Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

2 שאלות שעלו לי לאחרונה.

-לגבי בי אמפינג הבנתי שזה יותר איכותי, כלומר ניתן לשלוט על המיד ועל הטויטר בצורה נפרדת דרך המגבר.

כלומר, צריך לקומפוננט אחד מגבר 4 ערוצים? 2 ערוצים למיד וטויטר ימין ועוד 2 ערוצים למיד וטוויטר שמאל?

ערוץ לכל אלמנט?

האם השליטה על האלמנט היא מהמגבר או מה HU ? והאם צריך HU מיוחד שיתמוך בזה.

 

 

- עוד שאלה, בתא המטען מונחים סאבים, מגברים, כבלים, חיווט, ושאר ציוד הסאונד.

איפה שמים את הגלגל הרזרבי,משולש אזהרה, וכלל הציוד החובה בכל רכב?

הדרך היחידה היא מתחת שם למשטח התחתון, אבל כשעליו מונחים המגברים, מה עושים?

 

 

תודה.

פורסם

בונים "רצפה צפה" שאפשר להרים בעת הצורך וניתן לחלץ ככה את הגלגל הרזרבי.

 

אצלי המונו והקרוס מונחים על פלטת עץ קטנה והם לא מפריעים בכלל - אני מוציא את הסאב לרגע החוצה ויש לי גישה מלאה לגלגל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

למעלה בתפריט של הפורום יש פונקציה שניקראת חיפוש->חפש בפורום זה. בוחר, רושם לדוגמה "חיבור בי אמפינג ו מוצא ים של שרשורים בנושא. בוחר אחד מהם לדוגמה את זה

 

כך אפשר לעשות עם כל נושא שתוחנים פה כימעט כל יום. כמו:

המלצה על מגבר 4 ערוצים בין מחיר למחיר

המלצה על מגבר 2 ערוצים "-"-"-"-"-"-"

המלצה לרדיו דיסק "-"-"-"-"-"-"

המלצה על כל דבר ודבר.

חיבור בי אמפינג חיבור בי ווירינג.

חיווט למגברים, לרמקולים. הכל.

ואחרי זה לבוא עם שאלות טובות ו ומעניינות אני בטוח שהם יהיו כך.

גם אני הייתי כזה :)

פורסם

לא רציתי לפתוח עוד אשכול ולא ניתנת לי עוד אפשרות לערוך את ההודעה, בכל מקרה עוד שאלה פשוטה.

קומפוננט של 60 וואט RMS למשל, זאת אומרת שזה מספק 60 וואט RMS בצד שמאל ועוד 60 וואט RMS בצד ימין?

כלומר בכל ערוץ 60 וואט?

או שזה מתחלק ל 30 וואט בכל צד וככה כל הקומפוננט יחד נותן 60 וואט?

כלומר המגבר צריך לספק לכל ערוץ 60/30 וואט RMS ?

 

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...