Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קורה חבר'ה ?

 

אז ככה.. אני יודע שבהתחלה לא ממש אהבתם אותי מכוון שהייתי חוצפן והעלתי שירשורים מלפני 200 שנה וכו.

ואני יודע שלא ממש קראתי את כללי הפורום המכובד הנל .

 

אבל עכשיו הכל השתנה ...

 

ואני צריך את העזרה שלכם !

 

אני בעל סיאט איביזה 1600 קופה צהובה חמודה ביותר ואני באמת רוצה לדעת אם אפשרי לשפר אותה בגבולות היכולת שלה ..

אני לא מנסה להוציא ממנה פורש 911 טורבו .

אבל לדעת אם ניתן לשים פילטר פתוח ואיזה אחד מתאים לרכב שלי ובעל אמינות גבוה וביצועים גבוהים (למרות שפילטר זה לא טורבו ואני מציאותי אל תדאגו ...)

 

ניהלתי שיחה ארוכה היום עם benj בטלפון ודיברנו על השיפורים הרלוונטים עבור הסיאט שלי הוא ציין פילטר של סימוטה , ודוד פתוח של חברה ששכחתי את שמה ..

 

אז אחרי שקראתם והפנמתם ברצוני תגובות רק מאנשים שבאמת מבינים ויודעים את העבודה ומכירים את הרכב ומקומות אמינים ששיפרו סיאט איביזה 1600

 

בתודה מראש בן ***

 

פורסם

לא ניתן להתייחס לעניין השיפורים ללא תקציב מיועד ויעד מוערך לשיפור.

מה אתה מעוניין לשפר? כח? אחיזה? שניהם? כן קוסמטי לא קוסמטי, מה?

אנא פרט הסבר והדגם ככל הניתן ואנחנו נזרום ככל הניתן...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

שכחת שהדבר הכי חשוב שהמלצתי לך עליו הוא רביעיית הצמיגים הכי טובה שתוכל להשיג , לדוג' KUMO.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אז ככה : אני מעוניין ... בכוח , כוח, עוד קצת כוח , והרבה כוח ...

עכשיו ברצינות ...

 

אני מעוניין בלהוסיף כוח לרכב החלום שלי שהבייבי שלי שאני ילחץ לה על הגז אני קצת רק קצת ידבק אחורה לכיסא...

מה יכול לתת לי את זה ?

 

ולגבי התקציב ? ... אני כרגע עובד אז מידי חודש איזה משהו קטן בסביבות ה500 שקל או אפילו איזה משהו שיכול לעזור בצורה דרסטית עד 1500 שקל אבל קודם בואו נמצא שיפורים מתאימים לבייבי שלי ....

 

חחח ואני לא שוכח בן את הצמיגים וזה באמת נכון כי ... " with great power comes great respansbility

פורסם
שכחת שהדבר הכי חשוב שהמלצתי לך עליו הוא רביעיית הצמיגים הכי טובה שתוכל להשיג , לדוג' KUMO.

 

בן

 

זה הכי טוב שהוא יוכל להשיג?

אפילו לא ציינת דגם...

הדגמים הבסיסיים של קומהו הם צמיגים שנותנים תמורה טובה למחיר אבל הם רחוקים מאוד מלהיות הכי טובים שאפשר להשיג.

 

איזה שיפור יהווה דוד פתוח מלבד רעש ברכב כזה?

 

אני ממליץ על יישור קו מקיף לרכב , תוך שימוש בחלקים מקוריים בלבד כדי להחזיר קצת סוסים אבודים ואחיזה.

 

בנוגע לפילטר : גם כאן השיפור יהיה קטן עד בלתי מורגש ובעיקר יתבטא ברעש, מה עוד ששמעתי שלחיישנים השונים במנוע הזה לא הכי בריא בעולם פילטר פתוח אשר מקצר את חייהם.

 

אל תשכח להמליץ לו לא לעשות טעויות עם הידיות של הדלתות , כלומר לא לנסות לצבוע אותן או להוריד את הצבע.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל ... אז איך בעצם אני יכול להחיות את המנוע של הרכב כאילו באמת יש לו איבוד כוח סוס מ100 ל88 איך אני מחזיר את הכוחות סוס האלה ?

פורסם

תחזיר את הרכב למצב אופטימלי.

תעשה טיפול גדול תוך שימוש בחלקים מקוריים בלבד ושמן איכותי,

ניקוי אינג'קטורים וK44 , ותרגיש שהרכב קצת יותר נמרץ.

