Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קסנון מגיע כמקורי ברכב יהיה עם נורות מסוג D2S או D1S בלבד כל נורה אחרת אינה אלא אפטר מרקט

 

נורות הקסנון של הקיטים שיש מהן זוג חוטי מתח גבוה לחיבור לבלסטים לעולם לא קיבלו תרן לשימוש ברכב !!1 כולם מיוצרות במזרח הרחוק בלבד

ברוך -

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קסנון מגיע כמקורי ברכב יהיה עם נורות מסוג D2S או D1S בלבד כל נורה אחרת אינה אלא אפטר מרקט

 

נורות הקסנון של הקיטים שיש מהן זוג חוטי מתח גבוה לחיבור לבלסטים לעולם לא קיבלו תרן לשימוש ברכב !!1 כולם מיוצרות במזרח הרחוק בלבד

 

ברוך, הדברים שלך מלאי אנדרסטייטמנט, אלא שאני חושב שאתה נובח על העץ הלא נכון [לא כדי להעליב - כצורת ביטוי]

לאנשים בעיקר אכפת מלחסוך שני שקל ושהאוטו שלהם יאיר בצבע כחול, אף אחד לא מתענין באיכות הקיט, ולראיה - במקביל בתוך השירשור הזה רץ אחד נוסף בו שני אנשים משכנעים אחד את השני שקיט שהותקן פה בארץ על ידי איזה מתקין אבל ברשות היבואן הוא קיט מקורי.

 

בכל מקרה, המידע שסיפקת מעשיר, הייתי מוסיף אותו לשרשור הארוך המדובר של גלעד בקשר לקסנונים.

 

 

דרך צלחה לא מסנוורת לכולם

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

רון, דברים לפעמים מתגלגלים לכיוון טיפה שונה, אני מבין למה התכוונת. סך הכל אני כאן כדי לסייע. מי שמעדיף לחסוך 2 שקלים כדי שיהיה לו כחול ..שיבושם לו :-) כמו שיש שוק לפיאט פנדה יש שוק לBMW

ברוך -

פורסם

יש חברות שמומלצות באמת בתחום הקיטים של האפטר מארקט?

 

למשל אם כיום אני רוצה הלרכיב עלהרכב שלי קסנון ואני מחליף את הפנסים לכאלה עם עדשות, איזה קיט קסנון יהיה איכותי באמת ולא דרעק סיני?

some people need a high five

in the face

with a chair


×
×
  • תוכן חדש...