Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פורד פיאסטה 2001, שהייתה בהשכרה .

היום מחירון שלה 32 אלף, וכמה מורידים על השכרה

ועל ק"מ גבוה?

האם כדאי ללכת על זה?

חייב לציין שהרכב נראה שמור

פורסם

לפי דעתי מורידים בערך 3-4 אלף בגלל שהיתה בהשכרה

וגם על זה שהיא עשתה הרבה ק"מ קח את זה בחשבון

אני חושב שהכי ממולץ ללכת לבדוק מה מצב המנוע לראות אם יש תיקונים קריתים ולפיכך לעשות תחישובים *** תחישובים = את החישובים ***

פורסם

חישוב לאחוזים, ובחלק מהמקרים יש הבדל במערכות הרכב

( בין רכב פרטי להשכרה , כריות אוויר לדורמה )

לגבי פיאסטה לה ידוע לי

בבקשה לא להגיב מי שאיו לו מושג. תודה

פורסם

כנס ללוי יצחק, שכלל את מחירון הרכב ביחד עם העובדה ששימש כרכב השכרה + הקילומטראז' הגבוה מן הסתם, ומהסכום שתקבל תוריד עוד 500 עד 1000 ש"ח בהתחשב במצב החיצוני והפנימי של הרכב (בהנחה שהרכב ימצא תקין בבדיקה וללא בעיות מיוחדות כמו מכה בשלדה, מנוע גמור, גיר גמור כו') במידה והוא באמת "שמור" כמו שאתה טוען.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

אני אישית, לא הייתי הול על רכב מהשכרה, גם אם היו מורידים 30% ממחירו (אבל זה אני).

 

רכבים מהשכרה, הינם רכבים שעברו בידי נהגים רבים שנהגו ברכב שלא היה שייך להם.

 

מבלי להכליל (ואני דיי בטוח שהרב אינו כזה), חלק מהנהגים הנוהגים ברכבים שלא שייכים להם נוהגים "לקרוע" את הרכב וזה בלשון המעטה!

לי אישית יצא לראות דיי הרבה מקרים של רכבי השכרה שעבורים התעללות והסווה לרכבי 4*4.

 

פרט לכך, בעת המכירה את צפוי להיתקל בקשיי מכירה של הרכב.

 

נסה למצוא יד פרטית, או לכל הגרוע מליסינג שהיה צמוד לנהג יחיד.

 

בהצלחה

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

×
×
  • תוכן חדש...