Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
התחושות היחידות שתקבל מפילטר ודוד = פחות משקל בכיס + יותר רעש באזניים + יותר צפוניות מרעננה שישאלו "מי הערס הזה".

 

רוצה כוח? תקנה איביזה טורבו.

 

אוהב את האוטו שלך? פשוט תטפל בו...

 

 

אני חייב להגיד לך שהפתרון הכי קל זה להגיד לבן אדם לקנות רכב עם טורבו וזו לא מטרת השירשור אם אין לך מה לתרום אתה לא חייב להגיב

 

וברמה הפרקטית, אתה צודק אך לא לגמרה, על הנייר פילטר אמור להוסיף עד 5 כ"ס וכך גם דוד, כולנו יודעים שזה לא כך.

 

בתכלס זה יוסיף תגובה יותר טובה של מצערת ועבודה יותר נקייה בזמן מהירויות הביניים בהעברת ההילוכים ואת זה אני אומר מתוך נסיון אישי

 

בוא נגיד בתקציב הנ"ל השיפור הזה בתוספת צמיגים ואולי ברקסים טובים בשלב הבא הם השיפור הטוב שהוא יכול לעשות (כמובן לאחר שהתבצע יישור קו)- לא כולם רצים ישר לקנות איביזה טורבו

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
וברמה הפרקטית, אתה צודק אך לא לגמרה, על הנייר פילטר אמור להוסיף עד 5 כ"ס וכך גם דוד, כולנו יודעים שזה לא כך.

 

בתכלס זה יוסיף תגובה יותר טובה של מצערת ועבודה יותר נקייה בזמן מהירויות הביניים בהעברת ההילוכים ואת זה אני אומר מתוך נסיון אישי

 

תקרא שוב את המשפט הזה.

 

הבנת שזה מה שאני אמרתי לפני 3 הודעות? יופי.

 

עכשיו תן לעצמך סטירה, אני אחזיר לך אח"כ.

 

אתה משלה את עצמך. ההרגשה היחידה היא פסיכו'. ברוב המקרים, הנ"ל אם לא יתן כלום, אף יגרע מהביצועים.

 

בן ערס-קטן, חבל על הכסף שלך.

 

ב-2000 שקל האלו, תקנה את הצמיגים הכי טובים שתוכל למצוא (אני מוכן לעזור).

 

 

פורסם
תקרא שוב את המשפט הזה.

 

הבנת שזה מה שאני אמרתי לפני 3 הודעות? יופי.

 

עכשיו תן לעצמך סטירה, אני אחזיר לך אח"כ.

 

אתה משלה את עצמך. ההרגשה היחידה היא פסיכו'. ברוב המקרים, הנ"ל אם לא יתן כלום, אף יגרע מהביצועים.

 

בן ערס-קטן, חבל על הכסף שלך.

 

ב-2000 שקל האלו, תקנה את הצמיגים הכי טובים שתוכל למצוא (אני מוכן לעזור).

 

 

שים לב שערכת את ההודעהההיא המדוברת מלפני 3 הודעות, ואני נתתי את התגובה לפני זה

 

בכל מקרה מסכים בעניין הצמיגים וזה הדבר הראשון/ חולק לגבי הפילטר והדוד - נכון זה לא מוביל לאיזה שיפור ממשי אבל כמו שאמרתי התגובה במצערת תהיה טובה יותר ומהביצועים לא תגרע , לפחות זה לא קרה אצלי באוטו אבל זה נושא לשירשור אחר.

 

 

 

דרך אגב סתכל על ההודעה הראשונה שלי כי חזרת על זה בדיוק אכשיו

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
דבר ראשון

 

Avia אני נוסע עם ראם-אייר וההבדל מורגש.

 

דבר שני

 

smallars

ניקוי פרוג'קטורים לא תורם לביצועים

 

 

אגב העלת את עניין הראם אייר, מה השוני המהותי שלו מהפילטר הפתוח הרגיל ?

תודה

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

כמה שזה עצוב ... אתם כנראה צודקים ! עדיף לי להפסיק לחיות בסרט שהרכב שלי הוא אכן רכב ספורט רק מכוון שהוא שלוש דלתות ובצבע צהוב !

 

אני יעבוד יקרע את ה$%# ימכור את הרכב ויחפש לי איביזה טורבו שמורה ...

 

 

 

אז כאן הגיע הנושא לסיומו רק רציתי להגיד תודה רבה לכל משתתפי השיחה ונותני האינפורמציה עזרתם לי מאוד איכזבתם אבל חח לא נורא אני יתגבר ... אז עד לפעם הבאה ובעזרת השם שתיהיה עם 1800 טורבו להתראות רבותיי...

פורסם

ראם-אייר, גם אם מורגש טיפה בחלק מהמכוניות, עדיין לא בטוח שווה את המחיר שלו.

 

מה גם, שבחלק מהמכוניות, עדיף IN-BOX או אפילו מערכת יניקה מקורית לגמרי על פני פילטר פתוח או על פני ראם-אייר.

