המעסיק החיצוני...

האם מישהו כאן נתקל בנושא בעבר?

 

תודה מראש.

פורסם

אם החברה בה אתה מועסק בפועל מעוניינת לצ'פר אותך ברכב ליסינג במחיר "מיוחד", כל מה שצריך לקרות זה טלפון אחד למשאבי אנוש אצל הקבלן שלך מהאיש הנכון.

 

לקחת רכב מכאן ולשלם עליו משם - טכנית זה אפשרי, אבל אם מדובר על שתי חברות שונות לחלוטין (לא חברות בנות) קשה לי להאמין שזה יקרה בפועל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אם החברה בה אתה מועסק בפועל מעוניינת לצ'פר אותך ברכב ליסינג במחיר "מיוחד", כל מה שצריך לקרות זה טלפון אחד למשאבי אנוש אצל הקבלן שלך מהאיש הנכון.

 

לקחת רכב מכאן ולשלם עליו משם - טכנית זה אפשרי, אבל אם מדובר על שתי חברות שונות לחלוטין (לא חברות בנות) קשה לי להאמין שזה יקרה בפועל.

 

 

אוקיי. תודה רבה על התגובה.

×
×
  • תוכן חדש...