Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם מותר לחבר 2 כבלי מתח ולהצמידם יחד למגבר אחד?

מדובר על כבל 8G+10G שהתכוונתי לחבר כ"א מהם למצבר (כפי שהם חווטו עד כה כ"א מהם למגבר נפרד) רק שהפעם המטרה לאגד אותם למגבר אחד...

כמובן שעל כל כבל מהמצבר יש את בית הפיוז של עצמו... (30A) לכ"א מהם...

פורסם

אם אתה מתכוון להעביר חוט מתח , למה שלא תעשה את זה כמו שצריך מההתחלה ותעביר 4 גייג' לאורך הרכב?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

נראה לי הבן אדם חושב פשוט מבחינת חסכון כספי

וכמובן לא להעביר שוב חיווט של הכבל מתח....

אני צודק ?

פורסם
נראה לי הבן אדם חושב פשוט מבחינת חסכון כספי

וכמובן לא להעביר שוב חיווט של הכבל מתח....

אני צודק ?

 

 

אין לי ממש בעיה ללכת לקנות קיט חדש של 4G כמו שקודמך הציע ולהתקין את זה כמו שצריך אבל חבל לי על שני הכבלים וחשבתי לנצל אותם יחד (חשבתי לתומי ש10G+8G מחוברים יחדיו יהוו תחליף די הולם לכבל קצת יותר עבה...)

שוב, זה לא עניין של חסכון וגם לא של עצלות...

השאלה היא בהיבט הבטיחות אם זה תקין לחבר שני כבלי מתח לאותו ממצבר לאותו מגבר...

(החשש שלי שאסור אולי להזין את המגבר מ"שני" מקורות מתח?!) אומנם שני כבלים שבאים כ"א בפני עצמו עם הפיוז שלו ולבסוף מתחברים יחדיו למגבר לאותה כניסת + (כמובן שאני לא חושף את הסיכוך שיש לכ"א מהם...)

פורסם

כי אז ישארו לו כבל של 10 ושל 8 גייג והוא לא רוצה שהם ישכבו לו בבית.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
כי אז ישארו לו כבל של 10 ושל 8 גייג והוא לא רוצה שהם ישכבו לו בבית.

 

מחברים לסאב;)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

ואז ישאר לו מטר~ של כבל שהיה מחובר לסאב + 3 מטר~ מכל כבל של מתח !

 

איך אפשר לישון ככה בלילה ??

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
ואז ישאר לו מטר~ של כבל שהיה מחובר לסאב + 3 מטר~ מכל כבל של מתח !

 

איך אפשר לישון ככה בלילה ??

 

 

בסה"כ רציתי לדעת האם אפשר לחבר שני כבלי מתח ממצבר אחד לאותו מגבר (לאותו + של המגבר) מהסיבה הפשוטה שכבל של 10G+8G יהוו יחדיו (כך אני מניח) הזנת מתח גדולה יותר (המתקרבת ל6G לפחות... שוב השערה והערכה גסה)

שוב אני מדגיש, לא עצלנות ולא חסכנות (לכ"א מהכבלים בית פיוז משל עצמו 20A+30A)

האם זה תקין מבחינת בטיחות?!

פורסם

נראה לי שיש בעייה על ידי זה שאם תחבר את הכבלים ושני הפיוזים של 30A

 

בצורה מקבילית כמו שנראה לי שתעשה אז ההתנגדות תהיה

 

נמוחה עכב חיבור מקבילי והאמפר ישתנה. כך אני חושב.

mazda 3 2008

Jin Ba Ii Tai

מכונית היא אחלה כלי להחזרה בתשובה,

תמיד כשאני נוהג כולם מתפללים כל הדרך.

פורסם
נראה לי שיש בעייה על ידי זה שאם תחבר את הכבלים ושני הפיוזים של 30A

 

בצורה מקבילית כמו שנראה לי שתעשה אז ההתנגדות תהיה

 

נמוחה עכב חיבור מקבילי והאמפר ישתנה. כך אני חושב.

או שהוא יכול לחבר את שניהם על בית פיוז אחד

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

נראה לי שתעשה בלאגן בגלל צורת חיבור זו

 

אפשר להתעלק על השרשור ולשאול שאלה קטנה?

יש לי כבר 4G שרץ עד למגברים.ברגע שאני מחבר אותו למפצל

מה האורך המקסימלי שאני יכול להוציא מהמפצל עד למגברים?

והאם חוט ארוך מהמפצל ישפיע על משהו?

פורסם

כבלים ככלל רצוי שיהיו כמה שיותר קצרים

 

בקשר לפלוס, בעיקרון תישתמש באורך שעונה על הצרכים שלך זה לא ממש קריטי

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני יתן דוגמה ספציפית

כבל 4G רץ מהמצבר לתא מטען,מתפצל ל2 מגברים

האחד לייגטינג אודיו 350.1 והשני סוליד האודיו 50*4

לגבי האמפרים של המגברים אני לא כל כך זוכר את ערכם

אז נניח שאני מושך מהמפצל למונו כבל 4G באורך של גג 40 ס'מ

זה יהיה תקין,וכבל 8G למגבר הסוליד האודיו

×
×
  • תוכן חדש...