Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם למישהו פה יש נסיון עם מגרש שמפרסם מכוניות עם איש קשר "שלומי-לי"?

יש לו כמה רכבים מעניינים אבל הוא מנתניה..

בריאות לכולם!

פורסם

נושא מגרשי המכוניות בכלל ובנתניה בפרט נטחן בפורום הזה עד דק.

אני לפחות באחד השרשורים השתמשתי בביטוי :" שומר נפשו ירחק מסוחרי העיר נתניה".

תראה- נוכלים,רמאים וכד' יש בכל מקום גם בצפון -איזור מגורייי ואפילו הרבה כאלו.

אבל הצירוף מגרש +נתניה מזמינים צרות צרוטרות וחיפוש קל בפורום לפחות של המשתמש almog12345 היה מבהיר לך דוגמא מאוד פשוטה.

בקיצור שווה להתרחק.

חפש רכב מבן אדם פרטי,וכדאי שיהיה רכב סחיר-שקל להשיגו כך שלא תצטרך להתעסק עם הכרישים הללו.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
האם למישהו פה יש נסיון עם מגרש שמפרסם מכוניות עם איש קשר "שלומי-לי"?

יש לו כמה רכבים מעניינים אבל הוא מנתניה..

איזה אוטו V5? בכל מקרה דבר איתי בה"פ אם אתה רוצה...

פורסם

כן, אני מודע לשם הטוב שיצא לנתניה אבל אני לא מאמין שכולם רמאים 100% מהזמן ולכן שאלתי אם יש למישהו נסיון עם המגרש הספציפי הזה. בנוסף מצאתי אדם שבד"כ מוכר למגרשים ישירות מליסינג, יש לו רכב שנת 2002 טורבודיזל עם 100K ק"מ, נשמע מוזר אבל הוא מבטיח שהרכב כמו חדש, שווה לפחות בדיקה לא?

 

הסיבה היחידה שאני מחפש גם במגרשים ביא שאני צריך להחליף תמורת הקסנטיה שלי, אין לי מה לעשות עם 2 רכבים. זאת גם תהיה דוגמה למכונית טובה שנמצאת אצל סוחר..

בריאות לכולם!

פורסם

תגיד אתה לא מבין מה אומרים לך?

אני הייתי בדיוק כמוך, חודשיים התכתבתי פה בפורום ובכיתי שאני לא מוצא רכב עד שסוףסוף מצאתי את רכב חלומותיי באיזה מגרש בנתניה, שאלתי פה אנשים וכולם אמרו לי לא להתקרב למגרש, בכל זאת הלכתי כי הייתי כל כך חם על האוטו, ולמזלי הרב אלוקים עזר לי וניצלתי מהפסד של 100,000 שקל נטו. הסוחר ניסה למכור לי רכב טוטאלוס גמור (אבל במקרה בן דוד שלי גר בנתניה ושלח אותי למכון בדיקה שם שנחשב אמין ואמר לי את האמת כולה על האוטו בלי למרוח את הפרטים).

 

תחפש פה שירשור שלי על מגרש בנתניה+מאזדה 3.

 

עשה טובה לעצמך ואל תתקרב למגרש, חבל על 2 הרכבים שלך שבתמורה הוא יביא לך איזה גורטאה.

 

וכן כל הסוחרים רמאים 100%, כולם חראות, ואם הם לא היו רמאים אז הם היו מפסידים את כל העסק שלהם מהר מאוד ופושטים את הרגל.

זה העבודה שלהם, רמאות. הם קונים בזול רכב דפוק מבן אדם, ומוכרים לך ביקר אחרי שהם ""תיקנו"" את הפגמים באוטו.

תחפש אוטו טוב ב יד2 (WWW.YAD2.CO.IL), יש שם אחלה מציאות.

GOLF TDI

תמונות של הרכב

 

אם היה לי אוגר רוסי הייתי קורא לו איגור.

פורסם

כנראה שאתה לא מבין מה שואלים אותך - אני שאלתי האם למישהו יש נסיון עם המגרש הספציפי הזה?

בניגוד אליך, אני יודע לזהות במבט ראשון רכב חשוד, גם אם הוא צבוע אני יודע להבחין בדיוק היכן הוא צבוע. המצב של המנוע מתחת למכסה צריך פחות או יותר לשקף האם האכב עבר 100K ק"מ או 200K ק"מ. הכיוון של הדלתות צריך להדליק נורה אדומה ועוד ועוד סימני אזהרה שאפשר לראות מיד גם ללא מכשירים מיוחדים רק צריך לדעת מה לחפש ואיך.

 

אני לא סומך על סוחרים כמו שאני לא סומך על אדם פרטי כשאני מגיע לקנות רכב, לכן דאגתי ללמוד את נקודות התורפה מפחח רכב ולמדתי להרגיש ולשמוע מצב מנוע וגיר. נכון שהבדיקות שאני יודע לעשות הן לא מקצועיות וראשוניות בלבד אבל לפחות זה נותן לי כיוון ואם אני מרגיש משהו חשוד אני יודע להתרחק בלי היסוס.

