Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שרציתי להחליף אותה החלטתי להשאיר ולהשקיע בה רציתי לדעת:

כמה יעלה לי לצבוע את כל האוטו ? (206)

אפשר לצבוע בצבע אחר ?

יש לכם איזה שהם מקומות מומלצים לצביעה ?

 

הצבע שלי הוא ירוק מטאלי...

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
אתה לא באמת רוצה לעשות את זה, ואם בכל זאת כן אתה :screwy:

הייתי מצלם לך את זה אבל אין לי כוח !! מי שעשה לי את הסריטה הזאת הוא :screwy: תחשוב גדול , תחשוב מברג.

 

אני ממש כן רוצה לצבוע את האוטו ואין לי שום בעיה להשאיר אותו בצבע הקיים רק שיהיה "כמו חדש".

 

ספרו לי כמה אני אשלם...

 

תודה

דניאל

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
החלפת צבע- עולה פי2 עד פי 4 מצביעה/תיקון בצבע הקיים.

די קשה להצדיק מצב כזה לרכב!

החלפת צבע לא עולה יותר, אם התהליך מבוצע בדרך הנכונה אזי אין שום משמעות להחלפת הצבע מבחינת עלות גם אם המקרה קיצוני לדוגמא משחור ללבן....

motorica.net

פורסם

לא נכון

 

החלפת צבע עולה הרבה יותר !!

 

כי אתה לא יכול לצבוע רק חיצוני אלא צריך לפרק חצי רכב ותא מנוע עירום וכו'...

 

אלה דברים שלא עושים בפחחות צבע

 

בקשר למחיר , הכל עניין של רמה

 

במחיר של 3000 ש"ח אל תצפה לעבודה ברמה של 9000 ש"ח

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

עבודת פחחות וצבע כמו שצריך מתבצעת גם בפנים הרכב ובתא המנוע, לא משנה אם הכוונה להחליף צבע או להשאר עם המקור.

במקרה הזה אין משמעות להחלפת הצבע...

 

ובדיוק כמו שאמרת ואני מצטט...

הכל עניין של רמה...

מי כמוך יודע :wink:

motorica.net

×
×
  • תוכן חדש...