 

 

*ל-benj העצבן,

שיב לב שלפותח השרשור קוראים smallars ושמו כפי שהוא ציין הוא בן. מכאן: בן ערס-קטן.

 

ההתייחסות שלי הייתה אליו במשפט הנ"ל ולא אלייך...

 

 

פורסם

AVIA תודה על התגובות אבל שתיהיה בעיניין שbenj פה עוזר לי בגדול דיברנו בטלפון כמעט שעה ובאמת שהוא לוקח ברצינות את "מצוקתי" אז littil respect וחבר'ה זה בן סמולארז (השם משפחה שלי ) smolarz ...

 

אז מה אתם אומרים לשים את הפילטר או לא ? זה יכול להרוס משהו ? אני ירגיש הבדל אפילו קטן אבל אני ירגיש ?

תחשבו על זה שבחורף שהאוויר דחוס וקר והמנוע מקבל את האוויר הקר הבערה הרבה יותר מסיבית אז עם פילטר זה לא צריך להוסיף בהרבה ? ובקשר לחום בקיץ ? אז יש את ציפוי הקארבון (אה בן ראיתה החכמתי )

פורסם
AVIA תודה על התגובות אבל שתיהיה בעיניין שbenj פה עוזר לי בגדול דיברנו בטלפון כמעט שעה ובאמת שהוא לוקח ברצינות את "מצוקתי" אז littil respect וחבר'ה זה בן סמולארז (השם משפחה שלי ) smolarz ...

 

אז מה אתם אומרים לשים את הפילטר או לא ? זה יכול להרוס משהו ? אני ירגיש הבדל אפילו קטן אבל אני ירגיש ?

תחשבו על זה שבחורף שהאוויר דחוס וקר והמנוע מקבל את האוויר הקר הבערה הרבה יותר מסיבית אז עם פילטר זה לא צריך להוסיף בהרבה ? ובקשר לחום בקיץ ? אז יש את ציפוי הקארבון (אה בן ראיתה החכמתי )

 

 

לא צריך להגזים, הקרבון הוא פתרון הכי טוב במסגרת המחיר המדוברת, עם הקיץ ממשחם /בשיא הקיץ עדיף להחזיר אולי את האינבוקס המקורי, למרות שאצלי לא הרגשתי בשינוי

 

חוץ מזה שכולנו עדיין לומדים.....

 

* מצוקה דרך אגב זה לא, שיורים עליך טילים כל שנייה ואין לך איך לברוח זאת מצוקה

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

ציפוי קארבון = אחת החארטות הגדולות.

 

לא מבודד חום ולא נעליים, מקסימום מראה יותר אגרסיבי בפי 2 מחיר.

 

בכ"ז אתה מתעקש על תוספת כוח בלבד...

 

אז הנה, אם לא מעניין אותך קצת להקריב:

 

תפרק ממיר ותבנה צנרת 2 צול מהסעפת עד הדוד האחורי אצל מישהו מקצועי כמו יואב בהרצליה.

 

זה ירעיש מאוד, זה לא יעבור טסטים. אבל כוח מורגש אמרנו, לא?

 

 

פורסם

הטילים היחידים שיורים עליי זה ב rainbow six vegas אחלה משחק ....

 

בלי שנאה לג'ובניקים לא כולם עם פרופיל 97 .... טוב אני כבר קיבלתי אזהרה אז אם אחד ממנהלי הפורום יראה שאנחנו נכנסים ל אופ טופיק אני יאכל אותה בגדול בקיצר בן דבר איתי בפרטי וכל השאר אם יש לכם איזה משהו חשוב שיכול לעזור לי אתם מוזמנים לשלוח לי הודעה אישית תודה לכולם.....

פורסם
ציפוי קארבון = אחת החארטות הגדולות.

 

לא מבודד חום ולא נעליים, מקסימום מראה יותר אגרסיבי בפי 2 מחיר.

 

בכ"ז אתה מתעקש על תוספת כוח בלבד...

 

אז הנה, אם לא מעניין אותך קצת להקריב:

 

תפרק ממיר ותבנה צנרת 2 צול מהסעפת עד הדוד האחורי אצל מישהו מקצועי כמו יואב בהרצליה.

 

זה ירעיש מאוד, זה לא יעבור טסטים. אבל כוח מורגש אמרנו, לא?

 

 

תשמע בן אדם, בעיקרון את צודק וזה האני מאמין שלך וזה בסדר

 

הקרבון הוא לא סתם אבל זה נכון שהוא לא פתרון מושלם כנגד חום אך במסגרת המחיר של 500 ש"ח כל חודש זה מה שאפשר להביא וכמו שאמרתי בקיץ ממשחם בשיא שלו באוגוסט אפשר להחזיר את האינבוקס, אני יכול להגיד שאצלי גם בקיץ לא הורגשה ירידה מיוחדת בהספק

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...