Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טמפרטורת עבודה של גיר VW


alpine
שימו לב! השרשור הזה בן 6077 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

במידה והבדיקה נעשתה לפי הוראות הייצרן אזי טמפ' של 120 מעלות המצב תקין.

מעל 120 מעלות מחשב הגיר יזהה טמפ' גבוהה מידי ותרשם תקלה שמספרה 00641.

 

00641 .... ATF Temperature Too High Or Faulty ATF Temperature Sensor

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן לא הייתה בעיה בטמפרטורה הזאת, אני מקבל את המלצתכם להחליף קולר תודה רבה לכל העונים עזרתם לי מאוד.

 

טוב, עדכון קטן פירקתי את הקולר הזרמתי לתוכו מים בלחץ בקושי יצא מים בצד השנ יאחר כך התחיל לצאת קצת לכלוך ואז במכה אחת יצא גוש גדול של לכלוך והמים התחילו לזרום חופשי. ניראה שזאת הייתה הבעיה דעתכם המומחים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

המנוע הזה עבד ללא נוזל קרור ולכן הקולר נסתם נקודה .

תחליף מיד את הקולר לפני שהוא יפרוץ(זה השלב הבא)וילך לך

הגיר ,ותקפיד למלא נוזל קרור מקורי ,לפחות שני מיכלים של G12+לתוך המערכת .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

הקולר של הגיר הוא חלק ממערכת הקירור של הרכב, קרי של המנוע ,

נוזל הקרור שזורם במערכת הקירור קולט את החום שנוצר מפעולת המנוע

מזרים אותו למקרן(הראדיאטור)ומשם מוליך אותו לאויר .

זהו בגדול העקרון של מערכת הקרור בנוזל(קירור עקיף).

כדי לקרר את תיבת ההילוכים קיים מחליף חום(הקולר)שאלוי מוזרם

השמן החם של התיבה ,לאותה יחידה מוזרם גם נוזל הקירור בדרכו אל המקרן ,

(כמובן שישנם דפנות שמונעות מהנוזלים להתערבב )כעת נוזל הקירור קולט

גם חום מהשמן של התיבה ומזרים אותו למקרן ומשם לאויר ובכך מצנן למעשה את התיבה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף לדבריו של רון הקולר נפרץ בסופו של דבר בגלל שהוא עשוי מחתיכת פח מסכנה שלא עומדת בטמפ' גבוהות מאוד ובלחצים גבוהים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6077 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...