Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תראה,ברור שהמצב האופטימלי זה מצב טיסה,כי אין את כל התהליך של חיפוש רשת,אבל לומר לך את האמת ?

 

גם כשטסתי כמה פעמים עם הפלאפון הישן שלי (נוקיה 6230,אין מצב טיסה) הסוללה לא התרוקנה ועוד השתמשתי בנגן שירים שלו מעל שעתיים,והסוללה החזיקה ללא בעיה את הטיסה (מדובר בטיסה ארוכה,11 וחצי שעות).

 

 

אני לא יודע איך במכשירים אחרים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

הסבר קצר על מנגנון חיפוש הרשת במכשירים סלולריים (נכון לטכנולוגיית CDMA, כנראה העקרון זהה בGSM):

 

באופן תקין, כאשר יש קליטה והכל טוב ויפה, המקלט של המכשיר נפתח למשך זמן מינימאלי, כל כמה שניות (תלוי בהגדרות מכשיר/רשת), כדי לבדוק אם יש לו הודעות/שיחות/העברת אינפורמציה בינו לבין הרשת.

כשהמכשיר נכנס למצב אין קליטה (מוגדר כיחס אות לרעש נמוך/עוצמת קליטה נמוכה), המקלט נשאר פתוח באופן קבוע ,וסורק את תחומי התדרים עד שהוא מוצא רשת חלופית. התהליך הזה מבוצע במשך כרבע שעה, ובמידה ולא נמצאה רשת, המכשיר יכבה את המקלט, וכל כמה דקות יפתח אותו כדי ל"דגום" את האוויר.

במצב הזה, אין בעייה של זמן סוללה.

 

מהסיבה הזו חובה לכבות את המכשיר הסלולרי, גם אם אין רשת.

מה ש"מצב טיסה" עושה, זה לכבות את המקלט לגמרי.

PUG-306 XSI MK2

×
×
  • תוכן חדש...