Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוהדים שפרצו למגרש פשוט ברברים!!!

 

חיות אדם,יותר גרוע,זה בושה לכלב לקרוא לחיית אדם הזאת כלב,חבל על הכלב.

 

 

אני בכלל בעד להגלות אותם לאירן,שם יקבלו חינוך כמו שצריך ונראה אותם שם פורצים למגרש....

 

אין להם מקום בספורט ובמדינה הזאת,שילכו קיבינימעט.:arrow:

DSCF901111111105_resize1.jpg
  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

Iron Horse, אהבתי את הצורת חשבון שלך.

רק חבל שיש יותר מ100 אלף ערבים, ויש הרבה יותר מ100 אלף שלא אכפת להם.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

יש הרבה יותר ערבים אבל הם לא גרים בירושלים.

100 מטר מהבית שלי יש 2 כפרים, אבל הם לא גרים בירושלים ואני כן, והם לא נכנסים לסטטיסטיקה שמתפרסמת כל שנה לפני יום העצמאות.

דבר שני גם הדוסים שנראה כאילו הם לא איכפת להם מכלום עד שיבוא המשיח, לרבים מאוד מהם איכפת מבית"ר.

גם אלו שלא הולכים למשחקים ולא צופים במשחקים איכפת להם מבית"ר כי הבעל הולך לכל משחק, כי הילד רואה כל משחק כי האח שיחק בנוער וכו'

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

איפה אותם אלה שצועקים כל הזמן:

"זה רק קומץ!! אנחנו כולנו אוהדים מתורבתים וזה הקומץ שהורס לנו את השם"

 

קומץ? אני לא ראיתי את הצבע הירוק של הדשא בזמן פריצת האוהדים למגרש.

 

קומץ זה מעט אנשים, החולגינים בבית"ר מונים כמה אלפים!!!

פורסם

IRON - לא דיברתי על הכפרים מחוץ לירושלים.

תעיף מבט לעבר הסטטיסטיקה שאומרת שיש בירושלים 700 אלף איש ותראה שמשהו כמו 40 אחוז מהם לא יהודים (נוצרים/מוסלמים/דתות אחרות).

 

מה60 אחוז הנותרים - יש המון שלא אוהדי בית"ר. ולפי השיטה של "אכפת להם" כי האבא/הדוד/החבר הולך - למכבי והפועל יש ביחד משהו כמו 2-2.5 מליון אוהדים.

 

 

BMW - לפי החישוב של IRON, ה5 אלף שפרצו למגרש זה בסה"כ אחוז מכלל האוהדים של בית"ר. ככה שזה באמת קומץ!

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

עזוב. רק תראה שוב הת הקלטות, תראה שחצי מהמזרחי ומהצפוני פרצו לדשא. כל המערבי נשאר במקום.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

תגיד לי אתה אמיתי?!

הפסד טכני+ הפחתת 2 נקודות העונה+ הפחתת 4 נקודות בתחילת עונה הבאה+ משחקים ללא קהל עד סיום העונה+ 30,000 שקל קנס+ משחק ללא קהל בעונה הבאה+ סגירת היציע המזרחי ל2 נוספים לאחר ביצוע עונשי המשחקים ללא קהל.

אולי פיספסתי את זה אבל רצחנו מישהו?!

זה בושה לכדורגל ולספורט העונש הזה.

התאחדות *ונה כולם שם שונאי בית"ר ויעשו הכל כדי שביתר לא תזכה בתארים.

העונש שקיבלנו הוא יותר ממה שהתובע ביקש, איפה יש דברים כאלה?!

Toyota Yaris TS

 

פורסם

דוגרי - אני לא אוהב כדורגל, אבל מגיע לבית"ר. אני לא ממש אוהב כדורגל, אבל את בית"ר אני שונא. בדיוק בגלל הקטעים האלה.

פורסם

נתי העונש שבית"ר קיבלה לא יפגע בכלום. אז יורידו 2 נקודות אז מה?!