 

עליך ניסו לעבוד פעמיים, בפעם הראשונה לא ידעת וזה לגיטימי, בפעם השנייה למדת את הלקח והתרחקת כשהרגשת משהו חשוד. ככה לומדים.

 

אלעד.

בריאות לכולם!

פורסם

קודם כל, ניסו לעבוד עלי 3 פעמים. (גם עם זיוף קילומטרז'ים, בעלויות וכד').

 

דבר שני, למה להכניס את הראש למיטה חולה? למה מלכתחילה ללכת להתעסק עם אנשים שיש סבירות גבוהה שהם עובדים עליך? אתה מחפש ריגושים? לא חבל על הזמן שלך ללכת למגרשים ולראות שעובדים עליך ולעזוב? מה אתה רוצה להרגיש "גבר" שעלית על התחבולה שלהם?

 

עזוב אותך שטויות, חבל על הזמן שאתה מבזבז בללכת למגרש.

אני לא נגדך, אני רק רוצה לחסוך לך זמן וכסף והרבה עוגמת נפש.

 

בקיצור, אתה ילד גדול, תעשה מה שאתה רוצה.

GOLF TDI

תמונות של הרכב

 

אם היה לי אוגר רוסי הייתי קורא לו איגור.

פורסם
כנראה שאתה לא מבין מה שואלים אותך - אני שאלתי האם למישהו יש נסיון עם המגרש הספציפי הזה?

בניגוד אליך, אני יודע לזהות במבט ראשון רכב חשוד, גם אם הוא צבוע אני יודע להבחין בדיוק היכן הוא צבוע. המצב של המנוע מתחת למכסה צריך פחות או יותר לשקף האם האכב עבר 100K ק"מ או 200K ק"מ. הכיוון של הדלתות צריך להדליק נורה אדומה ועוד ועוד סימני אזהרה שאפשר לראות מיד גם ללא מכשירים מיוחדים רק צריך לדעת מה לחפש ואיך.

 

אני לא סומך על סוחרים כמו שאני לא סומך על אדם פרטי כשאני מגיע לקנות רכב, לכן דאגתי ללמוד את נקודות התורפה מפחח רכב ולמדתי להרגיש ולשמוע מצב מנוע וגיר. נכון שהבדיקות שאני יודע לעשות הן לא מקצועיות וראשוניות בלבד אבל לפחות זה נותן לי כיוון ואם אני מרגיש משהו חשוד אני יודע להתרחק בלי היסוס.

 

עליך ניסו לעבוד פעמיים, בפעם הראשונה לא ידעת וזה לגיטימי, בפעם השנייה למדת את הלקח והתרחקת כשהרגשת משהו חשוד. ככה לומדים.

 

אלעד.

אמרתי לך לפנות אלי בהודעה פרטית אם אתה רוצה ולא פנית אז הנחתי שזה לא מעניין אותך.

לי יש נסיון עם המגרש הספציפי, אבל בגלל שירדתי מהאוטו עוד לפני שבדקתי אותו והחששות שלי לגבי האוטו לא נבדקו אז אני לא רוצה סתם להשמיץ את המגרש בכל הפורום.

תפנה אלי בה"פ ואני יספר לך מה היה לי איתם.

פורסם
כן, אני מודע לשם הטוב שיצא לנתניה אבל אני לא מאמין שכולם רמאים 100% מהזמן ולכן שאלתי אם יש למישהו נסיון עם המגרש הספציפי הזה. בנוסף מצאתי אדם שבד"כ מוכר למגרשים ישירות מליסינג, יש לו רכב שנת 2002 טורבודיזל עם 100K ק"מ, נשמע מוזר אבל הוא מבטיח שהרכב כמו חדש, שווה לפחות בדיקה לא?

 

הסיבה היחידה שאני מחפש גם במגרשים ביא שאני צריך להחליף תמורת הקסנטיה שלי, אין לי מה לעשות עם 2 רכבים. זאת גם תהיה דוגמה למכונית טובה שנמצאת אצל סוחר..

 

 

רכבי ליסינג שהם טובים ו"כמו חדשים" לא מגיעים לסוחרים אלא חברות הליסינג מוכרות אותם בעצמן.

 

אמנם זה מאוד מפתה שתמצא מישהו שיקח ממך את הקסנטיה , שברור שייקח זמן רב עד שתיפטר ממנה בדרך רגילה,

אבל זה לא אומר שאתה צריך לעבור לרכב ממקור מפוקפק.

 

אם אתה מחפש צרות ולא רוצה להקשיב, אז שיהיה בהצלחה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כיף לדעת שאני לא המפגר היחידי שקונה אוטו חסר שוק ואז מחליף אותו באוטו עוד יותר מחוסר שוק.

וכן, גם אני בדעה של כולם, סוחרים זה זבל ולא חשוב באיזה עיר נמצא המגרש שלהם, אין מה לעשות.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...