Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי פיאט בראבו אוטומטית, לאחרונה התגלתה איזו בעייה שהיא לא קבועה, מדיי פעם זה קורה. כשהאוטו במצב ניוטרל או פארקין, הטורים עולים ויורדים סביב ה - 1 ולעיתים הרכב גם נכבה. כשהוא נמצא על דרייב, האוטו יציב (יחסית), אך גם מרגישים את התנודות אבל הרבה פחות. יש לציין שהרכב חובר למחשב ולא נמצאו בעיות. אם מדובר במנוע צעדים, זה היה אמור להתגלות? והטורים היו אמורים לעלות ולרדת גם במצב של דרייב,לא? יש לציין גם שהצינור אויר שלי קרוע מעט, אך במוסך המרכזי נאמר לי שאין קשר לזה ולטורים.

משהו נוסף, הרכב שותה דלק בצורה כרונית (1 ל -7), יש קשר לפרשה?

 

אודה למי שיידע מניסיון אישי שלו לענות, כי העניין מאוד חשוב לי.

IDO.G

 

"חייך, הכל לרעה"!!! :-P

פורסם

מברור עם מוסך מורשה של פיאט (שמשון יהוד) עולה שיש 2 סוגי סעפת יניקה:

1. סעפת יניקה מפלסטיק שבה יתכן והגורם לבעיה הנו חיישן מצב מצערת.

2. סעפת יניקה ממתכת שבה יתכן שהגורם לבעיה הנו אכן מנוע הסרק (צעדים.

כמוחבן שיתכנו סיבות נוספות כנקוי בית המצערת וכו'.

מהיכן אתה בארץ? והאם כוונתך הייתה למוחסך מרכזי פיאט שברמת החייל ת"א?.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

קודם כל, תודה רבה רפי.

 

אני מרחובות, והמוסך שהתכוונתי אליו היה מוסך ליליאן שהוא מורשה פיאט.

למרות שהוא מורשה, התאכזבתי מאוד מהחוסר יידע והרצינות שלהם שם.

IDO.G

 

"חייך, הכל לרעה"!!! :-P

פורסם

אני ממליץ לך (ולא רק אני) לגשת אל "מוסך שמשון" שברח' העצמאות 24 א.ת יהוד, טל' 03-5360748

ובקש את חיים ותאם איתו את בואך.

הם מקצוענים, אמינים הוגנים ועם רמת שרות גבוהה.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...