משחקים ללא קהל מגיע לאוהדים, זה אולי ילמד את מי שפרץ לקשור את הרגליים שלו. זה לא יפגע במועדון. זה יפגע רק באלה שפגעו בקבוצה בכך שפרצו למגרש.

ומה קשורה פה ההתאחדות? מאפיית לוזון נפגעה יותר מבית"ר מההחלטה.

 

וחוץ מזה עוד שבועיים הערעור

 

אלמנט- אתה שונא את בית"ר כי אוהדיה גזענים(שונאי ערבים) או מה?

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

העונה זה לא כזה משנה

אבל עונה הבאה להתחיל עם מינוס 4 נקודות זה לא "כייף" כ"כ.

 

א. זה יפגע בהכנסות המועדון שבשאר משחקי הבית שנשארו שטדי היה צריך להיות מלא- עכשיו יהיה ריק (ולא קשור לארקדי עכשיו כי גם הוא מתחיל לסגור את הברז לאט לאט)

ב. מה עם כל מי שיש לו מנוי (כמוני למשל) ועכשיו אכל אותה? סעמק כמה חיכיתי למשחק הזה מול סכנין במחזור האחרון ועכשיו אני רק יכול לחלום עליו.

 

מה קשורה ההתאחדות אתה שואל?

הרי ידוע שאין סיפור אהבה בין ההתאחדות לבית"ר. וידוע שאם אלו היו הפועל ת"א או מכבי ת"א או מכבי חיפה הם לא היו מקבלים כזה עונש.

אז תחסוך ממני בבקשה עכשיו את כל הקללות שאני יכול לרשום על ההתאחדות.

 

לגבי הערעור זה כבר ידוע

תמיד מגזימים עם העונש, ביתר מערערים ומפחיתים מעט את העונש.

ואח"כ ההתאחדות יוצאת בהצהרות "וויתרנו לבית"ר", "שבית הדין 'מקל' עם ביתר אתם לא מדברים" וכו' וכו'

Toyota Yaris TS

 

פורסם

אני שואל,למה להעניש את הקבוצה ולא את אוהדיה?

מה אשם הבעלים,מה אשמים השחקנים,מה אשמים אוהדים כמוני שסה"כ רוצים להנות מצפיה במשחק???

אז יופי,יורידו נקודות,ויהיו משחקי רדיוס..מה זה יעזור?

זה ירתיע את האוהדים המתפרעים?כן ממש..ראינו איך הרדיוסים האחרונים עזרו.

 

למה לא לגבות מחירים ממש גבוהים על משחקים,למה לא להשתמש במצלמות כדי לגלות את אלו שמתחילים

את הפרובקציות ולמנוע מהם להכנס למגרשים לעד?

אולי כדאי להחמיר את הבדיקות הביטחוניות,להכניס מערכות ממוחשבות בכניסה למשחקים,לבדוק תעודות זהות,להכניס

אוהדים סמויים.

 

 

וכן זה אפשרי,אומנם זו תיהיה עבודה מאוד קשה ויסודית אבל זה פתרון לטווח ארוך,ולא סתם עונש טיפשי שפוגע בטוהר המשחק...

הרי משחק כדורגל בלי אוהדים נראה כמו בדיחה גרועה וגם ככה הכדורגל בארץ נראה כמו..אתם יודעים

 

ומה ההגיון בלתת להרצליה נקודות על המשחק,למה לא חושבים על פיתרון יותר יצירתי כמו...משחק חוזר??

 

פשוט חאפרים כל ההתאחדות הזאת,לא פלא שהליגה נראית כמו שהיא נראית.

 

 

 

נועם-אוהד בית"ר מבועס שהרסו לו עוד אליפות.

Rikshanoam-R

פורסם
העונה זה לא כזה משנה

אבל עונה הבאה להתחיל עם מינוס 4 נקודות זה לא "כייף" כ"כ.

 

א. זה יפגע בהכנסות המועדון שבשאר משחקי הבית שנשארו שטדי היה צריך להיות מלא- עכשיו יהיה ריק (ולא קשור לארקדי עכשיו כי גם הוא מתחיל לסגור את הברז לאט לאט)

ב. מה עם כל מי שיש לו מנוי (כמוני למשל) ועכשיו אכל אותה? סעמק כמה חיכיתי למשחק הזה מול סכנין במחזור האחרון ועכשיו אני רק יכול לחלום עליו.

