Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ועידן למה נראה לך ולאחיך שהקסנון שיש לאבא שלך בלאון זה מקורי?

הקסנון שמותקן אצלכם בלאון זה 6000K קוריאני שהותקן ברדיו מילאנו.

 

כל עוד זה באחריות יבואן ועובד כמו שצריך- לא אכפת לי גם אם יבאו את זה מעזה....

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
כל עוד זה באחריות יבואן ועובד כמו שצריך- לא אכפת לי גם אם יבאו את זה מעזה....

עידן

 

 

יש משהו במה שאתה אומר,רק תסתכל טוב מה ההבדל בין מה שבא מעזה לבין מה שבא אורגינל מהמפעל כמו למשל בטוארג אם יצא לך לשבת. יש הבדל לא?

 

ולגבי קסנון מהמפעל בסיאט,אך ורק אם תרכוש פנסים בעלי פרוג'קטור שהעלות של פנסים כאלה היא כ4K אחרת לא תוכל לקנות קיט אורגינלי(העניין נבדק גם בגרמניה ולא רק בארץ) .

Got To love It

פורסם
אם אין פנסים בעלי פרוג'קטור לרכב שלי יש איזושהי אפשרות לעשות כאלה?

או בכלל איזו אפשרות יש שהקסנון לא יסנוור עם פנס רגיל?

 

1. גם הפנסים באיביזה (שבארץ) הם נטולי עדשה (פרוז'קטור).

 

2. להוריד את האלומה למטה (אבל אז זה פחות אפקטיבי).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
BAR87 - קבל ח"ח על סקירה מקיפה ומדויקת.

 

עניין קטן נוסף - בקסנון ישנם גם פנסים עוקבי פניה שלפי מהירות הרכב וזווית ההטיה של ההגה נקבעת מידת ההפניה של הפנס.

צריך לנהוג בדבר כזה כדי להבין איך מקומות חשוכים הופכים להיות מוארים באור יום... שווה כל פרוטה שזה עולה (וזה עולה !).

 

 

אכן יש רכבים שמגיעים עם המנגנון הזה, זה חלק ממבנה מכלול הפנס ולא כחלק מהקסנון.

 

צריך להבין, חברות הרכב משקיעות המון כדי לשפר את איכות נהיגת הלילה מכמה סיבות:

1. יש המון תאונות דרכים בלילה כתוצאה מחוסר ראייה

2. יש עליה משמעותיתי בכל העולם בקרב רוכבי האופנים הנוסעים בשולי הכביש

3. גיל הנהגים הולך ועולה, נהג בן 65-70 מתפקד רגיל אבל איכות הראייה שלו נמוכה פי 10 מנהג בן 30-35 וכן חברות הרכב חייבות לתת להם פיתרון

4. כיום חברות הרכב מייצרות את פנסי החזית מפלסטיק קריסטלי, ולא מזכוכית ,וניתן להבחין בשאחרי כמה שנים בודדות איכות השקיפות של הפלסטיק יורד וכמובן רמת השקיפות שלו גרועה. ולכן קסנון נותן פיתרון לזה

ברוך -

פורסם

חשוב שכולם יבינו

 

 

אף יבואן או מתקין מטעמו כמו רדיו מילנו לא מורשה להתקין קסנון ברכב חדש !!!!!!!

 

משרד התחבורה טוען שזה שינוי מבנה .....וערכתי המון פגישות עם משרד התחבורה בנושא והם פשוט חסרי ידע וניסיון.

 

זה לא אומר שאי אפשר לעבור טסט כי אין קשר בין הדברים.

 

לגבי טוארג, הרכב מצויד בנורות מסוג D1S , נורה עולה כ 1200 ש"ח ליחידה בגלאור. אישית כבר החלפתי לטוארגים כמה וכמה נורות. רכבים בני שנה שנה וחצי.

ברוך -

פורסם

ברוך, אם כך - אז מדוע צ'מפיון נותנים זאת כאופציה בתשלום?

 

זה לא הגיוני.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

צ'מפיון מעלימה עין כי היא מרווחיה מזה. כל עוד יש אחריות של רדיו מילאנו לא משנה להם.

 

אגב, בצ'מפיון יש הנחייה שאסור בתכלית האיסור להתקין קסנון בפאסט וגולף חדשות. כי זה גורם לנזק במערכת המגבים ועוד מכלולי הרכב. כמובן כתוצאה של הפרעות אלקטרו מגנטיות

 

גם רדיו מילאנו לא יודע איך לפתור בעיות כאלה...ובאחד מביקוריי שם הראתי להם שאנו כן יודעים להתמודד עם בעיות שכאלה

ברוך -

פורסם

ברוך, שלחתי לך EMAIL.

