Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

מדובר ברכבו של אבי, סיטרואן C5 2003 מנוע 2000 אוטומטית.

הבעיה: לאחר התנעה, לא ניתן להעביר את ידית ההילוכים מ Parking ל- Reverse (או כל הילוך אחר).

נציין כי הרכב עמד תקופה ממושכת (זמן שהות בחול) לאחרונה אך התניעה עם מצבר ונסע בסדר גמור יומיים.

כמו כן, זה מרגיש כאילו הנעילה של המוט עצמו משתחררת וניתן להעביר אותה עד אמצע הדרך בין Park ל Reverse

כך שנורית הרוורס דולקת אך ניתן לדחוף את הרכב קדימה ולדרדר אותו אחורה כלומר הגיר לא משולב.

 

עצתכם?

מה לבדוק? מה לעשות?

 

תודה רבה.

פורסם

תראה אם אור בלם דולק כשלוחצים על הדוושה. אם לא - אז חיישן דווושת בלם תקול גורם לבעיה. אם דולק, אז כפי הנראה סולנויד נעילת ידית הילוכים לא תקין או לא מקבל פיקוד.

  • ספונסר פורום
פורסם

בC-5 מותקן מתג דוושה נפרד לסולנואיד נעילת ידית הילוכים.

איזו מערכת מיגון(אזעקה) מורכבת ברכב?

אורן

פורסם

לפי תאורך לא מדובר בבעיית סולונואיד או יוניט.

 

המלצתי: הזמן גרר (יש סיכוי שהוא יצליח לחלץ אותך ואז תיסע באופן עמצאי לתיקון במוסך - אבל זה יצטרך להעשות מיידית עם החילוץ).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תודה על התגובות.

ספי - אור הבלם דולק.

אורן - בנוסף למה שמגיע עם החברה מותקן הקודן הזה של רב-בריח.

איציק - כנראה שזה מה שבסופו של דבר ייעשה. בנתיים דחפנו את הרכב לחנייה מקורה וביום ראשון יעלה על הגרר.

 

שאלה - כיצד ניתן לבדוק את הסולונואיד הזה? איכן ממקום? האם יש לפרק את הקונסולה המרכזית?

אבי מהנדס מכונות, בעל הבנה טובה באלק' ובעל ידיים מצויינות. אני אעזור לו כמובן.

 

שוב - המון תודה על תגובותיכם.

פורסם

שאלה - כיצד ניתן לבדוק את הסולונואיד הזה? איכן ממקום? האם יש לפרק את הקונסולה המרכזית?

אבי מהנדס מכונות, בעל הבנה טובה באלק' ובעל ידיים מצויינות. אני אעזור לו כמובן.

 

ידידי הצעיר,

 

אין לך בעיה בסולונואיד, סע למוסך, חבל על הזמן שלך... :)

 

מהיכן אתה בארץ ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לא כזה צעיר :-)

ראשון לציון. הוזמן כבר גרר ליום ראשון וכנראה ייגרר למוסך ביטרן (מורשה פיז'ו-סיטרואן).

 

איציק, יש לך איזו השערה למקור הבעיה?

פורסם
לא כזה צעיר :-)

ראשון לציון. הוזמן כבר גרר ליום ראשון וכנראה ייגרר למוסך ביטרן (מורשה פיז'ו-סיטרואן).

 

איציק, יש לך איזו השערה למקור הבעיה?

 

מאחר ותיאור הבעיה שלך היה מדוייק להפליא - אז כן, יש לי השערה, אבל נחכה ליום ראשון ;-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

נשמע כמו בעיה שהייתה אצלי ב 307. יש מצב שבעזרת כח אתה יכול לחלץ את הידית מהמקום , אבל זה יקרה שוב. אם זה כמו מה שהיה אצלי, סביבות 1500+ שקל אם אני לא טועה להחלפה של מנגנון ידית הילוכים.

פורסם

עדכון על מה שהיה לנו:

 

הרכב נגרר בשעות הבוקר למוסך ביטרן. אני לא הייתי שם אך זה מה שאבי הסביר לי שבוצע:

פירקו את החלק העליון של מכלול ידית הילוכים והחליפו את הנועל של הידית במצב Reverse הוא נשבר וקפץ למעלה ולכן לא איפשר לידית לנוע לאחור. במוסך צויין כי זו בעיה שכיחה ברכבים אלו.

לגבי שכיחות התקלה ברכבים החולקים מכלולים זהים (407? 307?) יהיה טוב אם יורחב על ידי מומחי הפורום.

עלות החלק השבור 340 ש"ח, עבודה 240 ש"ח ובסה"כ: 580 ש"ח.

 

יצויין כי שוב, כמו תמיד - השירות של מוסך ביטרן בראשון לציון פשוט מצויין! כל מילה נוספת מיותרת.

בשעה 10:00 הרכב כבר יצא מהמוסך.

 

תודה לכל חברי הפורום שסייעו.

  • ספונסר פורום
פורסם

אכן הבעיה זהה ב307 ובC5

 

ואכן השרות של ביטרן מצויין.

הבעיה היא בחלק פלסטיק שנשבר,זהו בעצם הקפיץ שמחזיק את הידית במצב שנבחר,נראה מין פים קטן עם גולת מתכת בסופו.

פורסם

מכל מלמדי השכלתי.

אורן, תביא את החבר'ה למרוצים השנה. מרוץ ראשון יהיה ספיישל אקסטרים פיצוץ!!!

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

היי

אני תקוע כרגע באותה סיטואציה,

יש מצב להחליף לבד?

לפי מה שתיארת ההחלפה של החלק לא נשמעת מסובכת,

ובטוח אפשר למצוא אצל ג'אן את החלק במחיר זול יותר.

אלי

×
×
  • תוכן חדש...