Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברצוני לדעת קצת פרטים אודות האצ'ב' 1.4 ידנית צורה חדשה 96 ומעלה..

התנהגות של הרכב אני יודע..כל סיפורי הפניות למינהם.(אני אחד שאוהב פג'ו) אבל לא רלוונטי,

השאלה אם הרכב הזה עם מנוע 1.4 ידני(לא מסורס אוטומטי) עם הבודי הכבש של ההונדה יריגש אנמי או עדין המנוע של ההונדה לא יאכזב..

מה נאי מחפש מהאוטו?שיסחוב בעליות ולא ירגיש שאני מזדחל עם הצמדה של הדוושה ולהגיע לטור 3.2 שאני עם מזגן כדי להצליח איכשהו לעקוף בימין

 

תודה

פורסם

היי יוסי הייתה לי אחת מודל 99 גיר ידני כזו עד לפני פחות מחודש לגביי אמינות אוטו אמין מאוד ללא בעיות כלל

אבל מבחינת התנהגות כביש האוטו על הפנים לא יציב קשה לו בעליות אוטו שלא נוסע חזק בכלל!!!! לא בקטע של רייסים פשוט המנוע של הרכב הזה חלש מאוד [90 כ"ס] הבודי יחסית כבד למנוע מרגישים את זה עד הילוך שלישי וכן אתה תמצא את עצמך מצמיד דוושה על 3.2 ובקושי עוקף אני הייתי פשוט מאוכזב

אבל מבחינת יופי ופוזה אין על מה לגבר אוטו מדהים ואם אתה קונה אחת כזו רק אם חלון בגג[סאנרופ] ממש משמעותי אבל עוד פעם זו דעתי האישית לגביי היופי

ועוד דבר קטן במידה ותקנה ותתאכזב תמיד תוכל למכור מהר מאוד סחירות מדהימה שלי נמכרה עוד באותו היום [ולא שהיא הייתה מדהימה ביופיה היו פגיעות פח פה ושם]

אני אישית לא ממליץ פשוט לא שווה את הכסף

יום טוב

הכול יהיה בסדר

×
×
  • תוכן חדש...