Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

רכב: סיאט איביזה שנת 2000, 3 דלתות, אוט'.

תקציב: 2500+-

 

אילו שיפורים אתם ממליצים להוסיף?

חצאיות, ספויילרים, ניאונים.. לא תודה :)

 

דבר ראשון חשבתי להוסיף ג'אנטים/מגנזיום (לא הבנתי מה ההבדל) של איביזה קופרה, מה אתם אומרים?

ואולי קצת להכהות את החלונות. המכונית גם בלי שיפורים נראת מעולה, אבל אני רוצה להוסיף לה קצת "פלפל".

 

אשמח לקבל ממכם עצות לגבי שיפורים נוספים, ובכלל.. מה אתם חושבים על התוספות שכתבתי?

 

תודה מראש,

רוי.

פורסם

אתה לא בפורום הנכון, זה פורום שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם

בשביל שיפור מראה הרכב, לך לפורום הטכני.

 

אני הייתי חותר לכיוון קיט קסנון איכותי בתור התחלה (מעל 1000 ש"ח לא כולל התקנה)

פורסם

רק בגלל שאמרת את מילת הקסם , אני מעביר . אבל זו לא סיבה לא לקרוא את חוקי הפורום לשם שינוי .

 

הכותרת שונתה וכרגע היא מסבירה יותר על תוכן השרשור .

 

לילה טוב ובהצלחה עם הקוסמטיקה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

הי,

הייתי ממליץ על בקליות אחוריות שקופות- זה ממש מוסיף למראה הרכב, כמו כן חישוקי מגנזיום ישנו לגמרי את מראהו.

שני השינויים הנ"ל לא יעברו את תקציבך...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
שלום

לפי טעמי הייתי ממליץ לך קודם כל להחליף לרביעיית ג'אנטים חמודים

אחרי זה להשים קיט קסנון ובסוף השחרה עדינה של החלונות וזהו

אבל כל אחד והטעם שלו.

יש לנו אותו טעם, אני גם חושב להוסיף דבר ראשון ג'אנטים של קופרה. אחרי זה להכהות קצת את החלנות, 40% זה בסדר?

קיט קסנון באמת כ"כ כדאי?

 

תודה לכולם על התגובות!

פורסם

ג'אנטים של איביזה טורבו 2001-2002, הם ניכנסים בול בתקציב ובדך כלל כבר מגיעים עם צמיגים (רק תבדוק מה מצבם!)

אחרי זה תחסוך עוד 1000,תתקין קסנון וזהו.

 

*אם תפרסם תמונות של הרכב כולנו ניהיה יותר חכמים*

×
×
  • תוכן חדש...