תודה.

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם
בן, אתה יכול להסביר לי ממתי יש באיביזה סטלה/סיגנו Xenon מקורי? הבאת מחו"ל?

 

 

עריכה: למביני הקסנונים - איך איכות הקיטים הבאים (שידוע לי שהם נמכרים בארצנו הקטנה):

 

http://www.brightstar-hid.com/index_e.php

 

http://www.cixp.com/

 

 

אז אני יגיד לך שיש קיטים מקוריים, אבל אני דווקא התכוונתי לקסנון המקוריים שסמנו בלאון טורבו-האוטו השני בבית והאמת שבדיוק חבר שלי התקין בFR שלו לפני שבוע קסנון מקורי ברדיו מילנו (המקורי של סיאט).

 

נראה לי שהוא התקין את האלו של פיליפס ויצא באמת פצצה

 

שיהיה בהצלחה

 

בן

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
ועידן למה נראה לך ולאחיך שהקסנון שיש לאבא שלך בלאון זה מקורי? תגדיר מקורי

הקסנון שמותקן אצלכם בלאון זה 6000K קוריאני שהותקן ברדיו מילאנו- אז הז כנראה הכי מקורי שאני יכול להביא כי מבחינתי זה הותקן בצ'מפיון משמע יש לי על זה אחריות באשר לכל תקלה שתהיה + כנראה שמבחינתם זה הקיט שמתאים לרכב _ז"א מבחינת צ'מפיון).

 

לגבי פותח השרשור,אתה לא תמצא קיט אפטר מרקט בעל גוון של 4300K אלה 6K,הסיבה הפשוטה? זה לא קיט אורגינלי,הקיטים היחידים שהם 4300-4750K זה למשל פיליפס,אוסרם וכ'ו מה שבא עם רכבים שהקיט בא מהמפעל.

 

 

בכל מקרה לא הייתי עושה נסיונות על אוטו שיוצא השנייה מהסוכנות- נכון שזה הרבה יותר יקר(והאמת שגם לא שמתי לב שאחי הגיב קודם)

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
חשוב שכולם יבינו

 

 

אף יבואן או מתקין מטעמו כמו רדיו מילנו לא מורשה להתקין קסנון ברכב חדש !!!!!!!

 

משרד התחבורה טוען שזה שינוי מבנה .....וערכתי המון פגישות עם משרד התחבורה בנושא והם פשוט חסרי ידע וניסיון.

 

זה לא אומר שאי אפשר לעבור טסט כי אין קשר בין הדברים.

 

לגבי טוארג, הרכב מצויד בנורות מסוג D1S , נורה עולה כ 1200 ש"ח ליחידה בגלאור. אישית כבר החלפתי לטוארגים כמה וכמה נורות. רכבים בני שנה שנה וחצי.

 

 

 

אתה רוצה להגיד לי שהקסנונים שלי יש ברכב הם לא חוקיים? (להזכירך שאני קניתי אותם עם האוטו)

 

תודה

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
אז אני יגיד לך שיש קיטים מקוריים, אבל אני דווקא התכוונתי לקסנון המקוריים שסמנו בלאון טורבו-האוטו השני בבית והאמת שבדיוק חבר שלי התקין בFR שלו לפני שבוע קסנון מקורי ברדיו מילנו (המקורי של סיאט).

 

נראה לי שהוא התקין את האלו של פיליפס ויצא באמת פצצה.

 

שיהיה בהצלחה,

בן

 

בן, הרשה לי לתקן אותך :-)

 

הקסנונים שיש לכם בלאון TFSI - הגיעו עם האוטו או הותקנו ברדיו מילאנו? במידה והם הותקנו ברדיו מילאנו

הם אינם מקוריים - אלא קיט קסנון אפטרמרקט.

 

מקורי (במקרה הזה) = פריט שהותקן במפעל והגיע איתו משם.

מצד שני, מקורי יכול להיות פריט שהוזמן בסוכנות - ע"פ מק"ט היצרן - וגם הותקן כאן.

 

אצל חבר שלך באיביזה יש קסנון אפטרמרקט, ולא מקורי.

מדובר בקיט שרדיו מילאנו מייבא (נמסר לי שמדובר בקיט של פיליפס) ולא בקיט שהוזמן ע"פ מק"ט יצרן

והותקן כאן.

 

בכל מקרה, אני אלך על הקיט של פיליפס (בחרתי בגוון 6000K) - דרך רדיו מילאנו :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...