Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני פונה פה לכל המבינים בנושא השיפורים.

זה נשמע די מצחיק אבל יש לי רכב דייהטסו שרייד 1300.

אני מכיר מישהו שעשה על אחת כזו מקצה שיפורים סתם בשביל ההרגשה והתגובה של האוטו, לא בשביל להתחרות איתו.

 

שאלתי היא: האם אני יכול לשים בדייהטסו 3 דלתות את המנוע של אחותה הגדולה ( שרייד קלאסיק 1.5 במקום 1.3 ) ?

אם כן, מה נדרש לשם כך?

מי מבצע כאלו דברים?

מה יכול להנעים לי את הנהיגה ברכב? חסר לו קצת כוח.

 

שוב אני אומר, גולף זה לא יהיה וגם לא סיאט או רנו 2.0 אבל בכל זאת אני אוהב את האוטו ורוצה קצת להשקיע.

תודה

פורסם

שלום לכולם,

היום בשעה טובה התחלתי לשדרג את השרייד 99 שלי.

החלפתי לה בולמים לבולמי גז ושמתי לה קפיצים חדשים - הנמכה של כ3.5 ס"מ.

שבוע הבא אני הולך לעשות פילטר פתוח + תושבות חדשות לכל הרכב + סטריאו.

אחר כך אני חושב על החלפת מנוע ל-1500 של שרייד קלסיק או 1600 של אפלאוס. יש עצות בנושא ואיך אני משיג לזה אישור ממשרד הרישוי?

כמו כן רציתי לדעת האם ישנם צ'יפים לדייהטסו אוטומטי? והאם אני יכול להשיג גם אגזוז לחץ לשרייד?

תודה מראש,

תודה

פורסם

אתה מתכוון לדוד זרימה חופשי,אגזוז לחץ זה למנועי 2 פעימות.

בכל מקרה,עזוב את כל השיפורי מנוע כרגע,השיפור הכי טוב שאתה יכול לעשות זה להחליף את התיבת הילוכים לתיבה ידנית.

ישנם צ'יפים לרכב,אבל אתה משלם הרבה כסף ללא הרבה תמורה.

תברר אם אתה יכול להחליף למנוע 1500 של שרייד קלאסיק - 4 דלתות,בתוספת של תיבת הילוכים ידנית.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

היי,

תודה על התגובה.

כמה בערך יעלה לי לשדג לידני?

האם שווה את הכסף?

כבר עשיתי לאוטו פילטר פתוח, החלפת תושבות, החלפת בולמים, החלפת כבלי הצתה, החלפת צמיגים.

אני רוצה בשלב הבא לשים מוטות מייצבים ולהחליף מנוע ל1500.

האם מישהו יודע אם זה חוקי או האם ניתן להשיג אישור לזה?

תודה

×
×
  • תוכן חדש...