Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לרכוש רכב ואני מתלבט בין :

 

 

 

אופל אסטרה 5 דלתות CDX

 

נפח:1,800 שנה:2001

ק"מ: 106,000 יד:1 ת. הילוכים:אוטומט

 

מחיר: 44,000

 

 

 

או

 

סוזוקי באלנו

 

נפח:1,600שנה:2001

ק"מ: 130,000 יד:1 ת. הילוכים:אוטומט

 

מחיר : 43,000

 

 

 

אשמח לקבל קצת הסברים על שני הרכבים ומה עדיף .

 

תודה .

פורסם

אין מה להשוות בכלל. האופל עולה על הסוזוקי כמעט בהכל. בטיחות , ביצועים , נוחות נסיעה ועוד.

הסוזוקי בכביש המהיר זה סכנת נפשות. הגה קל מדי , הרוח תעיף אותך ימינה ושמאלה..

הייתי מגדיר את הסוזוקי ליעילה , אבל בתנאי שהנסיעות הן בעיקר בעיר. שם היא יחסית חסכונית וזריזה , גם המזגן מצויין.

היתרון היחיד שלה או שני היתרונות הם אחזקה זולה יותר ( דלק וטיפולים ).

ומי שחושב שקשה למכור אופל יכול לפנות אלי , מכרתי אופל אסטרה ביום וחצי בכמעט מחירון. הכל תלוי כמה הרכב שמור ומטופל.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

כרכב, האופל עדיפה בכל פרמטר על פני הבאלנו.

 

הבאלנו נהנית ממוניטין של "רכב אמין" וזול לתחזוקה, (שאיני יודע אם הוא מוצדק או לא).

גם אם הוא מוצדק, זה אינו מצדיק נסיעה ברכב מיושן, לא נוח, צפוף ולא בטיחותי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

פרט ל"אמינות", שכאן מיתרגמת לכנראה תעשה קצת פחות בעיות, אין לסוזוקי שום יתרון על האופל.



נוחות, בטיחות, מרווח, עיצוב פנים, ביצועים, אחיזת כביש והתנהגות האופל עומדת מול כל מובילות הקטוגריה בנות זמנה בכבוד.

בעוד הסוזוקי מרגישה קצת כמו סוג ב', יעיל ואמין, אבל לא משהו שהיית רוצה לחיות איתו לאורך זמן.

 

אני ממש אוהב את האסטרה מהשנים הללו ואני חושב שהיא מכונית מעולה!

פורסם

בוודאות אופל אסטרה , אבא שלי נוהג על אסטרה 4 דלתות 1.6 2001 אין מה להשוות אותה לבאלנו גם באיכות הנהיגה , איכות האוטו והייתי גם מציין באמינות :)

פורסם

הסוזוקי בכביש המהיר זה סכנת נפשות. הגה קל מדי , הרוח תעיף אותך ימינה ושמאלה..

הייתי מגדיר את הסוזוקי ליעילה , אבל בתנאי שהנסיעות הן בעיקר בעיר. .

 

 

איזה שטויות שאתה מדבר......

 

בתור אחד שלאבי יש את הרכב כבר 6 שנים בערך,ואני עם רגל כבדה על הגז,שום רוח לא העיפה אותי לא ימינה ולא שמאלה,גם על 150 קמ"ש,אז תפסיק לבלבל את המוח ולפלוט שטויות,במיוחד עם ההגדרה שלך לכך שהסוזוקי יעילה "בתנאי שהנסיעות הן בעיר".

 

הסוזוקי בלאנו בשנתון המדובר היא אחד הרכב היותר זריזים בקטגוריה שלה,גם בעיר וגם במהיר,כי בזמן שכל היצרנים עברו לכל מיני תיבות הילוכים "מהפכניות",הבלאנו נשארה עם תיבה מיושנת,שלמרבה הפלא עושה דבר אחד טוב- העברת הילוכים !

 

וכך נוצר מצב שבזמן שאתה רוצה לתת קיק דאון,אתה פשוט נותן לחיצה בריאה על הדוושה,והתיבה מורידה מיד הילוך אחד,ואם צריך אפילו 2,לעומת רכבים דוגמת רנו מגאן או פורד פוקוס למשל,שבעת קיק דאון יש להם השהייה די רצינית עד הורדת ההילוך (תבדוק,תבדוק......).

 

לא יודע להשוות אותה ספציפית לאופל אסטרה,אבל יחסית ליפניות בנות תקופתה,היא בין הזריזות שבחבורה.

 

לגבי ההגה של הבאלנו,נכון,הוא באמת הגה קל,אבל בוא תראה לי הגה יפני (בשנתון המדובר) שמתקשר או מרגיש נכון.

 

לבחור מעליי,בעניין האמינות האסטרה לא יכולה להתחרות עם הבלאנו,נקודה.

 

הבאלנו תוכננה לדבר אחד בלבד-להיות אמינה,ואת זה היא עושה בצורה מעוררת כבוד,לאורך כל התקופה שיש לאבי את הרכב, הביקורים היחידים שלו במוסך היו יזומים לצורך החלפת שמנים ופילטרים,אפס תקלות ב-6 שנים.

 

אני חוזר שוב- אפס תקלות ב-6 שנים.