 

בדוק מה מצב הקלאץ' על הדרך.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הרכב עבר רק 53 אלף קילומטר .. הגיוני שבבדיקה שיקרו ? מה שכן האישה הייתה נוסעת הרבה לירושלים ... העליות יכולות להשפיע ?

פורסם

זה הכי טוב שהוא יוכל להשיג?

אפילו לא ציינת דגם...

הדגמים הבסיסיים של קומהו הם צמיגים שנותנים תמורה טובה למחיר אבל הם רחוקים מאוד מלהיות הכי טובים שאפשר להשיג.

 

אייל, לאחר שיחה עם הבחור היום בבוקר הבנתי שיישור קו בוצע (מבחנתי לא שיפור אלא תנאי הכרחי לכל רכב) ולאור תקציבו הדל והרכב בו הוא נוסע:

פילטר ודוד יהוו שיפור בתחושה על הדוושה, במראה ובווקוליות.

 

לגבי הצמיגים, שוב אני מדגיש את נושא התקציב ולכן גם לא צויין דגם (ברור שעדיף דגמים מתקדמים), לדעתי מצריך חיפוש/ שירשור נפרד

 

בברכת עם לא תנסו לא תטעו וכנראה לא תצליחו

 

בן

 

דרך אגב אם לא בוצע יישור קו מלא עדיף לעשות זאת לפני ביצוע כל שיפור שהוא

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

צמיגים לא נמצאים במשוואה של כח, תמיד צריך לשאוף לצמיגים הטובים ביותר שאתה יכול להרשות לעצמך. ואם הוא ישים פעם אחת 1500-2000 שקל הוא יקבל רבעייה איכותית מאד.

אני דווקא הייתי מסתכל על C\S DRIVE של יוקוהמה, עם שאיפה לS, שיותר טוב מעט מהC.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
צמיגים לא נמצאים במשוואה של כח, תמיד צריך לשאוף לצמיגים הטובים ביותר שאתה יכול להרשות לעצמך. ואם הוא ישים פעם אחת 1500-2000 שקל הוא יקבל רבעייה איכותית מאד.

אני דווקא הייתי מסתכל על C\S DRIVE של יוקוהמה, עם שאיפה לS, שיותר טוב מעט מהC.

 

 

בדיוק, מסכים ב100% גם הם אופצייה ראויה ביותר

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

מה שאני מבין כאן ממכם רבותיי שצמיגים משפיעים על מהירות ?.....

אני תמיד חשבתי וידעתי שצמיגים זה לאחיזה מהירות זה עיניין של מנוע ..

ובכל מקרה בואו נדבר על מה אפשר לעשות למנוע הקטן הזה וכיצד ניתן להחזיר אותו ליום שעשה 0 קילומטר

 

אז אמרנו :

א- ניקו פרוג'קטורים ? הסבר בבקשה !

ב- פילטר פתוח טוב או לא טוב לרכב הנל ?

ג- דוד פתוח לא יוסיף כלום חוץ מרעש ?

 

ד- היכן אתם ממליצים על מוסך אמין וטוב לשיפורים שטיפל כבר ברכב מהסוג שלי

 

קיבלתי המלצה חמה מבן על e&da בבני ברק מה אתם אומרים מכירים ?

פורסם

התחושות היחידות שתקבל מפילטר ודוד = פחות משקל בכיס + יותר רעש באזניים + יותר צפוניות מרעננה שישאלו "מי הערס הזה?".

 

רוצה כוח? תקנה איביזה טורבו.

 

אוהב את האוטו שלך? 1) טפל בו בזמן בחלקים מקוריים + תוספים, הקפד להחלפת פילטרים ושמנים לאיכותיים. 2) צמיגים טובים.

 

ד"א, צמיגים לא משפיעים על מהירות, מהירות משפיעה על צמיגים.

 

 

נ.ב

 

ניקוי אינג'קטורים (מזרקים) ולא פרוג'קטורים.

 

 

פורסם

אגב, שיפורים ברכב הנ"ל לא יקפיצו אותו לשמיים. לכאן או לכאן מדובר בכ"ס בודדים.

 

במידה ואתה מעוניין להחליף - לפני זמן מה פורסמה איביזה טורבו שמורה מאוד (ק"מ נמוך מ-60K, צהובה כמדומני) בפורום - שווה בדיקה, במידה ואתה חפץ בכך.

 

הטורבו תהווה בסיס שיפורים חזק בהרבה מאשר ה-100 כ"ס האטמ'.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...