Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם שווה לנער בן 18 לקנות פיגו 205 ב2000 ש"ח כלומר האם הטיפולים שלה זולים?האם היא לא צורכת יותר מדי דלק? וכו...

בהנחה שאני משאיר בצד עוד 4000 ש"ח בשביל טיפולים טסטים ביטוחים וכאלה...

המערכת למכירה בקישור למטה:

http://www.carsforum.co.il

/vb/showthread.php?p=1810490#post1810490

פורסם

הטיפולים באוטו זולים וצריכת הדלק מצויינת.

אבל!!! במידה והאוטו במצב מצוין - לך על זה. במידה והוא מוזנח - אזי גורלך יהיה כגורל כל מי שרוכש אוטו ישן - בכי מר וחשבון בנק ריק.

רכב זול = הרבה הוצאות על תיקונים. כך בחשבון!

פורסם

היתה לי 205 במשך שנתיים .

תענוג של רכב . צריכת דלק מצחיקה (1 ל 16 מחוצ לעיר) .

טיפולים זולים . אפס תקלות (אפס!!!) .

אוטו אמין לגמרי , עבורי זו האקסית המיתולוגית .

היום כשאני רואה אותה , צובט לי בלב על ששחררתי אותה ( מכרתי לבת דודה שלי שלא מתנהגת אליה יפה )

 

מצטרף כמובן למגיב הקודם , במידה ורכשת אוטו במצב על הפנים , כל מה שכתבתי למעלה בכלל לא תופס .

תחסוך עוד קצת כסף , ותקנה אחת שנת 95 - 6 , תאמין לי תענוג .

 

( בסופ אוקטובר בת דודה שלי מוכרת את האוטו אם תרצה )

 

ניר

פורסם

חלקים סבירים ביותר לא מתקלקלים הרבה ולא עולים הרבה ,האוטו נוסע יפה מאוד וצריכת הדלק היא נמוכה.

האוטו די זריז ואתה יכול להנות ממנו הרבה בהנחה שהוא מטופל ושמור.

בכל מקרה תשקול לעשות טיפול בסיסי ראשון הכולל 10000 וטיימינג ועוד כמה דברים כמו שאומרים "יישור קו"

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

רכב מצויין .!!

 

אין יותר מה להגיד זה הרכב יום יום שלי .

 

ב2000 ש"ח אתה הולך לקנות לך מודל ישן .

 

אז תכין כסף לניקוי קרבורטור כי אם לא הוא באמת לא היה

 

חסחוני !

 

תודה רבה

נתי.

פורסם

לגבי נוזל הקירור - 1. תשאל את הבעלים מה הוא ממלא. 2. תפתח מכסה רדיאטור ומיכל עיבוי ותראה איזה נוזל יש שם.

במידה ויש נוזל שקוף (מים) או צבע עכור ומגעיל (מערכת לא מטופלת), תדע שהוא לא משקיע במערכת הקירור.

לגבי השמן - תפתח מכסה מילוי שמן ותחפש בועות.

לגבי פעולת המנוע - פשוט תניע ותשמע איך הוא עובד. תבקש מהמוכר ללחוץ על דוושת הבנזין ותסתכל אם יוצא עשן מהמפלט.

לגבי רדיאטור חימום - תפעיל חימום ותבדוק עם יוצא אוויר חם (אחרי שהמנוע התחמם, כמובן). במידה ולא יוצא אוויר חם או שיש סימנים של רטיבות בתוך האוטו (מתחת לשטיחים של הנהג/נוסע) תדע שהוא לא תקין.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...