 

מה קשורה ההתאחדות אתה שואל?

הרי ידוע שאין סיפור אהבה בין ההתאחדות לבית"ר. וידוע שאם אלו היו הפועל ת"א או מכבי ת"א או מכבי חיפה הם לא היו מקבלים כזה עונש.

אז תחסוך ממני בבקשה עכשיו את כל הקללות שאני יכול לרשום על ההתאחדות.

 

1. ההכנסות של המועדון , זה מה שמדאיג אותך?

2.אם יש לך מנוי, באמת נדפקת, אבל אתה בתור אוהד קח אחריות על האוהדים הסובבים אותך. מה ציפית שבהתאחדות יתחקרו אוהד אוהד אם הוא פרץ לדשא או לא ולתת אישורי כניסה למשחק?

3. מה קשורה פה ההתאחדות. אז לוזון שונא את בית"ר אז מה?! מכבי פ"ת נפגעה מהפסק דין יותר מאיתנו. קבוצתו האוהבה ספגה את העונש לא בית"ר.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

אולי כדאי להחמיר את הבדיקות הביטחוניות,להכניס מערכות ממוחשבות בכניסה למשחקים,לבדוק תעודות זהות,להכניס

אוהדים סמויים.

 

מתי היית פעם אחרונה בטדי?

* לפני שאתה נכנס למגרש אתה עובר בערך 3 בדיקות.

* יש מערכות ממחושבות ומצלמות.

* אני מקווה מאוד שלא נגיע למצב שבכניסה למשחק כדורגל (ראבק כדורגל לא עזה) יבדקו תעודות זהות.

* יש מלא אוהדים סמויים מעורבבים ביציע. (לי אישית יצא לראות כמה פעמים כאלו ש"נשרפו")

 

Iron Horse,

א. כן, ההכנסות של המועדון מאוד מעניינות אותי

נו אז מה אם יש את ארקדי? אתה חושב הוא ישאר לתמיד? עוד כמה שנים הוא יעזוב.

כבר הספקת לשכוח את בית"ר הישנה? זאת עם החוזים על מפיות?

ב. באמת שהצלחת להצחיק אותי בזה, אתה באמת מצפה שאני יתחיל להעיר לאנשים ולתפוס אותם בכדי שלא ירדו?!

מה גם שאני יושב במזרחי 5 שורות מלמעלה ככה שבכלל אין לי שליטה על אלה שלמטה ורוצים לפרוץ.

ג. עזוב בצד את מכבי פ"ת, ההתאחדות מושחטת בכך שאם אלו היו קבוצות אחרות הם לא היו מקבלים כזה עונש כבד. מקסימום קנס כספי.

Toyota Yaris TS

 

פורסם
העונה זה לא כזה משנה

אבל עונה הבאה להתחיל עם מינוס 4 נקודות זה לא "כייף" כ"כ.

 

א. זה יפגע בהכנסות המועדון שבשאר משחקי הבית שנשארו שטדי היה צריך להיות מלא- עכשיו יהיה ריק (ולא קשור לארקדי עכשיו כי גם הוא מתחיל לסגור את הברז לאט לאט)

ב. מה עם כל מי שיש לו מנוי (כמוני למשל) ועכשיו אכל אותה? סעמק כמה חיכיתי למשחק הזה מול סכנין במחזור האחרון ועכשיו אני רק יכול לחלום עליו.

 

 

 

דפקו לכל היציע המזרחי את הזכות לצעוק מוות לערבים אה? או שיש סיבה אחרת שחיכית למשחק הזה?

 

הגיע לכם כל מה שקיבלתם. הגיעה הזמן שאנשים יוכלו ללכת בשקט למשחקים מול ביתר ולא יפחדו שירביצו להם או שיזרקו להם אבנים על האוטו או משהו דומה.

to finish first first you have to finish


×
×
  • תוכן חדש...