Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לחבר שלי מגאן משפחתית , החלון של הנוסע מקדימה הפסיק לעלות הוא רק יורד עם לוחצים על הכפתור.

אבל ברגע שנועלים את האוטו אז החלון עולה כמו גדול, מה יכולה להיות הבעיה בבקשה?

פורסם

תראה,מהתא נהג ומהצד של הנוסע החלון פשוט לא עולה, עכשיו פתאום הוא אומר לי שאם לוחצים על המתג שנמצא בצד הנהג אז הוא מצליח לעלות את החלוון, אחרי שלוחצים כמה פעמים.

יכול להיות שאולי יש חוטים חשופים שגורמים לקצר קטן כי זה מוזר שזה קורה ל-2 מתגים בבת אחת, האם זה יכול להיות פיוז.

פורסם

בעבר החיווט לחלון הנוסע עבר דרך מתג הנהג (כדי שלא יוכלו לתת פקודות נוגדות לחלון).

אני בספק אם זה כך במכוניות מודרניות בכלל, וספציפית במגאן, המצויידת במערכת מולטיפלקס (אל תשאל).

הערה: אם מדובר במגאן דור I, אז בהחלט יתכן שהבעיה היא במתג.

 

לא סביר שזו בעיית נתיך, כיוון שהנתיך מגן בד"כ על כל החלונות החשמליים במכונית.

למה לא לגשת למוסך\חשמלאי ולפתור את הבעיה בקלות ?

פורסם

הבעיה כנראה במגעים רופפים

אם אין לך הסמכה לכך כדאי לא להתעסק וללכת לחשמלאי הקרוב ביותר.

סתם לא קשור:

לפי התמונה אני רואה חצאיות סביב כל האוטו+ספויילר+פנסים שקופים+מראה צדדית משופרת

שיפרת אותו, או שהוא בא ככה?

ג'ימיניב!

×
×
  • תוכן חדש...