Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

העניין הוא כזה:

 

ברשותי מאזדה לאנטיס,אני מעוניין לשפר את המערכת ברכב שלי ,יש לציין שאין לי שום מושג במערכות, לכן אני פונה אליכם חבריי.

 

בריכבי יש כרגע רמקולים מקוריים שהגיעו מהחברה (פיוניר ?) ורדיו דיסק של פיוניר מדגם-DEH-1430R.

 

אני מעוניין להשקיע במערכת החדשה מחיר של בין 1000-1500 ש''ח,בתקציב המדובר להשקיע ברמקולים ופאנל,לפחות כרגע.

 

קניית המערכת תתבצע בעוד חודשיים בערך.

 

מקווה שהסברתי את עצמי ותוכלו לכוון אותי ולספק עבורי הדרכה בסיסית להמשך.

 

תודה מראש.

 

עידן.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

עידן, תגדיל את התקציב - הוא נמוך מידי...

 

או שלחילופין, תעשה כמו שיחיאל אמר - תשדרג לאט לאט.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אוראל ידידי,

 

הכוונה שלי לקנות לאט לאט, חשבתי להתחיל עם רמקולים אחוריים, דעתכם?

 

מה ניכנס שם, 6X9?

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם
אני מעוניין להשקיע במערכת החדשה מחיר של בין 1000-1500 ש''ח,בתקציב המדובר להשקיע ברמקולים ופאנל,לפחות כרגע.

 

זה תקציב דל לפאנל ולרמקולים. ויותר טוב אם תתחיל מה קידמיים. בבית יש לך מערכת סטריאו? הייתה קונה רמקולים הביתה ושם אותם מאחוריך? לא חושב. כך גם ברכב. קונים רמקולים גדולים ושמים מאחורה כי שם יש לך מקום בלי יותר מידי השקעה. חיברתה וזהו. בעיקרון זה לא נכון. צריך לעבוד לפי נורמות כמו בכל מקום אחר.

 

1. רמקול מקדימה לשפר, למשהו איכותי יותר. ב 1000-1200 ש"ח תוכל להינות מסט קומפוננט של מורל דוטק לדוגמה.

אתה חושב להרכיב מגבר?

פורסם

היי רומן,

 

התקציב שלי הינו התחלתי, כמובן שבעתיד אני אהיה מעוניין להוסיף רכיבים,

 

האם אפשר לא לשים רמקולים קדמיים? הבנתי שמקדימה אני אצטרך הגבהה מעץ מפני שקיים שם רמקול לא סטנדרטי.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

אפשר, רק שבלי סוכר לא תרגיש את המתוק.

בלי רקמול קידמי תישמע רק מוסיקה מאחורה. תלוי מה אתה מחפש.

יש מוסיקה רק שהיא נישמעת מוזר. היא פשוט מאחוריך. וכש תידע מה זה מוסיקה חזקה מקדימה אז לאחורה אתה לא תחזור.

פורסם

אני לא נוסע וכל הרחוב שומע את המוזיקה שלי. אני מחפש משהו איכותי וחזק במידה מספקת, לא צריך להשתולל:roll:.

 

המליצו לי על מורל פולס ועל JBL CS3196?

 

האם המורל פולס/JBL יישמעו טוב עם המערכת שיש לי כרגע ? לפחות עד שאשדרג את הפאנל.

 

או לחילופין, אתם ממליצים על רמקולים אחרים?

 

 

תודה,

 

עידן.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

×
×
  • תוכן חדש...