Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8281 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם חבר שלי קנה פילטר פתוח ושהוא חיבר את זה לצינור של האורי של האוטו אז לא חיזקו לו את הפילטר טוב ובמהלך הנסיעה הוא הרגיש שהאוטו לא סוחב והמשיך בנסיעה הרבה זמן ולאחר מכן הוא פתח מכסה מנוע ושם לב שהפילטר נפל זאת אורמת התנתק מהצינור של האויר וחבר שלי נסע הרבה זמן בלי פילטר אויר האם זה יכול לגרום נזק למנוע או לחיישן אויר ואם כן איזה נזק והאם זה בריא או לא בריא לנסוע בלי פילטר אם מישהו יכול להסביר את מה שהוא אומר אני יודה לו מאוד כי חבר שלי בלחץ תודה רבה לעוזרים

פורסם

כעקרון כן. יכול להגרם נזק למנוע אם נוסעים בלי פילטר אוויר. חלקיקים של אבק יכולים להכנס (פחות גרוע) או גרגירי חול למשל יכולים להכנס (יותר גרוע).

 

אבל החיים, כידוע הם קצת יותר מ"כעקרון" לכן מאוד סביר להניח שאם החבר שלך לא נסע בשטח, ולא צלח דיונות ושלוליות ענק בדרכו הבייתה לא נגרם נזק של ממש לאף מכלול, לא למנוע ולא לאף חלק אחר באוטו.

 

רק שידאג להרכיב את הפילטר המקורי או הפתוח שקנה כמו שצריך - כדי שלא יעוף לא שוב.

 

 

והעצה שהבטחתי - (ואולי פאילו בקשה) - תקרא שוב את השאלה שלך... לי לקח משהו כמו 15 שניות להבין מה קרה לחבר שלך רק כי טעית וכתבת "האורי" - מה זה האורי באוטו? אלוהים יודע (אני מניח שהווכנה היתה מקורי) אבל שוב... השאלה שלך ברורה בערך כמו הקו המדיני של הממשלה שלנו ביום טוב שלה... בקיצור - אחרי שאתה מסיים לכתוב - תקרא קודם, אם זה נראה לך ראוי תחבירית... תלחץ על "שלח"...

 

 

 

רון.

-באמת לקח לי זמן להבין מה אתה רוצה, אחרת לא הייתי מעיר את ההערה שלי-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...