 

אגב,לפני הבאלנו הנוכחית (2001) היתה לאבי בלאנו נוספת במשך שנתיים,היא סיימה את חייה בתאונה קשה (לאבי שלום),גם בה היו אפס תקלות.

 

אגב התאונה הזאת, הבאלנו אכן לא מדורגת כמכונית בטיחותית במבחני הריסוק.

 

ובכל זאת:

 

למעט עניין האמינות המופלגת של הבאלנו,האסטרה תעלה עליה בכל פרמטר (אני לא מתייחס לביצועים,לא יצא לי לנהוג באסטרה ואני לא מתייחס לנתוני יצרן האמינים).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לגבי תוצאות הבטיחות של הבלאנו:

 

הבלאנו נבדק ב-NCAP ללא כריות אויר וקיבל כוכב וחצי.

 

האם לדגם שנמכר בארץ יש כריות אויר?

פורסם

לפי מה שהבנתי יוצא מדבריכם שהאופל תיכנס למוסך קצת יותר מהסוזוקי האם ישנם עוד מעלות לסוזוקי חוץ מהאמינות?

 

והאם האופל תאכל יותר דלק מהסוזוקי רק בגלל שהיא 1800 סמ"ק ?

 

אשמח לקבל השוואות יותר מפורטות כי באמת שאין לי מושג ברכבים וזאת הפעם הראשונה שאני קונה רכב.

 

תודה .

פורסם

יש לסוזוקי עוד מעלה אחת - המזגן ממש טוב.

כל השאר מקבל ציון נכשל.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

לבלנו יש את הדגם "סופר בלנו" שמגיע כסטנדרט עם זוג כריות אויר ומערכת ABS 4 נקודות.

 

אני מעריך שעם מערכת ה-ABS וכריות אויר הרכב היה זוכה לציון טוב יותר במבחני הריסוק, אבל עדיין לא מספיק ביחס למתחרות.

 

היתרונות של הסוזוקי בלאנו:

 

1.אמינות מופלגת,אם לא תתעלל ברכב יותר מדי אתה פשוט לא תראה מוסך.

 

2.ביצועים לא רעים ביחס למתחרות בנות התקופה.

 

3.מחיר קנייה בתור חדשה (שוב,בתקופתה).

 

4.מזגן מעולה.

 

5.מאובזרת בכל החישמולים בתור סטנדרט (בהשוואה לחלק מהמתחרות באותה תקופה שחלק מהחישמולים היו בתוספת תשלום).

 

6.עלות ביצוע טיפולים שוטפים זולה יחסית.

 

חסרונות:

 

1.בטיחות נמוכה בהשוואה למתחרות.

 

2.לא הכי חסכונית בדלק.

 

3.נוחות נסיעה בינונית,במיוחד אם צריך לשבת 3 מבוגרים מאחור (בולם לא יתבייש לסגור מהלך בכל מהמורה בערך).

 

4.איכות חומרים והרכבה בינוניות.

 

5.חלונות קטנים יחסית שיוצרים תחושה קצת קלסטרופובית בפנים הרכב.

 

6.התנהגות כביש ממוצעת ליפנית בת תקופתה (תוצר של הגה קל).

 

7.בידוד רעשים בפנים הרכב די גרוע.

 

8.שדה ראייה לקוי לאחור (תוצר של אופנת ה"בוא נרים את תא המטען לגג"....או בקיצור- יש לה תחת גבוה).

 

 

 

אני חושב שזה פחות או יותר מתמצת את החסרונות והמעלות של הסוזוקי באלנו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

 

באמת שאין לי מושג ברכבים וזאת הפעם הראשונה שאני קונה רכב.

 

תודה .

 

מכל הלב לא הייתי ממליץ על אף אחת מהשתיים [ מה גם שהם שונות למדי האחת מהשנייה ולא אמרת משהו על השימו/ייעוד העיקרי ].

 

כרכב ראשון שאתה קונה, חפש משהו קל לאחזקה ואמין שיעשה לך 'סיפתח' נוח ופשוט.

פורסם
מכל הלב לא הייתי ממליץ על אף אחת מהשתיים [ מה גם שהם שונות למדי האחת מהשנייה ולא אמרת משהו על השימו/ייעוד העיקרי ].

 

כרכב ראשון שאתה קונה, חפש משהו קל לאחזקה ואמין שיעשה לך 'סיפתח' נוח ופשוט.

 

 

לפי מה שבדקתי עד עכשיו שני אלה הרכבים הטובים ביותר שמצאתי במחיר שאני יכול להשקיע,והאחזקה שלהן לא תהווה לי בעיה.

 

 

מחר בבוקר אני מכניס את אחד הרכבים לבדיקה,אז לקחת את האופל ?

פורסם
לפי מה שבדקתי עד עכשיו שני אלה הרכבים הטובים ביותר שמצאתי במחיר שאני יכול להשקיע,והאחזקה שלהן לא תהווה לי בעיה.

 

 

מחר בבוקר אני מכניס את אחד הרכבים לבדיקה,אז לקחת את האופל ?

 

אם לא תהיה לך בעיה בלהחזיק ולטפל נכון באופל קח את האופל היא הרבה יותר מהבלנו.

×
×
  • תוכן חדש...