Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אבקש את עזרתכם, התקציב שלי 3500 למערכת, יש אפשרות לחריגה קטנה.

המערכת צריכה לכלול רדיו דיסק, קומפוננט, מגבר וסאב.

 

תודה

פורסם
התקציב הוא כולל התקנה או לא?

מה אתה מחפש יותר, איכות או עוצמה?

באיזה רכב מדובר?

 

הרכב הוא איביזה 2000, עוצמה זה הדבר האחרון שמעניין אותי, העיקר שיהיה איכות טובה.

קיוויתי שב4000 אני יצליח לסגור גם התקנה, זה יהיה בעייתי?

פורסם

אני ממליץ לך לא למהר ולא לקנות הכל בבאת אחת.

אלא לקנות חלק חלק, נגיד להתחיל מרדיו דיסק איכותי וקומפוננט שנשמע לך טוב,אחר"כ להוסיף מגבר טוב שישמש לך להרבה שנים וגם יענה לך על דרישות עתידיות.

כמו כן להעביר חיווט איכותי פעם אחת ולא את הערכות שדוחפים עם התקנה של 400 ש"ח.

ואחר"כ כבר תוסיף סאב.

פורסם
אני ממליץ לך לא למהר ולא לקנות הכל בבאת אחת.

אלא לקנות חלק חלק, נגיד להתחיל מרדיו דיסק איכותי וקומפוננט שנשמע לך טוב,אחר"כ להוסיף מגבר טוב שישמש לך להרבה שנים וגם יענה לך על דרישות עתידיות.

כמו כן להעביר חיווט איכותי פעם אחת ולא את הערכות שדוחפים עם התקנה של 400 ש"ח.

ואחר"כ כבר תוסיף סאב.

 

העניין הוא שאני לא אודיופיל מטורף, ואני לא מחפש את הסאונד הכי טוב שיש, בגלל זה אני לא רוצה להשקיע יותר מידי כסף.

חוץ מזה אני גר באזור שלא הכי בטוח בו להסתובב עם מערכות יקרות.

אני מחפש משהו בינוני שיתן לי סאונד יפה - לא יותר.

פורסם

רדיו דיסק של פיוניר (איזה דגם שתמצא באיזור ה1400 שקל, העיקר שיהיה עם שליטה על מגבר)

דוטק מקדימה עוד אלפיה,

JBL GTO עוד 1200 שקל, (מגבר כמובן)

 

זה 3600, ביחד עם התקנה זה יעלה לך איפשהו באיזור ה4200, סאב תוסיף בעתיד שיהיה קצת יותר כסף (סאב בסיסי כלל תיבה זה באיזור ה750 שקל)

 

כל זה כמובן לטעמי האישי ויתכן ולך יתאים דברים אחרים -

פורסם

טוב אני רואה שהטרד לא התקדם יותר מידי

אז אני יהיה יותר ספציפי

 

איזה רכיבים מומלצים בסכומים הבאים?

 

HU - עד 1000 ש"ח

מגבר - עד 1200 ש"ח

קומפוננט - עד 800 ש"ח

סאב - עד 600 ש"ח

×
×
  • תוכן חדש...