Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתק בטריית גיבויי ,נתק סוללה, נתק חשמל

תשאיר את המחשב כ 5 דקות , תחבר חזרה רק את הבטריית גיבויי ואת כבל החשמל ללא סוללה

תפעיל

אם לא

בהפעלה לחיצה ארוכה על כפתור הTHINKPAD יחד עם הפעלת המחשב

 

תעדכן

 

מוסף על כך עדכן ביוס

 

 

http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?sitestyle=lenovo&lndocid=MIGR-40213

 

אני כרגע מנסה למצוא לך את גרסאת הדיסקט

 

חוץ מזה שההתרעה הזאת היא לא רק לביוס דפוק אלא בנוסף ההתרעה הזאת משמשת להתרעה על חיי בטריית גיבוי מרוקנת ולא רק ללוח אם "דפוק" ככה שאת מה שרשמתי למעלה עדיף שתעשה רק אחרי שתחליף בטריית גיבוי לביוס (התרעה כפולה שנועדה להפחיד ולשלוח אנשים למעבדות היצרן)

 

כמו גם התרעת 391 אחת הנוראית במחשבים הישנים שעוצרת את המחשב ובסך הכל מתריעה על כך שהשעון לא מכוון (כבר קיבלתי ככה כמה מחשבים שIBM קבעו שהמחשב סיים את חייו וחזרו לעבוד פלאים אחרי כיוון שעום אימתני

 

זו גרסאת עדכון ביוס להורדה על דיסקט, עקוב אחרי הוראות ההתקנה והתפעול ושוב רק אחרי החלפת בטריית ביוס עלייה תשלם מחיר מוגזם בIBM

 

http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=MIGR-43572

 

נ.ב עדיף ללכת לחנויות מחשבים שמתעסקים בניידים יד שניה (ג'אנק של מחשבים) ולהוציא בטריית גיבוי ממחשב אחר על מנת לבדוק את העניין לפני שגם שם ישחטו אותך בשביל בטרייה עלובה

אם אתה יודע להתעסק בעניינים האלו אולי תמצא בטרייה למחשב כף יד שתתאים

נ.ב

אני יודע שההודעה מבולגנת

 

ואל תקצר את המערכת, בחייאת

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עידכון:

כרגע הנייד אצל "לאבטופ לאב" בבני ברק. לאחר הבדיקה מסרו לי ש-90% שיצליחו לתקן את הלוח הקיים היות ולא מדובר על כרטיס מסך (בעייה מוכרת ב-R32 שהולך כרטיס המסך שמותקן בלוח צמוד למעבד ומתחמם ואז לא ניתן לתקן) ככה שאני מקווה שהכל יסתדר.

מן הסתם, איפוס/החלפת סוללת bios לא עזרה לצערי.

Veni Vidi Vici

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עידכון:

אחרי שבועיים המתנה ו-950 ש"ח (כולל מע"מ) פחות בכיס, המחשב עובד.

במעבדה עצמה נאמר לי שכנראה הסוללה (שהיה ידוע לי שהיא דפוקה עוד לפני כן ולא מחזיקה את הנייד בחיים יותר מ-10ד') נתנה קצר בלוח בגרמה לנזק. כרגע הומלץ לא לשים אותה כלל כי היא יכולה לגרום לנזק פעם נוספת.

Veni Vidi Vici

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

אחרי שנה ו-3 חודשים? לא.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

איזה בטריה תגרום לקצר ונעליים ? לפי דעתי כל מה שנעשה במעבדה הוא רק החלפת בטריה ושליחתך הביתה עם 950ש"ח פחות בכיס! כל עוד המחשב עולה ויש אינדיקציה שהביוס מבצע בדיקות איבחון חומרה ולאחר מכן זורק שגיאה ,סימן שהלוח עדיין חי. מה שהייתי עושה מיד לאחר החלפת הבטריה ,זה עדכון לגרסת הביוס.:|

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם

הכוונה הייתה שיש לך את מסך ה,POST סימן שהלוח מגיב ויש לך תצוגה.

מפה, להגיע לצריבת ביוס הדרך לא ארוכה. נתקלתי במצבים יותר חמורים שהייתי צריך לעשות את זה על עיוור, בעיקבות ביוס שלא הגיב לכרטיס מסך אבל כן עלה:shock:.

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם

אז מה אתה אומר ? הלוח תקין ? איך אני מתקדם מכאן הלאה ?

הייתי בחנות של LENOVO ואין אפשרות להזמין לוח כזה חדש.

נ.ב - אני שוהה בחו"ל.

Veni Vidi Vici

פורסם

ויקיניג,

מצאתי פוסט מקיף שמסביר את מהות הבעיה ע"י חברה מקצוענים שבחנו את הנסיבות לעומק.

ממליץ לך לקרוא ,יש סיכוי ששימוש לא נכון גרם לתקלה לחזור בשנית, יתכן ויהיה צורך בתיקון פיזי אם כל מה שהם מייעצים לא יעזור.

http://www.hardwareanalysis.com/content/topic/31761/

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם

ראיתי את הפוסט הזה. הרבה לא עולה ממנו חוץ מלשלוח להם את המחשב.

תודה בכל מקרה.

מצאתי לוח כזה חדש למכירה באיביי במחיר טוב אז כנראה שזאת האופציה הכי טובה כרגע.

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

אכן כנראה לא יהיה מנוס מהחלפת הלוח, תודא היטב מול המוכר שהלוח אכן תקין ובמצב טוב.

הייתי ממליץ לך בכל אופן לקחת לתשומת לב את הדגשים שיכולים להוות את מקור התקלה(בפוסט הנ"ל), כגון כיבוי לא זהיר של המחשב או שימוש לא נכון עם הסוללה\או שהיא לא תקינה בכלל, מה שגורם לקצר במעגל מסויים אשר הורס את הביוס בצורה כזאת או אחרת. בהצלחה ותעדכן אותנו ! :-)

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם
אכן כנראה לא יהיה מנוס מהחלפת הלוח, תודא היטב מול המוכר שהלוח אכן תקין ובמצב טוב.

הייתי ממליץ לך בכל אופן לקחת לתשומת לב את הדגשים שיכולים להוות את מקור התקלה(בפוסט הנ"ל), כגון כיבוי לא זהיר של המחשב או שימוש לא נכון עם הסוללה\או שהיא לא תקינה בכלל, מה שגורם לקצר במעגל מסויים אשר הורס את הביוס בצורה כזאת או אחרת. בהצלחה ותעדכן אותנו ! :-)

הבנתי שכנראה עשיתי משהו לא תקין שגרם לבעייה. הלוח כבר בדרך אליי. במזל ובמקרה מצאתי לוח חדש לגמרי באיביי במחיר מעולה. אמשיך לעדכן אחרי שהמחשב יתוקן (אמן).:-)

Veni Vidi Vici


×
×
  • תוכן חדש...