Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיבלתי את ה 6


poko
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ככה שגם מבחינת הסאונד בוודאי הלך עליי...

 

למעשה מעוד כמה בחינות הלך עליך...

 

תומר,

אתה לוקח את כל הנושא עוד יותר קשה ממני :D

אין מה לעשות , עם רכבי עבודה זה יום אסל יום בסל.

 

אני יגיד לך את האמת, מי יודע אולי מתישהו ישתחרר לי קצת כסף ואני ארים איזה AX שתיתן לך בראש :)

Leon Cupra 2009

פורסם

יאללה דיייי !!!! :mad::evil::evil:

 

דורכים על הבנאדם בשעתו הקשה ביותר!!

 

השיפור היחיד שאפשר לעשות לאוטו הזה זה שפריצרים נאון.

Leon Cupra 2009

פורסם

יום שישי אני בטח אגיע איתה.

אבל רק עם תומר מבטיח להתרחק לי מהאוטו (גם אין ג'אנטים וגם הכנף לא מפלסטיק)

Leon Cupra 2009

פורסם

אם כבר - ממיר מומנט קרמי.

 

אגב, אם תוכל להרשות לעצמך "רכב כיף" - זה בכלל לא

כזה נורא. אני זוכר כמה נהנתי לחזור לראלי אחרי חודשיים

נהיגה (בחו"ל) על טויוטה קורולה וטויוטה קמרי

(2.2 אוטומטית, פחד אלוהים היה לנהוג בה. נדנדת רכב ענקית).

פורסם

רכב נוסף זה כרגע פנטזייה בלבד,

אני צריך גם לקנות בקרוב לחברה שלי אוטו חדש (היא מתעקשת על אוטומט) כך שמדובר על הטווח הרחוק במקרה הטוב.

 

מה לעשות, החיים קשים.

 

אבל את עניין הסאונד לפחות אני אפתור , No matter What

Leon Cupra 2009

פורסם

פוקו,

 

קודם כל תתחדש, ותתענה .. :p

 

בקר לצרכים של החברה שלך (האוטו, לא מה שאתם חושבים),

 

אם היא רוצה אוטומטי + נוח + מערכת סאונד סבירה,

יש לך בדיוק את הרכב בשבילה ! תן לה את המאזדה ס(א)יכס שלך (למאותגרים, סיכס = 6).

לעצמך תקנה איזה משהו שטוב גם ליום יום וגם לפאן, כמו וולקן / 106 / 306, שים את המערכת שלך, ותן בגז !

נכון, יעלה קצת כסף אבל אל תשכח שחיים רק פעם אחת !

 

דני G.

פורסם

הלוואי והייתי יכול דני.

אבל אתה יודע, כשנותנים לך רכב ממקום עבודה הם מצפים שתגיע איתו לפעמים :)

Leon Cupra 2009

פורסם

דווקא אני שמעתי מכמה אנשים שהם עושים בידיוק את אותו דבר

 

את הרכב מהעבודה נותנים לאישה

 

והם משתמשים ברכב בבעלותם

 

בכל אופן ככה תוכל לגוון

 

יום 6 יום 306 XSI או מה שאתה מפנטז עליו :roll::wink:

פורסם

אבל למה צבע כזה :shock: היית צריך צהובה או שחורה

 

ואז היית צריך לשים ספוילר דמוי כזה של אימפרזה ושפריצרים זוהרים

 

וגרביונים בפנסים אחוריים ואל תשכח את הכי הכי הכי חשוב!! מדבקת נייק

 

ואז תהיה לך מכונית פצצה!

 

 

חחחחחחח סתם סתם :-) מזל טוב ותהנה מה"חצי" מכונית שיש לך

Vw Polo GTI


×
×
  • תוכן חדש...