Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

למנוע נעילה מרכזית בדלת אחורית ברכב שלי נגמר כח.

אני פירקתי אותו וכעת מחפש איפה לרכוש תחליף עובד.

בדקתי בחנות חלפים גדולה מול לב המפרץ ושם נאמר לי

שמנגנון שאני מחפש הינו מקורי של סוזוקי ואני יכול לרכוש כזה רק בחברה.

 

מה זה אומר? - לרכוש במוסך מורשה סוזוקי? (נשמע יקר), לפנות ליבואן?

דרך שניה אף כי פחות מועדפת עלי היא לרכוש מנגנון מפירוק - יש למישהו המלצות למגרש פירוק

באזור חיפה?

 

בתודה,

פבל

פורסם

פבל,מניסיון רע חלקי חילוף חשמליים משומשים כאלו כמו מנגנונים לא מחזיקים זמן רב מה עוד שבדרך כלל לא ניתנת עליהם אחריות.

מכיוון שכך,כדאי לפנות לכל חנות אביזרי רכב שם אולי יצליחו לתקן את המנוע /יתקינו לך מנוע חדש.

קשה לי להאמין שתצליח לשכנע מישהו שימכור לך מפירוקיה להבטיח לך שהחלק יהיה תקין לאורך זמן-חלקי חשמל עדינים כאלו הם מזל.

אני למשל החלפתי נועל דומה לאפלאוז שלי ובמזל הוא מחזיק יפה עד כה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

התקשרתי למוסך מורשה,

הפנו אותי למחסן חלפים בתל-אביב. שם הציעו לי מנוע נעילה

מרכזית יחד עם מנעול ב-1250 ש"ח לפני מע"מ :shock:. התקשרתי לפירוקיה ושם הציעו לי אותו דבר מפירוק ב-250 ש"ח.

זהו מחיר סביר למרות שיותר גבוה במאות אחוזים ממספרים שראיתי בפורום (30-40 ש"ח)

הבעיה היא שאני כבר לא בטוח שבעיה היא במנוע. הקטע הוא שגם הדלת השמאלית מאחורה לפעמים לא נפתחה - וכשניתקני את המנוע מהדלת הימנית מחשמל, דלת שמאלית התחילה להיפתח ולהיסגר תמיד.

כך שעכשיו יש לי רעיון שהבעיה היא בבלוק מרכזי שלא מצליח לספק מספיק מתח או בחיבורים.

 

איפה נמצא בלוק מרכזי של נעילה מרכזית? בדלת ליד הנהג?

האם מישהו נפגש עם בעיה כזאת?

 

פבל

×
×
  • תוכן חדש...